Jump to content

-Sv, +Sp, +Fo, -+ Ph


Dutchy3010

Recommended Posts

Haha, hoe krijg je het verzonnen dutchy, volgende keer eerst als raadsel doen en kijken wie dat het eerst oplost?

Bedankt voor je vele werk Svenie! _O_ en veel succes voor de nieuwe moderators! Ik vind dat blauw trouwens echt wel een Spacy Color hoor! :puh:

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    2

  • Sir_Ballas

    2

  • Michael

    2

  • S.W.A.T.

    1

Ten eerste, bedankt Svenie! Al heb ik niet heel je moderatorschap meegemaakt, kan ik me wel een beeld vormen van wat je allemaal voor dit forum gedaan hebt. Bedankt daarvoor, maar laten we niet te zielig doen en er een afscheid van maken, je komt hopelijk nog meer dan vaak genoeg een kijkje nemen!

Aan Spacy en Foreigner, gefeliciteerd! Als iemand die blauwe kleur verdiende, dan waren jullie twee het wel! Ik heb het volste vertrouwen in jullie, dus bij deze: Veel succes én plezier gewenst!

Link to comment
Delen op andere websites

Erg onverwacht, je was een erg goede moderator waar ik echt naar opzag Svenie! Phoenyxar ik wens jou succes in de GTA 5 fora maar dat zou na lifestyle geen probleem mogen zijn. Foreigner97 en SpacyColours, jullie wens ik veel succes met jullie nieuwe taak. Ik ben er zeker van dat jullie het goed gaan doen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Svenie: ik vind het oprecht jammer dat je stopt, want voor mij was jij gewoon één van de beste moderators van de afgelopen tien jaar. De inzet en liefde voor de site die jij tentoonspreidt is van ongekend niveau; je zal dus ook zeker een inspiratiebron blijven voor mij. Bedankt dus, namens heel het forum, voor alles wat je ervoor hebt gedaan. :tu:

Het voelt toch als een hele eer om het harnas van Phoenyxar in ontvangst te nemen, hoewel ook niet zo verwonderlijk want ik sjok al m'n hele forumcarrière vlak achter hem aan. Ik wens hem ook veel succes in de gekte van het V-forum, toch niet de meest makkelijke plek voor een moderator ook. Het is de plek waar je de nieuwe generatie live ziet integreren, en hij moet er maar voor zorgen dat het goed gaat. Maar ik heb alle vertrouwen in hem!

Het probleem is natuurlijk dat diegenen die hier rondblijven hangen op een gegeven moment ook wel klaar zijn met GTA V, en dan verkassen ze allemaal naar het Lifestyle forum en ben ik de pineut. Het Lifestyle district heeft immers nogal een beruchte geschiedenis. Gangsters als NilsHolgersson zijn er bijvoorbeeld groot geworden. Nils, wiens vijanden nu allemaal nog diep in de kerkers van het forum ronddolen, terwijl hij van zijn oude dag geniet als head honcho van zijn gang, of wat er nog van over is. Dat soort types, daar krijg ik het nu dus mee aan de stok. Maar ik zal ervoor zorgen, met de ervaren vertegenwoordiger Guardian aan mijn zijde, dat Lifestyle een gezellig, veilig en overzichtelijk onderkomen blijft voor iedereen. Als we daar nou allemaal aan meewerken, dan alleen creëren wij de perfecte samenleving, glorieus in harmonie, maar bovenal scheelt dat mij gewoon weer werk natuurlijk.

Zo, en als laatste wil ik nog succes wensen aan mijn mede-rookie en gang-collega Foreigner97, in wie ik het volste vertrouwen heb, en van wiens aanstelling ik zeker weet dat de crew er nimmer spijt van zal krijgen. Tesamen heffen wij ons zwaard, opdat wij het GTAForumse Rijk en al haar inwoners zullen dienen met al onze macht en bekwaamheid!

