FcUtreg4Life Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) De levendigheid van de single-player. Ik kan me namelijk echt niet aan de indruk onttrekken dat het in de single-player veel drukker is op straat. Online voelt nogal doods aan in vergelijking met. Bewerkt: 21 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Ik mis ook de levendigheid in Online. De wilde dieren natuurlijk, en de Atomic Blimp Reageren
Bondinii Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Ik snap niet dat rockstar een update heeft gedaan met die beach bum pack terwijl iedereen op andere dingen staan te wachten & die beach bum pack was echt overbodig naar mijn eige mening ... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Mijn ogen ook. De voertuigen ben ik niet blij mee en al die zomerkleertjes hadden voor mij ook niet gehoeven, maar ja .... er zullen vast mensen zijn die er wel vrolijk van werden. Persoonlijk heb ik liever 'n Metalhead/Biker pack met nieuwe muziek, choppers en bijpassende kledij/haardaracht. En daar zullen anderen weer niets mee hebben. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Een mogelijkheid om in de sky-vieuw op je mobieltje en in het select-menu te kunnen. 1 Om alvast je geld te storten en 2 om gelijk in passieve mode te gaan. Reageren
Bondinii Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Ik vind dat ze ook eigelijk een gym moeten maken waar je je character kunt trainen in opzichte van spieren kweken, maar ook in een ring kan vechten voor geld bijvoorbeeld om nieuwe vechtkunsten te leren (dit hadden we bij dans Andreas wel), dit vind ik wel handig, dan moet je al die jobs niet doen als je zo je geld kunt maken en "beroemd" kan worden met dit Ook wil ik sporten zoals basket, bowlen,... Erbij hebben, is gewoon fijn om op deze gta te kunnen. Basket hoort er zowiezo bij in een ghettowijk. Dit zijn allemaal details maar door dit toe te passen krijg je een volledig andere kijk op het spel en dat moeten ze juist doen want ik denk dat de helft geen geduld meer heeft om op die heists te gaan wachten en gewoon beginnen met een ander spel online. Nieuwe muziek is niet echt nodig maar als dit wel komt is het beter om je eige muziek te kunnen importeren in het spel, dan heeft niemand ooit te klagen over die topic. & ook wil ik graag blaine country binnen kunnen waar het sneeuwt .. ER ZIJN ZOVEEL DINGEN DIE IK HAD VERWACHT IN DEZE GTA, als het niet kn de story mode beschikbaar is, ok... MAAR ONLINE MOET DIT GEWOON WAARGEMAAKT WORDEN !!!! ZE HEBBEN ons 5 jaar laten wachten voor zo dingen !!!! Reageren
Richard1887 Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Ik mis een hangout voor crews, een plek waar je als crew samen kan komen en waar je kan darten poolen of feesten kan bouwen en waar je ook op de mededelingsbord kan kijken. Reageren
R3ne Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Veel geld kunnen jatten! En de heists..daar waar iedereen op zit te wachten! Reageren
Bondinii Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Ik mis een hangout voor crews, een plek waar je als crew samen kan komen en waar je kan darten poolen of feesten kan bouwen en waar je ook op de mededelingsbord kan kijken. Dat vind ik ook wel een heel goed idee ! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Je kan al in een Merryweather heli boven sommige gebouwen aan een touwtje naar beneden glijden, nu nog in een door een speler bestuurde heli.(De meeste heli's hebben al een hijsinstallatie aan de zijkant hangen.) Bewerkt: 26 januari 2014 door tommie59 Reageren
koerba1 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 een nissan skyline gtr r34 mis ik in gta 5 online want dat is ook mooi Reageren
JJ-B Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Ik mis wel veel dingen van de Singleplayer. Ook vind ik sommige elementen niet zo leuk. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Het GPS- stemmetje en het geluidje dat je moet afslaan uit GTA IV. Reageren
koerba1 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 Ik zou willen dat er een skyline in gta5 online in zat en gps stemmetje en andere uitlaten bijvoorbeeld een echt geluid van een echte auto zoals in real life Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 (bewerkt) een nissan skyline gtr r34 mis ik in gta 5 online want dat is ook mooi Deze auto is te te oud voor GTA V. Ik zou willen dat er een skyline in gta5 online in zat Er zit wel degelijk een auto in die op de GT-R is gebaseerd. Namelijk de Elegy RH8 en deze heeft genoeg tuning opties! Edit, Ik mis huizen, krotten, schuurtjes wat je kan kopen., met kleine (en veel van dezelfde)(zonder loading screen) interiors. Heb je wat meer diversiteit in woon locatie, maar dat lever je dan weer in met interiors. Zou persoonlijk naast het aanbod wat we nu hebben, 10-25 huisjes rond San Andreas zien, met 4 car garages ook zonder LC. Verder kan ik niet echt veel bedenken. Bewerkt: 31 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.