IV trailer Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Ik had met Trevor een random event toen er 's nachts zo'n oude volkswagen camper (in gta:sa the mothership) midden op de weg stond die met blauw gemakeerd was als een soort lokaas. Vervolgens gebeurde er Ik werd vlakvoor dat ik bij het busje was beschoten met iets waardoor ik plat ging. Even later was het weer dag en lag ik in mijn onderbroek op de spoorbaan en kon net op tijd een aankomende trein ontwijken, waarop Trevor iets in de trand zei "not again". Heeft iemand dit ook al meegemaakt? Was vlakbij het grote vliegveld in de woestijn. naar iemand die het ook heeft meegemaakt. Kennelijk heeft deze random event dus een vaste plek waar het gebeurd. Bewerkt: 25 september 2013 door IV trailer Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked Ik dacht eerst dat het vannuit het niets kwam, want ik zag een blauw balletje vanuit de rand van mijn beeldscherm op mij afvliegen. Reageren
Aeyo Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 random event spoiler Ik reed met Michael in in het westen van Blaine County op de snelweg. Opeens stonden er enemies aangegeven op de radar en ja hoor, het begin van No Country for Old Men zit ook gewoon in GTA V, super vet Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ik reed rond in een supercar en toen ik even stilstond gingen er allerlei mensen foto's maken van me auto en complimenten geven. Erg gaaf Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Toen ik vandaag een voetganger doodreed ging er een andere voetganger naast het lichaam staan en maakte een foto. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Nou, ik heb ontdekt dat Niko toch nog in V voorkomt! Leuke easter egg. Snapmatic-foto in spoiler: ] Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Dat als je door de prikkeldraad van een hek zoals bij de legerbasis kijkt je de bomen normaal ziet, en niet mistig of zo. Tja, moeilijk om uit te leggen ga maar zelf kijken Reageren
Rockpoort Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Dat ergens in blaine Country dichtbij Trevors safe house een soort berg plek is waar hippies bij elkaar komen waarbij je allemaal muurschilderingen van aliens ziet die allemaal standtjes doen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Dat de random encounters / events inderdaad erg lucratief kunnen zijn. Ik las hierboven zojuist over een koffertje met 25k erin, ik heb een random encounter meegemaakt waarbij er twee koffers met ieder 5k als buit te halen viel. Ik reed door Blaine County, 's nachts. Bij een motel langs de weg zag ik van veraf al allemaal alarmlichten knipperen. Erheen, op een afstandje geparkeerd en dichterbij gaan kijken. De LSPD was verwikkeld in een druk vuurgevecht met wat tuig. Er stonden zo'n vijf politiewagens met bijbehorende agenten tegenover een stuk of zes boefjes. Rustig blijven staan, totdat de politie klaar was met het afschieten van de bende. (want arresteren brengt zoveel werk met zich mee.. ) Vervolgens hoor ik één van die agenten roepen "nobody touch those briefcases!" wat dan uiteraard gewoon uitnodigt om zelf te gaan zoeken. Ik vond er twee, en kreeg er geen Wanted level van. *Rinkel*, kassa! Reageren
Faenty. Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Dat ze een piloten headset dragen als je aan het vliegen bent (Ga naar de view vanuit de helikopter en klik dan op het knopje om achteruit te kijken, je zult nu de cockpit in kunnen kijken Reageren
--Simon-- Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Dat de custom number plate van de app maar maximaal 8 tekens toestaat... Daar past mijn gamertag niet op D: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Dat treinen niet stoppen. Na 10 minuten een trein achtervolgen over de ganse map ben ik daar nu wel zeker van Reageren
--Simon-- Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Dat treinen niet stoppen. Na 10 minuten een trein achtervolgen over de ganse map ben ik daar nu wel zeker van Parkeer eens een 747 op de rails. Ben benieuwd wat er zou gebeuren Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) 1. Dat het benaderen van acteurs op de set in de filmstudio's verkeerd kan uitpakken. 2. Dat de aangewezen gps-route verdwijnt wanneer je door een tunnel rijdt. Bewerkt: 29 september 2013 door -Stan- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.