Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 (bewerkt) Dat als je in een auto first-person mode aanzet en iemand aanrijd dat dat best wel heel erg lachen is Bewerkt: 6 november 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Dat als je in een auto first-person mode aanzet en iemand aanrijd dat dat best wel heel erg lachen is Hoe kun je dit hebben 'ontdekt' terwijl de game voor next-gen nog niet eens uit is? Reageren
AXIO Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 In de auto he. Goed lezen. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 In de auto he. Goed lezen. Dat hebben we gelezen maar 'first person zicht' is pas beschikbaar op PS4/X-One/PC en aangezien GTA5 daar nog niet voor uitgebracht is kan het niet . Reageren
AXIO Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Doe even bijdehand man. Je weet donders goed wel wat hij bedoelt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Laten we dergelijke reacties maar achterwege? GTA V voor de PS4/One is nog niet uit en tot die tijd kent het geen plaats hier aangezien we hier dingen plaatsen die we zelf hebben ontdekt of ervaren. Iets in een filmpje ontdekken is ook mogelijk natuurlijk, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Reageren
Michael Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Vandaag voor de eerste keer gemerkt dat er in Little Seoul dus ook gangleden rondlopen. Dat eerste contact heeft dus een dik jaar op zich laten wachten. Ik heb dit nog nooit opgemerkt. Binnenkort maar eens naar Little Seoul gaan! Alhoewel ik normaal Aziatische oude vrouwen zie in Little Seoul, maar misschien toch maar eens beter kijken. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Phoenyx, hij bedoelt als je je auto in FP zet Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Phoenyx, hij bedoelt als je je auto in FP zet Bumpercam is wat anders dan First-Person View Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 In een auto heb je ook nog de keuze voor een camera vlak voor de voorruit, waardoor je de motorkap meestal kan zien. Dat in Ammu-Nation de pistolen in de toonbank geen magazijn hebben totdat je op rechts drukt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Dat ik in Online een paar rednecks tegenkwam, hun spraken tegen mij, en vervolgens schoten zij, mij dood. Terwijl ik eens niet schoot. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 "Ola, hablo Espanol? Passoporto, assholl!" Ik dacht dat die figuren enkel in Singeplayer spawnden? Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Dat ik in Online een paar rednecks tegenkwam, hun spraken tegen mij, en vervolgens schoten zij, mij dood. Terwijl ik eens niet schoot. Dit is dan ook ene verkeerde zinsopbouw ! Naarschijnt zou mijn Belgisch niet correct zijn qua komma en punt en zinsopbouw. Maar deze is ook fout Hun spraken tegen mij ? zij spraken tegen mij . schoten zij, mij dood : schoten zij mij dood. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Dat ik in Online een paar rednecks tegenkwam, hun spraken tegen mij, en vervolgens schoten zij, mij dood. Terwijl ik eens niet schoot. Dit is dan ook ene verkeerde zinsopbouw ! Naarschijnt zou mijn Belgisch niet correct zijn qua komma en punt en zinsopbouw. Maar deze is ook fout Hun spraken tegen mij ? zij spraken tegen mij . schoten zij, mij dood : schoten zij mij dood. Oh sorry, ik moest even bedenken hoe ik die zin moest typen. Maar bedankt voor je reactie! Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Dat ik in Online een paar rednecks tegenkwam, hun spraken tegen mij, en vervolgens schoten zij, mij dood. Terwijl ik eens niet schoot. Dit is dan ook ene verkeerde zinsopbouw ! Naarschijnt zou mijn Belgisch niet correct zijn qua komma en punt en zinsopbouw. Maar deze is ook fout Hun spraken tegen mij ? zij spraken tegen mij . schoten zij, mij dood : schoten zij mij dood. Oh sorry, ik moest even bedenken hoe ik die zin moest typen. Maar bedankt voor je reactie! was ook helemaal niet verkeerd bedoeld naar jou toe hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.