Jump to content

irritatiefactortjes?

ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat als er geschoten wordt door mij of door iemand anders en het is op een weg dan raakt elke bestuurder in paniek. Elke keer wordt ik weer geschept door z'n mongool en vaak ben ik dan ook dood. Heel irritant.

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Michael

6

• GTA5VehicleFreak

6

• GTAKevin023

5

• .Timothy

4

Geplaatst: (bewerkt)

Dat de politie en npc's in het algemeen heel snel boos worden. Zo stond ik net gewoon naast de politie en opeens kreeg ik een ster. Ik deed letterlijk niets.

Ook toen ik naast twee redders ging staan: opeens beginnen ze met mij te knokken.

Als je bv te lang toetert naast iemand bellen ze ook meteen.de politie.

Ik weet niet of dit het geval was, maar je kan ook reacties uitlokken door ongewapend op L2 te drukken. Dan richt je eigenlijk op iemand.

Mijn irritatiefactor is dat je makkelijk "struikelt". Als je bijvoorbeeld ergens overheen wilt klimmen en je drukt te vroeg op springen dan spring je tegen de muur en lig je op de grond met soms zelfs schade. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

De HUD.. Ik moet er weer helemaal aanwennen, niet omdat het lelijk is. Maar omdat het gewoon nieuw is, net als met dat health systeem. Maar ik moet er zelf ook aanwennen dus.. :puh:

Enige irritatiefactor is de mik punt, omdat het wit is kun je het some heel slecht zien, zelfs met complex sights.

Daar had ik inderdaad ook erg last van.

Had er ook last van,maar ik denk dat ik het opgelost heb:

settings>display>weapon target Als je simple verandert in complex, staat het stipje(afhankelijk van het wapen) in een cirkel of tussen haakjes.

Hoop dat ik geholpen heb ;) .

Geplaatst:

De HUD.. Ik moet er weer helemaal aanwennen, niet omdat het lelijk is. Maar omdat het gewoon nieuw is, net als met dat health systeem. Maar ik moet er zelf ook aanwennen dus.. :puh:

Enige irritatiefactor is de mik punt, omdat het wit is kun je het some heel slecht zien, zelfs met complex sights.

Daar had ik inderdaad ook erg last van.

Had er ook last van,maar ik denk dat ik het opgelost heb:

settings>display>weapon target Als je simple verandert in complex, staat het stipje(afhankelijk van het wapen) in een cirkel of tussen haakjes.

Hoop dat ik geholpen heb ;) .

Zo'n klein cirkeltje helpt niet heel erg ofzo :7. Maar bedankt.

• 2 weken later...

Ik ben al 3 uur bezig om een motor race te winnen, maarja als je dood gaat moet je weer load game doen want er is geen retry optie dan. Ooja als je dood gaat mag je niet gelijk load game doen en moet je eerst wachten.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Geplaatst:

Dat de storyline amper om heists draaide en dat er ook maar 3 echte heists waren. Ook vreemd dat de enige manier om het echte geld te krijgen de missies van Lester zijn.

Geplaatst:

Ik vind het jammer dat er bijna niks meer van Grove Street over is, geen enkel huis is nog in originele staat vergeleken met GTA San Andreas..

Geplaatst:
Ik vind het jammer dat er bijna niks meer van Grove Street over is, geen enkel huis is nog in originele staat vergeleken met GTA San Andreas..
We zitten ook in de 21ste eeuw...
We zitten ook in de 21ste eeuw...

GTA V speelt zich ongeveer 10 jaar 20 jaar na GTA: San Andreas af, wel énorm veel gebeurd in 10 jaar dan.

Danku @Jimmiefitz, ik kan al héél lang tellen.. :$ (2012/2013-1992= 10 :7)

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Toch wel zo'n 20 jaar hoor.

Zelf vind ik het ook wel jammer dat GS niet erg lijkt, maar het is al mooi dat het in V zit. Ik had niet verwacht dat CJ of bijvoorbeeld Sweet zou voorkomen in de game, maar ik had wel graag wat meer verwijzingen gezien. Zo'n poster van Madd Dogg in de kamer van Franklin is leuk, maar het was helemaal tof geweest als er een directe verwijzing naar een personage zou zijn.

Geplaatst:

Dat Grove Street er nu iets anders uitziet boeit me niet zo, gie hele F***in' stad ziet er anders uit. Wat me wel stoort aan Grove Street, is dat de Ballas er nu de baas zijn en je daar niets aan kunt doen.

Zelfs de missie waarbij Franklin, Lamar en Trevor naar Grove Street gaan om 'n kilootje te kopen veranderd hier niks aan.

Geplaatst:

Dat ik geen savegames kan verwijderen!!!!! Ik heb nu al 4 savegames en allemaal dezelfde! Komt omdat hij steeds alles overschrijft. Ik heb liever een hoofdmenu waar je kan kiezen in welke wereld je wilt spelen.

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik helemaal geen punten heb wat dit betreft, Oke er zitten wat bugs in maar rockstar doet zijn best tenminste. al loopt zowel single als online het bij mij goed.

Kan niet zeggen dat ik punten heb ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...