GTAKevin023 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Mwah.. je gaat vrij snel dood, vrij irritant. Ja man, je moet gewoon veel dekking zoeken en slim in actie gaan. Zo is het reallistisch. Het is zeker irritant maar wel spannender. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 races met 16 personen die denken dat de auto's botsautootjes zijn :S 4x gecrashed (door duwen) dus laatste... Gewoon proberen te racen is er niet meer bij Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Start een race met een grote groep vrienden ofzo? Waar ik zelf vooral last van heb is als mensen online lopen te braggen over hun Adders, en dat ze je dan gaan achtervolgen om te laten kijken hoe rijk en snel ze zijn, en als je dan geen interesse toont worden ze kwaad. Meestal gooi ik er dan een sticky-bom op. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Een kleine irritatiefactor vind ik dat het realistische rijden uit GTA IV er weer is uitgehaald voor Vice City Arcade. Damn wat moet ik weer helemaal opnieuw wennen aan de manier van rijden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik vond het rijden uit IV juist kut en gta v geweldig . Waar ik me een klein beetje aan irriteer is het besturen van een helikopter. Op sommige punten echt lastig vergeleken met SA of VC. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 De besturing van luchtvoertuigen is enigzins wat realistischer geworden. In Grand Theft Auto IV en de nog oudere GTA's was het allemaal vrij simpel. Als je hem stil hangt dan hing die ook echt stil. Nu merk je dat er wind aanwezig is die je helikopter of vliegtuig toch nog enigzins laat bewegen en dat je toch er aandacht aan moet besteden. Het is voor de een misschien irritant maar voor de ander is het toch weer een stukje realisme wat toch ook wel weer erg leuk is. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Start een race met een grote groep vrienden ofzo? Waar ik zelf vooral last van heb is als mensen online lopen te braggen over hun Adders, en dat ze je dan gaan achtervolgen om te laten kijken hoe rijk en snel ze zijn, en als je dan geen interesse toont worden ze kwaad. Meestal gooi ik er dan een sticky-bom op. Dan zit jij zeker vaak in de Bad sport lobby . Ik heb nog nooit iemand zn eigen auto vernield geloof ik (ben nog nooit bad sport geweest). Mijn vrienden hebben nog niet online gespeeld, of ze hebben het spel niet . Adders heb ik nog geen last van gehad wel mensen die mijn Sherrif SUV willen stelen . En daarvoor mij proberen af te schieten .. Soms verlaat ik expres de auto en ga dan een winkel in, proberen ze in de auto te komen, die op slot staat . Dan proberen ze de banden lek te schieten ... Lukt ze ook al niet :D, daarna gaan ze dood beetje op mijn auto lopen knallen @Haruhi_Suzumiya: Ik vind het reageren van auto's in GTA4 alles behalve realistisch, elke bocht met een beetje snelheid doorglijden is niet realistisch. Af en toe een bocht door glijden is leuk, maar niet elke keer. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik vind het de laatste tijd vrij irritant dat er vaak voetgangers dood gaan van één schot van een pistol, en dan is het nog geen headshot. Zo wordt het wel erg makkelijk. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Waar ik me regelmatig aan erger is het politiesysteem. Het idee erachter was dat je kon ontsnappen wanneer ze je niet zagen. Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar wat dan weer zo fijn is is dat wanneer je een heel eind weg bent gereden en ergens rustig met je auto in een steegje stopt, dan komt de politie altijd net in dat steegje kijken. Zo heeft dat hele verstoppen natuurlijk al weinig zin. Je kan in veel gevallen gewoon beter keihard doorrijden en ervoor zorgen dat je de politie ontwijkt. Reageren
Anthoox Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Als je per ongeluk uit een taxi stapt in een online game krijg je meteen 2 sterren achter je reet aan! Heel irritant! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat als je je op de snelweg bevindt met 3 sterren wanted, dat je gewoon níét kan ontsnappen. Vanaf alle kanten komt er politie aan en je hebt totaal geen kans om überhaupt te ontsnappen.. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat mensen door hun headset gaan zingen…. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat als je je op de snelweg bevindt met 3 sterren wanted, dat je gewoon níét kan ontsnappen. Vanaf alle kanten komt er politie aan en je hebt totaal geen kans om überhaupt te ontsnappen.. Ga de heuvels op! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Of de metrotunnels. Dan ben je ze heel makkelijk kwijt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat mensen door hun headset gaan zingen…. Tommie59 kwam eens zingent de lobby binnen, en hij vroeg toen nog of ik het niet gehoord had Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.