Da Phoenix Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Dat de politie bij het metrostation Portola Drive, Rockford Hills wel erg bewapend is. Reageren
martijnn Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 In de Metro staat het woordje "Nederlands" bij de beschrijving van de map hoe je de metro gebruikt. Translations -> Deutsch, Nederlands. Reageren
Hot_Sophie Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Dat er blote borsten te zien zijn in het spel geil Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ja Sophieke die zijn te zien in het spel, maar zie ze ook liever in het echt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Dat het AI-verkeer niet echt zo happig is op je trailer. Ze lijken er op eenzelfde manier mee om te gaan als het AI-verkeer in IV voor de verkeerslichten. Ik heb het nog niet gecheckt met een boot-trailer, maar gewone diepladers lijken dus "niet te bestaan" als je ze hebt vastgemaakt. Eigenaardig is het zeker. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Dat de buitenlamp aan de garage van Franklin's eerste huis op een sensor werkt. Kom je dicht bij dan springt ie aan... loop je weer weg dan gaat ie uit. Reageren
JJ-B Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Dat het AI-verkeer niet echt zo happig is op je trailer. Ze lijken er op eenzelfde manier mee om te gaan als het AI-verkeer in IV voor de verkeerslichten. Ik heb het nog niet gecheckt met een boot-trailer, maar gewone diepladers lijken dus "niet te bestaan" als je ze hebt vastgemaakt. Eigenaardig is het zeker. Dat vind ik ook altijd irritant. Ik merk dat overigens ook wel eens bij andere grote voertuigen. Of gewoon simpele reacties van de AI die missen. Als je met een vliegtuig of helicopter op de weg land. In het echt zou iedereen dan afstand houden, in GTA5 rijd iedereen gewoon door en stoppen ze met een beetje geluk. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 In de Metro staat het woordje "Nederlands" bij de beschrijving van de map hoe je de metro gebruikt. Translations -> Deutsch, Nederlands. Fotootjes: Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ben er eigenlijk vandaag pas achtergekomen dat er wat andere voertuigen zijn, die ik op de Playstation 3 nog niet kende. Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 ik ben er achter gekomen op de ps3 dat de as die bij de mijn ligt gewoon weg gerold kan worden. wel leuk om zo'n ding van de berg af te rollen hahahhaha Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Geplaatst: 24 november 2014 Dat je in alle ronde wachttorens kan van de gevangenis. Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Dat je in alle ronde wachttorens kan van de gevangenis. ja maar dan heb je meteen 5 sterren dus zonder die levenscheat zou ik het niet doen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ja, inderdaad, die heb ik toen ook gebruikt. In Online kan je er overigens ook in, goede sniperplek voor Dish the Dirt. Reageren
FGras Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 (bewerkt) Ik wil nu wel eens ontdekken hoe ik heel snel RP punten kan verdienen. Bewerkt: 25 november 2014 door FGras Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.