Jump to content

-Sv, +Sp, +Fo, -+ Ph


Dutchy3010

Recommended Posts

Cryptische titel? ^_^ Het wordt jullie vast allemaal duidelijk hieronder (of niet natuurlijk)!

Helaas heeft Svenie aangegeven te stoppen als moderator. Hem kennende wil hij geen groots afscheid, maar toch wil ik even stilstaan bij wat Svenie de afgelopen jaren voor dit forum heeft gedaan. Svenie was een goede moderator, maar bovenal een echte GTA freak. Met redelijk grote mate van zekerheid kan ik stellen dat hij de grootste GTA kenner is die dit forum ooit heeft gekend. Geen GTA is te min voor Sven, geen uitzoekwerkje teveel. Gelukkig blijft hij wel medewerker van WikiGTA, maar het combineren van WikiGTA, dit forum en offline bezigheden werd hem te veel. Dan kan ik niet anders zeggen dan dat hij de juiste beslissing heeft genomen. Sven, hartstikke bedankt voor je inzet al die jaren. Bij mij sta je nog altijd op een voetstuk als gaat met betrekking tot GTA kennis. Ik hoop dat dit forum, ondanks dat je stopt als crewlid, nog vaak bezoek van je krijgt, waardoor wij allemaal weer een beetje meer kennis krijgen van deze fantastische spel-serie. Svenie _O_

Svenie laat een gapend gat achter in de crewbezetting. Allereerst het GTA V forum. Zijn vervanger was snel gevonden. Iemand die zich inmiddels heeft bewezen op het gebied van modereren, en maar wat graag deze nieuwe uitdaging aan wilde gaan. Phoenyxar verlaat de Lifestyle-fora voor de GTA V fora.

Daarnaast hebben twee leden "ja" gezegd tegen het crewlidmaatschap. Het gat in de GTA fora, de classics, GTA III en GTA Vice City wordt opgevuld door Foreigner97. Daarnaast krijgt hij het San Andreas forum onder zich, wat hij samen met .Timothy gaat oppakken.

Phoenyxar verlaat dus Lifestyle, wat daar ook een plek open liet. Niemand minder dan SpacyColours heeft de uitdaging aangenomen om de Lifestyle fora in goede banen te gaan leiden.

Phoenyxar, Foreigner97 en SpacyColours: veel succes en vooral heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe rang/taken. Svenie, nogmaals bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    2

  • Sir_Ballas

    2

  • Michael

    2

  • S.W.A.T.

    1

Svenie, je was echt een uitstekende moderator, maar je keuze is begrijpelijk. Je hebt veel voor het forum betekend. Ik ben blij dat je nog blijft werken aan WikiGTA, want daar ben je echt onmisbaar. Respect man.

Aan de opvolgers, gefeliciteerd! Heb zeker het vertrouwen in jullie! Zet 'em op! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey.

Ik had het zelf nooit verwacht dat dit ooit zou gebeuren, en helemaal niet bij Svenie, hij was in mijn ogen een zeer goede Moderator, en ik vind het dan ook zeer jammer dat hij weggaat. We krijgen in die plaats weer twee goede megaleden die ook zeer goed zijn. Vreemd gevoel, maar dan wens ik Svenie veel succes in zijn leventje. En dan feliciteer ik SpacyColours en Foreigner als Moderator! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt Svenie! Je was/bent een echte GTA-kenner en het is jammer dat je stopt maar uiteraard begrijpelijk. :)

En uiteraard hartelijk gefeliciteerd aan de (nieuwe) moderators en heel veel succes met jullie taken! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Svenie, erg jammer dat je stopt. Ik vond je altijd al een goede moderator en waarschijnlijk ook nog wel een van de beste, zeker met jou kennnis en inzet (voor WikiGTA). :)

Daarnaast gefeliciteerd Foreigner97 en Spacycolours en ook een klein beetje Phoenyxar! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je tomeloze inzet Svenie! _O_ Ik wens Phoenyxar veel succes in zijn nieuwe stekje en natuurlijk ook de nieuwbakken mods SpacyColours en Foreigner97, die als geen ander keihard waarschuwingen kunnen uitdelen en de hele tijd streng zijn. De fora die zij beheren zijn in goede handen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk altijd jammer om één van de beste Moderatoren te zien gaan, maar het zij zo. Veel succes verder in je echte leven, Svenie, en hopelijk zien we je nog eens op het forum.

Veel succes toegewenst aan de nieuwe Moderatoren en aan Phoenyxar. :)

PS: SpacyColours die warns gaat uitdelen? Gotta love the irony..:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Svenie, dank voor alles wat je als crewlid hebt gedaan! En hopelijk blijf je op de Wiki wel gewoon :)

Uiteraard heb ik alle vertrouwen in zijn vervangers. Phoenyxar heeft zich zoals gezegd al wel bewezen, en het kan niet anders dan dat MAF-redacteuren Foreigner97 en SpacyColours het ook prima gaan doen :D Gefeliciteerd allen!

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste reactie van Pwned valt hier te lezen:

[19:48:08] Dean: OMG

[19:48:08] Dean: OMG

[19:48:09] Dean: SPACY

[19:48:10] Dean: FOREIGNEr

[19:48:11] Dean: OMG

[19:48:12] Dean: OMG

[19:48:13] Dean: OMG

[19:48:14] Dean: OMG

[19:48:14] Dean: WOW

[19:48:15] Dean: OMG

Ik had ook niks anders verwacht van SaScru leden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste reactie van Pwned valt hier te lezen:

[19:48:08] Dean: OMG

[19:48:08] Dean: OMG

[19:48:09] Dean: SPACY

[19:48:10] Dean: FOREIGNEr

[19:48:11] Dean: OMG

[19:48:12] Dean: OMG

[19:48:13] Dean: OMG

[19:48:14] Dean: OMG

[19:48:14] Dean: WOW

[19:48:15] Dean: OMG

Ik had ook niks anders verwacht van SaScru leden.

En ik had echt verwacht dat je die opmerking zou gaan maken..

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

en toch was een lid van TU eerder mod :7

IN YOUR FACE!

oh ja, en jullie hebben verloren bij de Corp verkiezingen :D

EDIT: phoenyxar zei in de TUST dat ik ook ff moest feliciteren, dus hierbij:

gefeliciteerd F en SC, en bedankt S!

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...