Jump to content

irritatiefactortjes?


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • GTAKevin023

    5

  • .Timothy

    4

Start een race met een grote groep vrienden ofzo? :7

Waar ik zelf vooral last van heb is als mensen online lopen te braggen over hun Adders, en dat ze je dan gaan achtervolgen om te laten kijken hoe rijk en snel ze zijn, en als je dan geen interesse toont worden ze kwaad. Meestal gooi ik er dan een sticky-bom op. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De besturing van luchtvoertuigen is enigzins wat realistischer geworden. In Grand Theft Auto IV en de nog oudere GTA's was het allemaal vrij simpel. Als je hem stil hangt dan hing die ook echt stil. Nu merk je dat er wind aanwezig is die je helikopter of vliegtuig toch nog enigzins laat bewegen en dat je toch er aandacht aan moet besteden. Het is voor de een misschien irritant maar voor de ander is het toch weer een stukje realisme wat toch ook wel weer erg leuk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Start een race met een grote groep vrienden ofzo? :7

Waar ik zelf vooral last van heb is als mensen online lopen te braggen over hun Adders, en dat ze je dan gaan achtervolgen om te laten kijken hoe rijk en snel ze zijn, en als je dan geen interesse toont worden ze kwaad. Meestal gooi ik er dan een sticky-bom op. :puh:

Dan zit jij zeker vaak in de Bad sport lobby :D.

Ik heb nog nooit iemand zn eigen auto vernield geloof ik (ben nog nooit bad sport geweest).

Mijn vrienden hebben nog niet online gespeeld, of ze hebben het spel niet :puh:.

Adders heb ik nog geen last van gehad :D wel mensen die mijn Sherrif SUV willen stelen :7. En daarvoor mij proberen af te schieten :D..

Soms verlaat ik expres de auto en ga dan een winkel in, proberen ze in de auto te komen, die op slot staat :D. Dan proberen ze de banden lek te schieten :7... Lukt ze ook al niet :D:D, daarna gaan ze dood :puh: beetje op mijn auto lopen knallen 8)

@Haruhi_Suzumiya: Ik vind het reageren van auto's in GTA4 alles behalve realistisch, elke bocht met een beetje snelheid doorglijden is niet realistisch. Af en toe een bocht door glijden is leuk, maar niet elke keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me regelmatig aan erger is het politiesysteem. Het idee erachter was dat je kon ontsnappen wanneer ze je niet zagen. Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar wat dan weer zo fijn is is dat wanneer je een heel eind weg bent gereden en ergens rustig met je auto in een steegje stopt, dan komt de politie altijd net in dat steegje kijken. Zo heeft dat hele verstoppen natuurlijk al weinig zin. Je kan in veel gevallen gewoon beter keihard doorrijden en ervoor zorgen dat je de politie ontwijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...