tjarda1999 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 alpha auto is best slecht voor een sport car en ook niet echt mooi maar das mijn mening Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 alpha auto is best slecht voor een sport car en ook niet echt mooi maar das mijn mening Hij is niet de mooiste van de drie maar heeft toch wel een "Premium" uitstraling vind ik. En hij rijdt zo lekker... Ik kan elke bocht er perfect mee driften Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik heb vandaag de turismo gekocht voor 500000 en ben r wel blij mee. Ook die andere dure auto heb ik nu, deze heb ik verkregen via een glitch. Normaal ben ik niet zo gek van glitches. Maar omdat ik de vorige keer mijn ratloader ineens kwijt Was vond ik het wel mooi tegen elkaar afstrepen. Welke andere dure auto bedoel je? Jester of de Alpha? die Jester bedoelde ik. Was de naam even kwijt:) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Alpha rijd idd erg lekker, maar vind 'm niet mooi. Nee ... ik ben blij met m'n Jester, imo de mooiste auto in GTA. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Afijn ook ff updaten: Baller. Bagger. Washington. Cavalcade. Bobcat XL. Alpha. Banshee. Turismo R. Comet. Premier. De Jester heb ik niet gehaald want die vind ik fucking lelijk, lijkt net een UFO op wielen joh. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Dit is mijn gargage na de update: - sandking swb - turismo R - feltzer - sultan - youga -Bati801 - phoenix - felongt - sabre turbo - vacca Ff een vraagje: Welke auto heeft nou betere performance? De jester of de feltzer? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 BMW rijdt gewoon lekker all day En mijn nieuwe aanwinst Reageren
UberBug Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Ff een vraagje: Welke auto heeft nou betere performance? De jester of de feltzer? Dinka Jester: Speed 84 % Acceleration 75% Braking 31 % Traction 77 % Benefactor Feltzer: Speed 82 % Acceleration 85% Braking 26 % Traction 80 % De een trekt wat sneller op, de ander rijdt weer wat harder... maar zo heel veel verschillen ze niet van elkaar. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Dan toch maar eens na gaan denken over welke auto het gaat worden. Aangezien acceleratie nog aangepast kan worden. Evenals braking Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Heb m'n Bati uitgezonderd alles verkocht dat ik had. Dus geen Hexer meer, geen Sabre Turbo, Sentinel XS en Roosevelt meer. Heb uiteraard wel weer wat terug gekocht, namelijk de Jester en de Double-T. Dinka Double-T Pegassi Bati 801 Dinka Jester Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Dit is mijn gargage na de update: - sandking swb - turismo R - feltzer - sultan - youga -Bati801 - phoenix - felongt - sabre turbo - vacca Ff een vraagje: Welke auto heeft nou betere performance? De jester of de feltzer? Ik persoonlijk vind de feltzer veel beter want daar rijd ik perfect mee terwijl ik met de jeseter bijna geen bochten kan nemen zonder flink in de remmen te gaan. De Jester is wel heel veel sneller op een recht stuk Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Na de update: Roosevelt Vacca Elegy Dinka Akuma Entity Dinka Jester Sentinal XS Coquette Examplar Sandking XL Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) Links die van mn broer en rechts de mijne Mn Roosevelt Linkerkant van m'n garage, rechterkant is nu gewijzigd en nog geen foto van En nog een selfie Bewerkt: 5 maart 2014 door Gweur_Neejt_Goot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.