Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik dacht dat ik GTA V op woensdag zou ontvangen, heb hem ook gepreordered bij Bol.com. Maar als ik dit zo lees, krijg ook ik hem gewoon op dinsdag binnen. Whoohoo :)

• Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrGrandtheftauto

7

• AOSY86

6

• bboysoy

6

• DHGTAFAN

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik dacht dat ik GTA V op woensdag zou ontvangen, heb hem ook gepreordered bij Bol.com. Maar als ik dit zo lees, krijg ook ik hem gewoon op dinsdag binnen. Whoohoo :)

Tenzij jou PostNL busje een ongeluk krijgt haha

Geplaatst:

Ik heb altijd problemen met PostNL.

Die gastje bewaart mijn pakketje altijd als laatste van zijn rit.

Een keer zag ik op track and trace dat ie m had bezorgd, enkel ging de bel bij mij niet en ook de buren hadden niks en ook in mijn brievenbus was niks.

Na 3 uur kwam iemand m met zijn priveauto bezorgen. Ik vroeg diegene waarom hij het pakketje kreeg. Hij vertelde mij dat het zijn vriend was en dat de bezorger mijn pakketje niet op tijd kon bezorgen.

Alsof mijn pakket nu wel op tijd is bezorgd. Ik was gruwelijk kwaad dat dat mannetje van PostNL hem had afgescand als afgeleverd terwijl mijn pakketje 3 uur zoek was.

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je thuis zijn voor de bezorgdienst van bol.com? Ik hoor verschillende berichten. Een DVD die ik twee maanden geleden besteld had werd gewoon door de brievenbus gegooid.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Ligt er aan welke versie je hebt. De SE en de CE worden via de pakketpost bezorgd. De gewone GTA V wordt via de briefpost bezorgd, dus via de brievenbus.

Geplaatst:

Ik heb er 2 besteld, gaan die passen door m'n brievenbus denkie?

Ik heb iig geval al aan me zus gevraagt of ze het in de gaten wilt houden want ik zit Dinsdag tot 16:15 op school :(

Geplaatst:

Ligt er aan welke versie je hebt. De SE en de CE worden via de pakketpost bezorgd. De gewone GTA V wordt via de briefpost bezorgd, dus via de brievenbus.

Bedankt, ik heb de gewone versie. Kan ik met een gerust hart de deur uit. :tu:

Ik hoop voor je dat 't past, Bas! Maar ik denk het haast wel. Heb zelf een tijd kranten rondgebracht en die werden, zeker op zaterdag, regelmatig vrij dik. Met een beetje wringen krijg je er een hoop door.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb altijd problemen met PostNL.

Die gastje bewaart mijn pakketje altijd als laatste van zijn rit.

Een keer zag ik op track and trace dat ie m had bezorgd, enkel ging de bel bij mij niet en ook de buren hadden niks en ook in mijn brievenbus was niks.

Na 3 uur kwam iemand m met zijn priveauto bezorgen. Ik vroeg diegene waarom hij het pakketje kreeg. Hij vertelde mij dat het zijn vriend was en dat de bezorger mijn pakketje niet op tijd kon bezorgen.

Alsof mijn pakket nu wel op tijd is bezorgd. Ik was gruwelijk kwaad dat dat mannetje van PostNL hem had afgescand als afgeleverd terwijl mijn pakketje 3 uur zoek was.

Zelfde probleem hier, als er niet genoeg pakketjes zijn, slaan ze het hier gewoon over, en komt het woensdag. Heb de SE besteld, denk niet dat die door de brievenbus komt. Niet dat het met de brievenbus wel goed komt, de postbezorger houdt ook wel eens iets achter omdat er anders te veel is :(

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Zie hierboven! Komt helemaal goed! Tenzij de postbezorger het kwijt raakt, vergeet, zelf houdt of door verkoopt! ;)

Geplaatst:
Zie hierboven! Komt helemaal goed! Tenzij de postbezorger het kwijt raakt, vergeet, zelf houdt of door verkoopt! ;)

of hij rijd het ravijn in.... kan ook nog.

Geplaatst:

of hij rijd het ravijn in.... kan ook nog.

Het is geen GTA V! ;)

Geplaatst:

Haha XD.

Maar hetgene waar ik bang voor ben is dat ze mn adreswijziging niet goed hebben doorgekregen.

Maar als een huis leegstaat gooien ze het dan ook gewoon door de brievembus?

Want in dat geval fiets ik even naar het oude huis en haal ik hem.daar op

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...