Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik had met Trevor een random event toen er 's nachts zo'n oude volkswagen camper (in gta:sa the mothership) midden op de weg stond die met blauw gemakeerd was als een soort lokaas. Vervolgens gebeurde er

Ik werd vlakvoor dat ik bij het busje was beschoten met iets waardoor ik plat ging. Even later was het weer dag en lag ik in mijn onderbroek op de spoorbaan en kon net op tijd een aankomende trein ontwijken, waarop Trevor iets in de trand zei "not again".

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? Was vlakbij het grote vliegveld in de woestijn.

naar iemand die het ook heeft meegemaakt. Kennelijk heeft deze random event dus een vaste plek waar het gebeurd. Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig gisteren ook meegemaakt. Het wapen wat werd gebruikt is een taser/stun gun. Ik hoorde 't ding toevallig opladen (of in ieder geval zo'n elektro'ish geluid maken) en kon die gast net op tijd neermeppen, waardoor ik dat ding al had voor hij bij Ammu-Nation werd geunlocked puh2.gif

Ik dacht eerst dat het vannuit het niets kwam, want ik zag een blauw balletje vanuit de rand van mijn beeldscherm op mij afvliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de random encounters / events inderdaad erg lucratief kunnen zijn. Ik las hierboven zojuist over een koffertje met 25k erin, ik heb een random encounter meegemaakt waarbij er twee koffers met ieder 5k als buit te halen viel.

Ik reed door Blaine County, 's nachts. Bij een motel langs de weg zag ik van veraf al allemaal alarmlichten knipperen. Erheen, op een afstandje geparkeerd en dichterbij gaan kijken. De LSPD was verwikkeld in een druk vuurgevecht met wat tuig. Er stonden zo'n vijf politiewagens met bijbehorende agenten tegenover een stuk of zes boefjes. :puh: Rustig blijven staan, totdat de politie klaar was met het afschieten van de bende. (want arresteren brengt zoveel werk met zich mee.. :7 ) Vervolgens hoor ik één van die agenten roepen "nobody touch those briefcases!" wat dan uiteraard gewoon uitnodigt om zelf te gaan zoeken. Ik vond er twee, en kreeg er geen Wanted level van. *Rinkel*, kassa! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...