Jump to content

irritatiefactortjes?

ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik stoor me er aan dat die iFruit-app er niet voor android is, nu kan ik geen custom kenteken instellen en Chop geen kunstjes leren, fml!

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Michael

6

• GTA5VehicleFreak

6

• GTAKevin023

5

• .Timothy

4

Geplaatst:

De HUD.. Ik moet er weer helemaal aanwennen, niet omdat het lelijk is. Maar omdat het gewoon nieuw is, net als met dat health systeem. Maar ik moet er zelf ook aanwennen dus.. :puh:

Enige irritatiefactor is de mik punt, omdat het wit is kun je het some heel slecht zien, zelfs met complex sights.

Daar had ik inderdaad ook erg last van.

Geplaatst:

De camera hangt te laag als je een voertuig bestuurt.

Kan je aanpassen:

Settings -> Display -> Vehicle Camera Height

Hier was ik ook naar op zoek! Bedankt. :)

Geplaatst:

Dat auto's snel ontploffen, dat irriteerde me wel het meest tot nog toe.

De health kon ook beter. Het is wel realistisch dat het laag is, maar dat hij zich dan weer aanvult...

Schieteb is wennen, maar de uitdagingen in de shooting range speel ik nu met de vingers in de neus uit voor gold (handig trouwend, die extra korting)

Geplaatst:

De health kon ook beter. Het is wel realistisch dat het laag is, maar dat hij zich dan weer aanvult...

Doet hij toch ook? Je moet gewoon even stil staan (wat ik wel een vrij goed systeem vind, stilstaan of er voor gaan)

Geplaatst:

Waar ik me soms aan irriteer is de 'mission passed' na elke missie. Hoeft voor mij niet, en had volgens mij ook veel minimalistischer gemogen. Maar goed, da's iets kleins.

Een ander iets is dat er zeer weinig interiors zijn - of ik heb ze nog niet ontdekt? Veel shops langs snelwegen kan je bijv. niet binnen.

Als laatste eigenlijk niet echt irritatie, maar eerder benieuwd: een Banshee heeft zich nog nooit getoond in mijn game. Bij jullie wel?

Geplaatst:

Lettertype had wat groter gemogen.. Ik heb nogal een k.. tv dus zie niet bijv hoe de autos heten en wat soms linkdboveninstaat.

Geplaatst:

Doet hij toch ook? Je moet gewoon even stil staan (wat ik wel een vrij goed systeem vind, stilstaan of er voor gaan)

Weet ik, dat is het juist. Waarom.vult dat ding zich terug aan? Ben.je health kwijt, dan ben je het kwijt. Niet een willekeurige bonus als je even stil staat.

Geplaatst:

Soms krijg je zonder iets te doen ineens Wanted achter je aan. :7 En ik ben van mijzelf niet altijd even handig en let vaak niet op, waardoor ineens mission failed is. Nooit gehad me andere GTA's.

Geplaatst:

Moest je dan niet een wagen stelen voor een heist Dutchy? Ik heb wel eens gehad dat ik dan iemand dood schoot of een ging stelen en dat ik op straat iemand hoorde roepen: "I'm calling the police!". Vind ik realistischer en beter.

Geplaatst:
Weet ik, dat is het juist. Waarom vult dat ding zich terug aan?

Omdat het anders onmogelijk is om spelen? Je health recharged ook maar tot op een bepaald punt, afhankelijk van hoevaak en waar je bent geraakt. Ik vind het vrij normaal dat health zich recharged en zeker als je er eerst een tijdje voor moet rusten alvorens het dat doet. Want je moet echt stil zitten/staan, anders stopt het al.

@Dutchy: Nog nooit gehad, mogelijke backlog van een andere gebeurtenis?

Geplaatst:

Het feit dat ik met Trevor helemaal naar het vliegveld rij, om een luxe jet te jatten en er dan achter te komen dat deze niet in de hangar past op Sandy Shores... 40 minuten bezig geweest voor niks..

Geplaatst: (bewerkt)

-Opstartscherm vraagt elke keer je taal... dat is Engels en zal Engels blijven, ik ga niet opeens Spaans praten.

-Wapens, met name bij de special edition waar ze gratis zijn, zijn te goedkoop en te makkelijk te krijgen.

-Gebouwen, je kunt te weinig random gebouwen in, inbreken of kidnappen had een leuke side-event kunnen zijn.

-Kleding, het is veel van hetzelfde, een shirtje in 5 kleuren, maar waarom kan alleen Franklin een stropdas dragen, terwijl hij uit de ghetto komt...

-Missie-opbouw, je moet gelijk in het begin al iedereen omver knallen, ze moesten het rustig opbouwen met in het begin wat kleine geweldloze klusjes, paar missies met je eerste pistooltje, vervolgens een tweede wapen etc.

Het feit dat ik met Trevor helemaal naar het vliegveld rij, om een luxe jet te jatten en er dan achter te komen dat deze niet in de hangar past op Sandy Shores... 40 minuten bezig geweest voor niks..

Luxe jet in dat schuurtje... lol.

Dat ik Nooit een geldtranportwagen tegen kom, terwijl mij dat juist heel leuk lijkt.

En je komt ook zelden een politieagent tegen, wat een pluspunt is!

Soms krijg je zonder iets te doen ineens Wanted achter je aan. emo.gif En ik ben van mijzelf niet altijd even handig en let vaak niet op, waardoor ineens mission failed is. Nooit gehad me andere GTA's.

Dat heb ik nog nooit gehad, misschien steel je een auto, beukte je een passant of agent of deed je iets met je wapens Bewerkt: door Legenderion

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...