Dereku Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Ken genoeg sadistiche Post bezorgers die express jou als laatste nemen Reageren
mikegta5 Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Wie GTA V al in hun bezit hebben laat dat hier even weten en hoe je er aan gekomen bent! Zodat meer mensen hem kunnen halen en lekker kunnen spelen....! Er zijn vast wel mensen die het weten of wat dan ook en nee dat Zijn GEEN SPOILERS!!!!! ik heb hem al gekocht in den haag bij paar jongens Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Ik heb hem zojuist besteld bij Bart Smit. Reageren
Bling Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Een vriend van mij is de eigenaar van een kleine gameshop en via hem heb ik afgelopen weekend het spel al kunnen bemachtigen. Uiteraard verkoopt hij morgen het spel pas echt aan klanten. Jammer genoeg heb ik vanwege mn werk het spel nog niet veel kunnen spelen (eigenlijk alleen gisteren een paar uur), maar morgen ben ik gelukkig vrij. Vanaf aanstaande donderdag zal ik eventjes moeten afkicken, want dan ga ik voor vier dagen naar Istanbul met mn werk (bedrijfsuitje). Bewerkt: 16 september 2013 door Bling Reageren
Legenderion Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........ deze kon je ook kopen Reageren
Legenderion Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Bezorgdatum di 17 sep 2013 17:00-21:00 Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Bezorgdatum di 17 sep 2013 17:00-21:00 Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........ deze kon je ook kopenhttp://gta5blog.com/wp-content/uploads/2013/06/gta-v-bundle.jpg Deze heb ik besteld Bewerkt: 16 september 2013 door .Timothy plaatje in link veranderd Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Ik krijg GTA V dinsdag binnen, via bol.com besteld. Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, omdat ik games liever op de PC speel. Maar toen ik mijn xbox 360 lag liggen (lees: onder de stof, eenzaam, verdrietig) dacht ik: okay, okay, ik schaf GTA V wel aan. De eventuele PC-versie komt later dan wel........ deze kon je ook kopenhttp://gta5blog.com/wp-content/uploads/2013/06/gta-v-bundle.jpg Hoeveel kost die? Toch besteed ik mijn geld liever aan mijn PC, dan aan een console waar ik niet veel op game. Mocht GTA V naar de PC komen, dan koop ik uiteraard de collectors edition! (als die ook voor de PC uitgebracht wordt) Bewerkt: 16 september 2013 door .Timothy wederom plaatje in link veranderd Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ik heb hem bij bol.com besteld, maar weet iemand wanneer ik een mailtje krijg dat hij verzonden is. Of een mailtje met een track and trace code? Ga een beetje twijfelen of hij wel echt op de release wordt geleverd. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Ik heb hem bij bol.com besteld, maar weet iemand wanneer ik een mailtje krijg dat hij verzonden is. Of een mailtje met een track and trace code? Ga een beetje twijfelen of hij wel echt op de release wordt geleverd. Je krijgt een mailtje na 23:00 uur dat de game verzonden is. Indien je de special editie of de collectors editie heb besteld ontvang je tevens een track en trace code die je vanaf morgen ochtend kunt bekijken. Indien je een track en trace code ontvangt kan je tevens zien tussen welke tijd de postbezorger komt. Bewerkt: 16 september 2013 door bassiebas6 Reageren
AOSY86 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Bezorgdatum di 17 sep 2013 17:00-21:00 Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Beste, dat heeft niks met de winkel te maken. Tnt post etc regelt de planing van bezorging. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Bezorgdatum di 17 sep 2013 17:00-21:00 Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Beste, dat heeft niks met de winkel te maken. Tnt post etc regelt de planing van bezorging. Ok, ik wist niet dat PostNL nog bezorgde na 17:00 uur laat staan om 21:00 uur Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ik heb hem bij bol.com besteld, maar weet iemand wanneer ik een mailtje krijg dat hij verzonden is. Of een mailtje met een track and trace code? Ga een beetje twijfelen of hij wel echt op de release wordt geleverd. Je krijgt een mailtje na 23:00 uur dat de game verzonden is. Indien je de special editie of de collectors editie heb besteld ontvang je tevens een track en trace code die je vanaf morgen ochtend kunt bekijken. Indien je een track en trace code ontvangt kan je tevens zien tussen welke tijd de postbezorger komt. Aah.. Super bedankt! Hoe weet jij dit eigenlijk?? Reageren
AXIO Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ik heb die van mij gepre-orderd bij de Intertoys hier in de buurt. Was ik eigenlijk niet van plan maar een van mijn beste vrienden tevens klasgenoot werkt bij de Intertoys en kon GTA V vandaag misschien voor mij regelen maaar.. helaas was zijn baas er vandaag dus was het niet mogelijk. Morgen voor ik naar het werk ga in de ochtend er meteen langs om thuis nog even te kunnen spelen en dan naar het werk te gaan. Word even een dagje uitzingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.