Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wou een stuk of 20 auto's opblazen door benzine langs ze te strooien.

Toen ik me omdraaide waren de auto's weg heel erg jammer..

Hond in de fik gestoken met als gevolg een kleine bos brand.

Ik heb Chop ook in de fik gezet, bleef leven dus toen maar Sticky Bombs op hem gegooid.. Toen ging 'ie wel dood. :puh:

Niet opgeslagen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag dacht ik, laat ik eens gaan jagen, bijna bij het jaagicoontje aangekomen staan er ineens een stuk of 4 auto's stil met allemaal dode mensen op de grond bij de auto's. Een paar meter verder staat ook nog een auto stil met een half dode persoon die naar mij roept: 'Pak het niet!, anders vermoord ik je!' (o.i.d.) Ik natuurlijk wel oppakken en hoppa 25000 erbij. Vervolgens loop ik verder naar het jaagicoontje wordt ik ineens onverwachts beschoten door 2 aankomende motoren. Dus die moest ik ook nog ff neerknallen. Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Bewerkt: door TBrook
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook, maar ik reed na het oppakken van het koffertje gewoon weer de weg op. Komen er 2 auto's achter me aan :puh:

Dat er een Nederlander aan GTA V en meerdere R* games heeft gewerkt

http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,241823/

Is me ook wel eens opgevallen, bij IV in de intro. Kan best een Nederlander zijn, denk dat het een emigrant is ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een overdekte haven is bij Los Santos Airport waar, als je er in gaat, 4 sterren krijgt, die je nooit meer kwijt kan raken, en waar een echte onderzeeër in aanbouw is, en dat je er ergens naar binnen kan in een controle kamer alleen ik had niet alles doorzocht want ik werd doodgeschoten.

Dat ik de missie "Hotel Assasination" niet snap.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je met 1sniperkogel iemand in een auto door zn hoofd kan schieten, de benzine tank kan kapotschieten en vervolgens het spoor ook kan aansteken. En dat in 1 schot. Dat laatste ben ik niet zeker van maar tog grappig

Link to comment
Delen op andere websites

ik botste met trevor heel lichtjes tegen een auto, en ik denk dat er iemand van een gang in zat, want ik werd meteen door een stuk of 10 man beschoten. Allemaal gekilld, maar uiteindelijk zelf ook door de politie. Is dit mogelijk? of deed ik iets heel anders wat ik niet gezien heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een overdekte haven is bij Los Santos Airport waar, als je er in gaat, 4 sterren krijgt, die je nooit meer kwijt kan raken, en waar een echte onderzeeër in aanbouw is, en dat je er ergens naar binnen kan in een controle kamer alleen ik had niet alles doorzocht want ik werd doodgeschoten.

Dat ik de missie "Hotel Assasination" niet snap.

Die missie snapte ik eerst ook niet, maar je moet naar boven gaan en dan inzoomen op de zwarte auto tot dat de tijd om gaat. Daarna de persoon die in de auto instapt neerknallen.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat het vinden van een FIB (de Granger dus) eigenlijk makkelijk kan zonder een wanted level te krijgen. Twee stonden namelijk gewoon stil bij dat gebied met die grote schotels. Er stonden ook twee van die wetenschappers bij en natuurlijk nog twee FIB-agenten. Ze schoten op me, maar ik kreeg dus geen wanted level.

Ofwel, ik heb nu een FIB in m'n garage staan. ^^

EDIT: Blijkbaar komt dat vaker voor, dat er van die FIB's bij die satellieten staan. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...