Jump to content

Heb jij gta v al zo ja laat ons weten waar je hem hebt gekocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar dit zijn gewoon weer foto's van verpakkingen die in een buitenlandse winkel zijn genomen.

Lijkt me sterk dat (sommige) Nederlanders GTA5 al hebben.

Volgens diegene die dit gepost heeft op GTAForums, werd deze foto @ Bart Smit gemaakt. Maar denk niet dat ze het nu gaan weggeven. Is nog een beetje te vroeg voor. :puh:

Ik heb hem bij bart smit gekocht de CE en ze hebben hem al verzonden maar heb hem nog niet binnen.

Echt? Nice! Je hebt zeker een Track & Trace code meegekregen zodat je je pakketje kan volgen?

Veel plezier als je hem binnen hebt!

Ja! bedankt!!
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrGrandtheftauto

7

• AOSY86

6

• bboysoy

6

• DHGTAFAN

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb zo juist een telefoontje gehad, morgen om 9:00 kan ik mijn pre-order bij intertoys ophalen. Meteen om 9:00 ophalen voor ik na mijn werk ga, jammer dat ik morgenavond pas kan spelen, laat staan tot begin oktober moeten wachten zoals bol.com aan geeft.

Geplaatst:

Heb hem besteld bij Dixons 2 maanden geleden. Had nu wel een mailtje verwacht dat hij verzonden was, maar helaas.

Iemand anders die nog geen bevestiging van verzending heeft gehad bij dixons?

Geplaatst:

Heb hem besteld bij Dixons 2 maanden geleden. Had nu wel een mailtje verwacht dat hij verzonden was, maar helaas.

Ik heb een berichtje gekregen van dixons dat hij verzonden is!

Geplaatst:

jupp bol.com levert pas weer over een tijdje hoorde ik als je hem pas 3 weken van tevoren ofzo hebt besteld

Geplaatst:

jupp bol.com levert pas weer over een tijdje hoorde ik als je hem pas 3 weken van tevoren ofzo hebt besteld

Ik heb hem 11 maanden en 12 dagen geleden besteld. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb GTAV besteld bij bol.com, en daar staat ook nogsteeds ''wordt verwerkt..''.. boos.gif

Zelfde. Ze worden normaal gezien deze nacht allemaal verzonden dus hopelijk is ie d'r morgen wel. smile3.gif

Edit: Verzonden

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Ik heb GTAV besteld bij bol.com, en daar staat ook nogsteeds ''wordt verwerkt..''.. boos.gif

Zelfde. Ze worden normaal gezien deze nacht allemaal verzonden dus hopelijk is ie d'r morgen wel. smile3.gif

Laten we het hopen, ja :7

Geplaatst:

Ik heb hem bij bol.com besteld, maar weet iemand wanneer ik een mailtje krijg dat hij verzonden is. Of een mailtje met een track and trace code? Ga een beetje twijfelen of hij wel echt op de release wordt geleverd.

Je krijgt een mailtje na 23:00 uur dat de game verzonden is. Indien je de special editie of de collectors editie heb besteld ontvang je tevens een track en trace code die je vanaf morgen ochtend kunt bekijken. Indien je een track en trace code ontvangt kan je tevens zien tussen welke tijd de postbezorger komt.

Aah.. Super bedankt! Hoe weet jij dit eigenlijk??

Ik bestel vaker bij Bol.com en tot nu toe is het altijd goed gegaan. Als PostNL ze werk doet heb jij hem morgen in huis ;)
Geplaatst:

Ik ook, alleen klantenservice zei dat mijn order vannacht verstuurd zou worden naar filial (afhaal gekozen). Maar ik heb geen mail ontvangen... En volgens dixons accaunt : in behandeling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...