Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Ja maar ik denk dat het risisco bestaat dat het geen eerlijke gevechten meer worden, zowel in SP als in MP omdat er te veel shit rond vliegt. Dus kan je nooit van je leven domination spelen omdat er te veel drones om de objectives vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ze naar MW3 kijken zullen ze daar vast de grote fouten uit kunnen halen. Een van die fouten was het grote aanbod van Killstreaks. In elke match vlogen er zeker 15 UAV's in de lucht en 20 andere killstreaks omdat het zo simpel was om ze vrij te spelen. Het was gewoon een chaos. Ze zeggen zelf dat de killstreaks minder belangrijk worden in de multiplayer van Black Ops 2 en dat ze meer terug gaan op de basis. Daarop moeten we dan maar vertrouwen. En als het waar is dan zullen de gevechten zoals Domination eerlijk verlopen. Dan pas moet je je eigen kwaliteiten laten zien en niet de Pave Low die je inroept.

De gevechten in de singelplayer zullen vast afhankelijk zijn van de moeilijkheidsgraad die je kiest. Ik denk niet dat ze al die Drones e.d. zo sterk maken dat het niet te doen is. Daar zullen ze vast een mooie balans tussen vinden. En misschien schieten de helft van die drones niet eens en vliegen ze alleen maar rond voor ''de sier''.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan pas moet je je eigen kwaliteiten laten zien en niet de Pave Low die je inroept.

Je kan ook wel kwaliteiten hebben door een Pave Low te hàlen, hé..

.. tenzij je camped :7

Ik doelde er eigenlijk op dat de helft van je kills meestal gemaakt worden door je killstreaks zoals een Pave Low. Wanneer je eenmaal een killstreak hebt behaald kan je lekker achterover hangen en wachten totdat je 50 kills hebt.

Dat moeten ze veranderen. Killstreaks moeten niet domineren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtend de trailer gekeken,wat een mooie graphics!

Het spel zal zeker heel veel kosten.

Ik ben geen Call of Duty,dus ik ga denk ik het spel niet kopen. :(

Ik vind de gameplay niet zo leuk.

Alles ziet er mooi en echt uit. :tu:

Ik ga deze game wel in de gaten houden,ondanks dat ik geen fan van CoD ben.

Weer iemand die in het truckje van Activision trapt, dit is geen gameplay trailer met footage van de game maar gewoon een filmpje in elkaar geknutselt met special effects progammas, niets ervan is gameplay footage :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel. Ten eerste is niets daarvan irl footage of zo, en ze gaan volgens mij geen hele trailer maken van dingen die ze dan niet eens gebruiken.

En ten tweede waren er dingen uit de Black Ops I trailer die ik ook echt heb 'meegemaakt' tijdens de Single Player. Dus er moet sws gameplay footage inzitten, en zelfs als dat het niet is, gaan ze niet zo'n trailer maken als er niets van ingame zit. Het is misschien niet vanuit het zicht van de speler gerecord, maar ze gaan bv. geen paarden-achtervolging-scene erin zetten, als we nooit paarden in game gaan zien oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan pas moet je je eigen kwaliteiten laten zien en niet de Pave Low die je inroept.

Je kan ook wel kwaliteiten hebben door een Pave Low te hàlen, hé..

.. tenzij je camped :7

Ik doelde er eigenlijk op dat de helft van je kills meestal gemaakt worden door je killstreaks zoals een Pave Low. Wanneer je eenmaal een killstreak hebt behaald kan je lekker achterover hangen en wachten totdat je 50 kills hebt.

Dat moeten ze veranderen. Killstreaks moeten niet domineren. :puh:

Die dingen worden er tegenwoordig evensnel uitgehaald dan dat je hem incalled.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal ligt het eraan met wie je in een team zit. Je zit toch meestal bij spelers die alleen voor de kills gaan en de killstreaks van andere gewoon doorlaten vliegen. Maar je hebt wel gelijk. Sinds dat het neerhalen van killstreaks meetelt voor je eigen killstreaks zie je vaker spelers met Stingers lopen.

Eigenlijk moet iedereen een Stinger bij zich dragen. Die Stingers moeten ze gewoon toevoegen aan equitments.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuk dat Treyard altijd iets nieuws geprobeerd, en niet te lang op dezelfde gang verder gaat zoals de makers van Modern Warfare. Alleen een totaal nieuwe engine zal ik meer waarderen dan alleen een opgepoetste Call of Duty 4 engine, maar dat styltje met die robots vind ik wel leuk bedacht. Dat eind jaren 80 verhaal worden alleen korte flashbacks heb ik gehoord, 90 % van de game gaat zich in 2025 afspelen. Wat ik wel kan waarderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind de game nu al gefaled, waarom, omdat het ze weer met dezelfde engine werken die iets gefacelift is maar de grahpics lijken weer om te huilen. Daarbij vind ik de style die ze doorvoeren radicaal anders en doet de hele game me denken aan een shooter a la PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...