Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er was een vrouw in nood, die me wist te vertellen dat haar vriend een hartaanval ofzoiets heeft gehad. Ik rende met haar mee naar een steegje, trekt ze opeens haar pistool.. Komen er opeens twee gewapende kerels tevoorschijn die roepen: "give me your money" :')

• Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

48

• Tommie59

30

• Michael

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Waarom zouden de treinen niet stoppen?? Is wwl realistischer. Was zelf in SA zo...

Omdat dat weer extra scripting vergt.

Geplaatst:

Nou, omdat er enkel vrachttreinen zijn, die dus enkel van industriële zone naar industriële zone rijden. Er is nergens een treinstation dus het valt niet op dat ze niet stoppen. Zijn natuurlijk wel trammetjes, maar dat is toch anders.

Vandaag ook ontdekt dat het dus onmogelijk is om voorgenoemde trammetjes te besturen/over te nemen. Ben wel tevreden over de manier van in- en uitstappen.

Geplaatst:

Dat als je met een auto met aanhanger rijdt de politie je aanhanger volgt. Dus als je aanhanger slingert, maar de auto niet, slingert de poltieauto ook haha.

Geplaatst:

Dat de politie bijna nooit mensen arresteerd maar meteen doodknalt.

Zag een keer dat de politie achter een trekker aanzat en ze schoten die boer meteen dood.

Geplaatst:

Nou, omdat er enkel vrachttreinen zijn, die dus enkel van industriële zone naar industriële zone rijden. Er is nergens een treinstation dus het valt niet op dat ze niet stoppen. Zijn natuurlijk wel trammetjes, maar dat is toch anders.

Vandaag ook ontdekt dat het dus onmogelijk is om voorgenoemde trammetjes te besturen/over te nemen. Ben wel tevreden over de manier van in- en uitstappen.

Toen ik probeerde om een metro te stelen kwam ik erachter dat als je de machinist op het station doodschiet de metro wel gewoon weer verder gaat rijden.

Geplaatst:

Dat als je met een auto met aanhanger rijdt de politie je aanhanger volgt. Dus als je aanhanger slingert, maar de auto niet, slingert de poltieauto ook haha.

hahaha prachtig! Slingert de aanhanger los het water in, volgt de politie. :7

Geplaatst:

Dat je op het vliegveld wel in enkele gebouwen kan, is vervolgens niks te beleven ofzo. Maar het kan wel. Ik had trouwens verwacht dat je in meer gebouwen kon. Op de safehouses na valt mij dit flink tegen. Wat vinden jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat een wijf genaamd Ursula (Random event) niet richtig tikt. Ze was aan het hiken en zei dat ze de weg kwijt was en geen lift kon krijgen (er stonden vijf auto's voor me op een zandweggetje.. OK dan) en onderweg naar dat ene afgelegen punt waar ik haar moest droppen begon ze te verhalen dat haar moeder dood was, en dat ze zich zo eenzaam voelde. Verder hing ze nog verhalen op over dat ze vogels klote vond, en die altijd vergiftigde en daar dan soep van maakte. Ook wou ze rijk worden met een schoen die op een voet leek en zou ze de mannen van zich af moeten slaan.

Nadat ik haar had afgezet even wat kogels door haar hoofd gedrukt. Beter voor Los Santos, leek me. En zo geschiedde.

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Dat een wijf genaamd Ursula (Random event) niet richtig tikt. Ze was aan het hiken en zei dat ze de weg kwijt was en geen lift kon krijgen (er stonden vijf auto's voor me op een zandweggetje.. OK dan) en onderweg naar dat ene afgelegen punt waar ik haar moest droppen begon ze te verhalen dat haar moeder dood was, en dat ze zich zo eenzaam voelde. Verder hing ze nog verhalen op over dat ze vogels klote vond, en die altijd vergiftigde en daar dan soep van maakte. Ook wou ze rijk worden met een schoen die op een voet leek en zou ze de mannen van zich af moeten slaan.

Nadat ik haar had afgezet even wat kogels door haar hoofd gedrukt. Beter voor Los Santos, leek me. En zo geschiedde.

Jij ook al? Kogels lossen alles op :7

Geplaatst:

Dat je niet met je gewone wagen op het golf terrein mag rijden want dit levert je een wanted level op van 2 sterren. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...