Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?

Recommended Posts

• Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

48

• Tommie59

30

• Michael

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In de Metro staat het woordje "Nederlands" bij de beschrijving van de map hoe je de metro gebruikt. Translations -> Deutsch, Nederlands.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat het AI-verkeer niet echt zo happig is op je trailer. Ze lijken er op eenzelfde manier mee om te gaan als het AI-verkeer in IV voor de verkeerslichten. Ik heb het nog niet gecheckt met een boot-trailer, maar gewone diepladers lijken dus "niet te bestaan" als je ze hebt vastgemaakt.

Eigenaardig is het zeker.

Geplaatst:

Dat de buitenlamp aan de garage van Franklin's eerste huis op een sensor werkt. Kom je dicht bij dan springt ie aan... loop je weer weg dan gaat ie uit. :puh:

Geplaatst:

Dat het AI-verkeer niet echt zo happig is op je trailer. Ze lijken er op eenzelfde manier mee om te gaan als het AI-verkeer in IV voor de verkeerslichten. Ik heb het nog niet gecheckt met een boot-trailer, maar gewone diepladers lijken dus "niet te bestaan" als je ze hebt vastgemaakt.

Eigenaardig is het zeker.

Dat vind ik ook altijd irritant. Ik merk dat overigens ook wel eens bij andere grote voertuigen. Of gewoon simpele reacties van de AI die missen. Als je met een vliegtuig of helicopter op de weg land. In het echt zou iedereen dan afstand houden, in GTA5 rijd iedereen gewoon door en stoppen ze met een beetje geluk.

Geplaatst:

In de Metro staat het woordje "Nederlands" bij de beschrijving van de map hoe je de metro gebruikt. Translations -> Deutsch, Nederlands.

Fotootjes:

0_0.jpg

0_0.jpg

Geplaatst:

ik ben er achter gekomen op de ps3 dat de as die bij de mijn ligt gewoon weg gerold kan worden. wel leuk om zo'n ding van de berg af te rollen hahahhaha

Geplaatst:

Dat je in alle ronde wachttorens kan van de gevangenis.

ja maar dan heb je meteen 5 sterren dus zonder die levenscheat zou ik het niet doen
Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil nu wel eens ontdekken hoe ik heel snel RP punten kan verdienen.

Bewerkt: door FGras

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...