Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De levendigheid van de single-player. Ik kan me namelijk echt niet aan de indruk onttrekken dat het in de single-player veel drukker is op straat. Online voelt nogal doods aan in vergelijking met.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

18

• GTA5VehicleFreak

18

• mert17

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik snap niet dat rockstar een update heeft gedaan met die beach bum pack terwijl iedereen op andere dingen staan te wachten & die beach bum pack was echt overbodig naar mijn eige mening ...

Geplaatst:

Mijn ogen ook.

De voertuigen ben ik niet blij mee en al die zomerkleertjes hadden voor mij ook niet gehoeven, maar ja .... er zullen vast mensen zijn die er wel vrolijk van werden. Persoonlijk heb ik liever 'n Metalhead/Biker pack met nieuwe muziek, choppers en bijpassende kledij/haardaracht. En daar zullen anderen weer niets mee hebben.

Geplaatst:

Een mogelijkheid om in de sky-vieuw op je mobieltje en in het select-menu te kunnen. 1 Om alvast je geld te storten en 2 om gelijk in passieve mode te gaan.

Geplaatst:

Ik vind dat ze ook eigelijk een gym moeten maken waar je je character kunt trainen in opzichte van spieren kweken, maar ook in een ring kan vechten voor geld bijvoorbeeld om nieuwe vechtkunsten te leren (dit hadden we bij dans Andreas wel), dit vind ik wel handig, dan moet je al die jobs niet doen als je zo je geld kunt maken en "beroemd" kan worden met dit

Ook wil ik sporten zoals basket, bowlen,... Erbij hebben, is gewoon fijn om op deze gta te kunnen.

Basket hoort er zowiezo bij in een ghettowijk.

Dit zijn allemaal details maar door dit toe te passen krijg je een volledig andere kijk op het spel en dat moeten ze juist doen want ik denk dat de helft geen geduld meer heeft om op die heists te gaan wachten en gewoon beginnen met een ander spel online.

Nieuwe muziek is niet echt nodig maar als dit wel komt is het beter om je eige muziek te kunnen importeren in het spel, dan heeft niemand ooit te klagen over die topic.

& ook wil ik graag blaine country binnen kunnen waar het sneeuwt .. ER ZIJN ZOVEEL DINGEN DIE IK HAD VERWACHT IN DEZE GTA, als het niet kn de story mode beschikbaar is, ok... MAAR ONLINE MOET DIT GEWOON WAARGEMAAKT WORDEN !!!! ZE HEBBEN ons 5 jaar laten wachten voor zo dingen !!!!

Geplaatst:

Ik mis een hangout voor crews, een plek waar je als crew samen kan komen en waar je kan darten poolen of feesten kan bouwen en waar je ook op de mededelingsbord kan kijken.

Geplaatst:

Ik mis een hangout voor crews, een plek waar je als crew samen kan komen en waar je kan darten poolen of feesten kan bouwen en waar je ook op de mededelingsbord kan kijken.

Dat vind ik ook wel een heel goed idee !

Je kan al in een Merryweather heli boven sommige gebouwen aan een touwtje naar beneden glijden, nu nog in een door een speler bestuurde heli.(De meeste heli's hebben al een hijsinstallatie aan de zijkant hangen.)

Bewerkt: door tommie59
Geplaatst:

Ik zou willen dat er een skyline in gta5 online in zat en gps stemmetje en andere uitlaten bijvoorbeeld een echt geluid van een echte auto zoals in real life

een nissan skyline gtr r34 mis ik in gta 5 online want dat is ook mooi

Deze auto is te te oud voor GTA V.

Ik zou willen dat er een skyline in gta5 online in zat

Er zit wel degelijk een auto in die op de GT-R is gebaseerd. Namelijk de Elegy RH8 en deze heeft genoeg tuning opties!

Edit, Ik mis huizen, krotten, schuurtjes wat je kan kopen., met kleine (en veel van dezelfde)(zonder loading screen) interiors. Heb je wat meer diversiteit in woon locatie, maar dat lever je dan weer in met interiors. Zou persoonlijk naast het aanbod wat we nu hebben, 10-25 huisjes rond San Andreas zien, met 4 car garages ook zonder LC.

Verder kan ik niet echt veel bedenken.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...