Jump to content

-Sv, +Sp, +Fo, -+ Ph


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    2

  • Sir_Ballas

    2

  • Michael

    2

  • S.W.A.T.

    1

Sven, epic. Geen andere woorden voor. Jammer dat je één van je taken afstaat, maar logisch dat je prioriteiten stelt. En ik denk voor de community dat dit de beste keuze is die je kan maken: niet iedereen zal het weten/zien, maar je plek als spin in het web in het Wikiteam is ongekend, dus ik vind het erg prettig te zien dat je er niet voor gekozen hebt om die taak neer te leggen. Ontzag! :tu:

Nieuwe blauwen en verschoven blauwe: zet 'm op! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een speciale rang als bedankje voor wat Svenie allemaal al heeft gedaan zou eigenlijk niet eens zo slecht idee zijn. Na Lantyz heeft die kerel bergen verzet op de WikiGTA en dat helemaal belangenloos. Mag ook wel eens erkend worden.

Klote dat je stopt, maar de keus waarom je het doet is helemaal begrijpelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de lange jaren dienst, Svenie. Je hebt het voortreffelijk gedaan. De nieuwe moderators zullen zich van hun beste kant moeten laten zien willen ze nog maar denken aan in je voetsporen treden. Dan ook gefeliciteerd aan SpacyColours en Foreigner. Een ganglid dat wordt gepromoveerd is best speciaal, hier krijgen we er zomaar twee. Jullie verdienen het ook gewoon. En veel succes met je nieuwe uitdaging, Phoenyxar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wel Sven heel erg bedanken voor de fijne samenwerking in de GTA V-fora, maar ook daarbuiten. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden, ik kon altijd voor advies bij te terecht en ik heb ontzettend veel je van je opgestoken. Erg jammer dat je focus nu ergens anders op gericht is dan het forum, maar het is volkomen te begrijpen. Ik heb je de laatste tijd weinig gesproken, dus eerlijk gezegd kwam deze aankondiging wel als onverwacht op me af. Wel ben ik blij dat je blijft meehelpen aan de Wiki, maar ik zal het blauwe jasje wel bij je missen... sad2.gif

Maar we krijgen wel een goede vervanger ervoor terug. Succes met je nieuwe taken in de GTA V-fora, Phoenyxar. Op een fijne samenwerking. biertje.gif

Daarnaast wil ik Foreigner97 en SpacyColours van harte welkom heten bij de crew. Ik denk dat jullie wel op je plek zitten en ik heb het volste vertrouwen dat jullie je taken goed zullen uitvoeren. Succes en het eerste rondje is op jullie kosten. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zo jeetje Svenie gestopt met modereren, ben zelfs voor het eerst in tijden er even voor ingelogd. Kan me de tijden nog herinneren dat je gta-idioot heette, en onze discussies over GTA VCS toen der tijd, man man nostalgie. In ieder geval puik werk dat je over de jaren hebt geleverd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...