TalkingPear Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb bij drie verschillende winkels een pre-order geplaatst, dus ik ga vanmiddag naar de stad en haal hem dan gewoon waarschijnlijk bij de goedkoopste op. Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Zal hem bij GameMania hebben maar ze hadden Xbox 360 gepreordert ipv de PS3.. Dus maar bij Saturn gehaald, dus zomenteen installeren en vanmiddag spelen Reageren
AOSY86 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 (bewerkt) Had via dixons SE bestelt alleen mijn bestelling is nog steeds in behandeling, toch normale editie gekocht voor 53€ (Bartsmit). Vanavond mijn verjaardag vieren, daarna kids moeten slapen dan pas kan ik gamen Edit: net video bekeken van SE, 17€ extra voor dat vind ik opeens waste of money. Ik dacht dat er artwork erin zat naar was gewoon ander hoesje. Blij met normale editie. Bewerkt: 17 september 2013 door AOSY86 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ben niet bij de nachtrelease geweest hier in Groningen, maar op de foto's te zien stond er een enorm lange rij. Vanmorgen lagen er echter nog meer dan genoeg exemplaren, dus volgens mij is elke liefhebber wel voorzien. Eerst nog even braaf mijn verslag afronden en als beloning begin ik vanmiddag met spelen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik ben samen met .Timothy naar de nachtopening geweest bij de Game Mania in Leeuwarden. Drukte leek in het begin mee te vallen, maar uiteindelijk hebben we toch erg lang moeten wachten. De winkel ging om 00:00 uur open, en wij hadden het spel om 00:55 uur. Toen we buiten waren stond de rij nog steeds tot buiten om de hoek. Ik denk dat die mensen tot minimaal 02:00 uur hebben moeten wachten tot ze het spelletje eindelijk zouden krijgen. Reageren
Stockbroker Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik wil hem straks ophalen, ook in Leeuwarden. Heb gepre-ordered maar nog geen sms gehad. Ze zullen er nog wel eentje voor me hebben toch?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb ook geen sms gehad, maar ik denk dat dat ook niet nodig is gezien alle publiciteit De lades lagen gisteravond vol met exemplaren, dus ik neem aan dat ze er nog wel wat over hebben vandaag. Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 nachtlaunch bij de bartsmit waar ik hem ging halen. Ging wel snel binnen een half uurtje was ik weer buiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.