Maar goed.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Goh, nu kom ik aan met mijn vier regeltjes aan tekst... sad2.gif

Anyway, iedereen hartelijk dank voor jullie vertrouwen en/of succeswensen! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. smile3.gif

Erg jammer dat je je crewtaken opzegt, Svenie, maar het is zeker begrijpelijk dat je prioriteit op dit moment even ergens anders ligt. Bedankt voor je inzet afgelopen tijd! Tof dat je door blijft gaan met WikiGTA, en veel succes toegewenst aldaar. smile3.gif

Goed, Spacy en Phoenxyar wens ik uiteraard ook veel plezier en succes toe met hun nieuwe taak, ik weet zeker dat het goed gaat komen! smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is natuurlijk dat diegenen die hier rondblijven hangen op een gegeven moment ook wel klaar zijn met GTA V, en dan verkassen ze allemaal naar het Lifestyle forum en ben ik de pineut. Het Lifestyle district heeft immers nogal een beruchte geschiedenis. Gangsters als NilsHolgersson zijn er bijvoorbeeld groot geworden. Nils, wiens vijanden nu allemaal nog diep in de kerkers van het forum ronddolen, terwijl hij van zijn oude dag geniet als head honcho van zijn gang, of wat er nog van over is. Dat soort types, daar krijg ik het nu dus mee aan de stok.

Ooit komen we weer oog in oog te staan. Maar jij dan als cop, en ik als wanted criminal. Ik doe wat ik doe, jij doet wat jij moet doen. Maar als het moet, en ik ga het niet leuk vinden, maar als het moet, brother, zal ik niet twijfelen, en ga je neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd wel een vreemd moment wanneer zo'n pilaar van de crew zijn taken naast zich neerlegt. De redenen zijn vrij algemeen, maar we kunnen het allemaal wel begrijpen dat er andere dingen zijn die tijd opslorpen. Ik weet dat ik 4 jaar terug opkeek naar de Moderator en persoon die Svenie was. Hem opvolgen op zijn plaats in het V-forum vind ik dan ook een grote eer, naast het feit dat het een subforum is dat ik graag zal modereren met mijn nieuwe collega's.

Natuurlijk moet ik dan wel mijn samenwerking met Guardian1980 laten vallen maar ik ben zeker dat hij belangrijkere dingen aan het hoofd heeft. Hij zal dus vanaf nu worden vergezeld door SpacyColours, die zoals het zelf al te hebben aangegeven al zijn gehele carriere mij overal lijkt te volgen. Hij zal nu ook eens zelf een van zijn meest bezochte subfora van de andere kant kunnen meemaken en zelf mee vorm geven.

En dan hebben we nog Foreigner97 die de andere helft van de Svenie-leegtes moet vullen. Ik ben er vrij zeker van dat hij dat tot een goed einde zal kunnen brengen.

Iedereen dan ook bedankt voor de wensen van succes die hier zijn gepasseerd (en waarvan er mogelijk nog enkele volgen) en dan wens ik mijn nieuwe collega's ook even veel succes toe. Welcome to the blues!

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal heb ik er geen behoefte aan om vertrekkende mods nog te bedanken, maar deze keer wel! Svenie was echt een van de mods die boven de anderen uitstak! Jammer om te zien dat hij, nu ook Lantyz weg is, vertrekt!

Overigens ben ik bang om te zien hoe het lifestylefora uit zijn voegen gaat barsten! Spacy als mod? Als dát maar goed gaat!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Spacy als mod?

Ik heb natuurlijk altijd de crème de la crème als collega's gehad, dat zie je nu wel.

Zonder ongein: Sven, heel hartelijk bedankt voor de afgelopen jaren als collega. Zowel direct als binnen de gehele crew was je een waardevolle aanvulling. Ik respecteer je beslissing, en hoop dat je heel veel plezier hebt aan je andere bezigheden. Op WikiGTA ben je onmisbaar, en ik ben blij dat je je daar nog wel voor blijft inzetten. Hulde! _O_

Phoenyxar, Foreigner97 en SpacyColours: hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe fora en/of promotie. Ik heb er het volste vertrouwen in. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Cryptische titel?

Originaliteit is ook niet onbelangrijk knipoog.gif

Svenie, bedankt voor je inzet. Je hebt bakken werk verzet, top gedaan. Wel fijn trouwens dat je moderator blijft in het WikiGTA forum, daar hoor jij gewoon thuis.

Phoenyxar, het was gezellig op Lifestyle, maar ik denk dat je bij V nog meer op je plek bent. Heel veel succes aldaar.

Foreigner97, heel veel succes met de trilogie en de klassiekers. Misschien niet de drukste fora, maar zeker een hele mooie post.

En tja, SpacyColours dan. Mijn nieuwe partner in crime bij het bestrijden van het kwaad in de diepste krochten van dit forum. Ik denk dat wij wel een goed team zullen zijn biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...