Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

Geplaatst:

Nuke? Oh god.... Dan komen er weer 12 jarige ventjes die gaan boosten.

Zeker weer van die Engelse :7

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nieuwe trailer Black Ops 2 tijdens de Champions League finale!

Alle voetbalfans kunnen al niet meer wachten totdat het zaterdag is, want dan is de Champions League finale. Deze gaat tussen Bayern München en Chelsea. Veel gamers zal dit dan ook niet veel kunnen schelen, maar er komt tijdens de rust iets wat ze wellicht wel zal interesseren. Tijdens de rust zal er namelijk een nieuwe trailer van Call of Duty: Black Ops II uitgezonden worden. Wat we hierin precies kunnen verwachten is nog niet bekend, maar vast wel wat vuurgevechten.

Activision Publishing CEO Eric Hirshberg heeft gezegd dat de pre-orders van Call of Duty: Black Ops II in de eerste week hoger waren als die bij Modern Warfare 3 vorig jaar.

Bron

Br

Geplaatst:

Nieuwe trailer Black Ops 2 tijdens de Champions League finale!

Alle voetbalfans kunnen al niet meer wachten totdat het zaterdag is, want dan is de Champions League finale. Deze gaat tussen Bayern München en Chelsea. Veel gamers zal dit dan ook niet veel kunnen schelen, maar er komt tijdens de rust iets wat ze wellicht wel zal interesseren. Tijdens de rust zal er namelijk een nieuwe trailer van Call of Duty: Black Ops II uitgezonden worden. Wat we hierin precies kunnen verwachten is nog niet bekend, maar vast wel wat vuurgevechten.

Activision Publishing CEO Eric Hirshberg heeft gezegd dat de pre-orders van Call of Duty: Black Ops II in de eerste week hoger waren als die bij Modern Warfare 3 vorig jaar.

Bron

Br

Volgens iemand op Twitter (en net gekeken, kan ook kloppen :puh:), is de trailer beschikbaar vanavond over ongeveer 5 - 6 uur :D. Ben benieuwd wat we gaan te zien krijgen.

Geplaatst:

Fock die shit, ik kiek lekker naar m'n wedstrijd hoor :puh:

Maar na de match ga ik zeker us effe kijken naar die trailer :$

Geplaatst:

Deze keer ga ik maar even voor Medal of Honor die me meer aanspreekt en volgens mij betere graphics e.d. gaat krijgen. De story ziet er ook veelbelovender uit i.p.v. al die techno shit..

Geplaatst:

Ze proberen tenminste wat nieuws, beter dan dat verstofte WOII shit, wat écht uitgemolken is. Ben benieuws wat Treyarch ervan maakt.

Geplaatst:

Black ops II zal ook met de nieuwste Directx11 technologie werken op de PC met (zo las ik het) 'fenomenale graphics'.

Geplaatst:

Ze proberen tenminste wat nieuws, beter dan dat verstofte WOII shit, wat écht uitgemolken is. Ben benieuws wat Treyarch ervan maakt.

Dat vind ik juist de mooiere games. Dit is geen Call of Duty meer zoals we CoD kennen. Dit is een mix tussen Halo en Star Wars met die wagentjes en shit. Futuristische flut games.. Als ik die wil spelen koop ik wel Halo, Crysis etc..

Geplaatst:

Lol, sirieus?

Ik heb de WO2 wel gehad, samen met enkele andere mensen denk ik. MW serie al helemaal niet, zeker niet na Money Wasted 3 (MW3) wat erg teleurstellend was.

De voertuigen zijn misschien een beetje futuristiesch, maar de wapens integendeel niet (wat ik uit de teailer baseer). Zoals de M16 etc.

Geplaatst:

Lol, sirieus?

Ik heb de WO2 wel gehad, samen met enkele andere mensen denk ik. MW serie al helemaal niet, zeker niet na Money Wasted 3 (MW3) wat erg teleurstellend was.

Ik vind MW3 nog wel leuk. Als er wat aanpassingen komen voor spawns, knifen etc. kan MW3 nog echt leuker worden..

Geplaatst:

De WO2 settings waren zeker niet slecht. Maar vinden jullie dat het niet eens tijd wordt dat Call of Duty wat vernieuwing krijgt? We zien nu vanaf het begin hetzelfde. Ik weet zeker dat dit nu gaat veranderen met de komst van een compleet nieuwe setting die nog nooit eerder in een COD game is gebruikt.

Zoals ik al eerder zei: Ik weet zeker dat als de komende COD weer dezelfde setting had gebruikt die we hiervoor ook al een aantal keren hebben gezien, dat er dan weer mensen zijn die zeggen dat het weer hetzelfde is. Nu proberen ze wat nieuws en er zijn nu al mensen die het spel compleet afzeiken. En waar halen deze mensen hun kritiek vandaag... uit een trailer van 1 minuut. Ik vind dat je zo niet mag oordelen. Het zal heus geen kopie van Halo worden. Dat kan ik je nu al zeggen. Waarom zouden ze dat eigenlijk doen? COD heeft zijn fans toch al.

Je moet de pluspunten ervan zien. COD wordt nu eindelijk vernieuwd! En doordat ze nu hun fantasie een beetje kunnen gebruiken zal dat ook vele nieuwe dingen meenemen. Gewoon omdat het niet allemaal even realistisch hoeft te zijn i.v.m het tijdperk.

Ik denk dat we gewoon een COD gaan zien met dezelfde gameplay als zijn voorgangers. Alleen heeft deze vele nieuwe features waardoor deze COD misschien wel een van de beste gaat worden en een doorbraak kan zijn voor de serie.

Call of Duty Black Ops vond ik veel vernieuwingen meebrengen voor de serie. Ik denk dat deze dat nog beter gaat doen.

Ik heb er in ieder geval wel erg veel zin om meer te zien van het spel. Of dat mijn sprookje hierboven dat gelijk krijgt is nog maar de vraag... :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...