Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Vraag me af of in de volgende GTA ook weer drie karakters komen. Ik hoop het wel, want dit bevalt me zeer goed!

Ik hoop dat er een keer een vrouw komt. Die moorden, ontvoeringen en andere criminele activiteiten maar niks vind, maar ze wordt gedwongen of haar familie gaat eraan. Lijkt me wel gaaf, net ofdat het echt is.

[EDIT] En dan net zo'n grote map als GTA5, maar dat we huizen en villa's kunnen kopen (+ bedrijven).

Bewerkt: door Suro
Link to comment
Delen op andere websites

Wat Suro al zegt, een vrouwelijke charachter in de volgende GTA lijkt me best wel mooi. Er kan vast een mooi verhaal geschreven worden, alleenstaand. Een vrouw zoals Elizabeta of een vrouw zoals Mallorie.

Mij lijkt het eigenlijk wel leuk als er een smartphone capable GTA komt.

Klik, Klik, Klik.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag me af of in de volgende GTA ook weer drie karakters komen. Ik hoop het wel, want dit bevalt me zeer goed!

Ik hoop dat er een keer een vrouw komt. Die moorden, ontvoeringen en andere criminele activiteiten maar niks vind, maar ze wordt gedwongen of haar familie gaat eraan. Lijkt me wel gaaf, net ofdat het echt is.

[EDIT] En dan net zo'n grote map als GTA5, maar dat we huizen en villa's kunnen kopen (+ bedrijven).

Ik zou het beter vinden als die vrouw een 'femme fatale' zou zijn zoals Elizabetha een beetje is (maar dan wel slanker en meer actie)

Ik mis het ook om ,zoals in vice city en een beetje in san andreas, bedrijven te kopen er een missies voor te doen. Het zou geweldig zijn als dit concept terug kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat concept zit er toch ook in?

Je sppelt taxi missies vrij zodra je Down-Town Cab Services koopt, weapon runs met het vliegveld van Trevor, voor een van m'n bioscopen moest ik met 'n vliegtuigje reclames rondstrooien, nucleair waste speel je pas vrij na aanschaf vd Docks, de manager vd TequiLaLa belt regelmatig met problemen etc. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het ook om ,zoals in vice city en een beetje in san andreas, bedrijven te kopen er een missies voor te doen. Het zou geweldig zijn als dit concept terug kwam.

Daar draait V net om.

Je kunt meerdere bedrijven opkopen en er occasioneel missies voor doen en voor sommige kun je zelfs op een dagelijkse basis werken zoals de Tow Truck bij Davis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de volgende gta in Sidney hebben, Australie. icon_mrgreen.gif

Heeft gewoon de looks van Amerika maar ze rijden daar wel links puh2.gif Kan lachen worden icon_mrgreen.gif

Ondanks dat Sydney een geweldig gebied is - enorm grote stad, Blue Mountains, de Australische "outback" - kan je dit op je buik schrijven. Rockstar heeft al lang aangegeven dat het altijd in de VS zou blijven, omdat GTA alleen bij de VS past.

Ik zou zelf het liefste Vice City hebben van de steden die reeds geweest zijn. Daarnaast zou ik het ook wel leuk vinden om een andere grote stad van Amerika eens te zien door de ogen van Rockstar Games: Chicago, Houston, Phoenyx, Phiadelphia...

Aw... :( :( :(

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaan ze verder met GTA Online tot 2015, en dat ze pas beginnen met GTA VI in de zomer van datzelfde jaar. Het ontwikkeling kan ong. 3-5 jaar duren. Dus ik schat een release date in 2018-2020.

Bewerkt: door JohanManke
Link to comment
Delen op andere websites

De voorzitter van Rockstar Games zei toch dat ze eerst op GTA Online gingen focussen?

Dit wil dan hoop ik zeggen dat we meer dan kleine updates en DLC's krijgen. Misschien dat ze toch al Liberty City zullen toevoegen en North Yankton uitbreiden om daarna ook toe te voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar ik denk dat hij daarmee bedoelde te zeggen dat we voorlopig geen GTA VI hoeven te verwachten. Dat wil echter niet zeggen dat men niet al gestart is met de ontwikkeling daarvan, echter wel dat dit nog op 'n laag pitje brand.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Suro al zegt, een vrouwelijke charachter in de volgende GTA lijkt me best wel mooi. Er kan vast een mooi verhaal geschreven worden, alleenstaand. Een vrouw zoals Elizabeta of een vrouw zoals Mallorie.

Mij lijkt het eigenlijk wel leuk als er een smartphone capable GTA komt.

Klik, Klik, Klik.

Da´s best nice en ook niet zo duur ook... Dank je man!

Bewerkt: door JJ-B
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...