FcUtreg4Life Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) Obey 9F Coupe (GTAforum geel - matzwart) Dinka Jester (mat zwart - LibertyKillerZ rood) Dinka Double-T (mat zwart - DERP Company paars) Pegassi Bati 801 (LibertyKillerZ rood - mat zwart) Grotti Turismo R (LibertyKillerZ rood - mat zwart) Pegassi Infernus (DERP Company paars - mat zwart) LCC Hexer (mat zwart - GTAforum geel) Mountainbike (zwart met wit & chroom) Racefiets (wit met rode belettering) BMX (anthraciet grijs) Bewerkt: 21 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 kan ik auto's weggeven? comet fully tuned?? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Behalve dmv 'n glitch, zou ik niet weten hoe? Zolang er 'n tracker opzit, kan 'n ander er niet z'n garage mee in. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Bmw (oracle) Samen met een vriend zelfde auto achter de bounty's aan !!! Deze auto is te relaxt om mee te werken waar vind je deze wagen (oracle) Is niet echt een zeldzame wagen, je ziet m overal wel in de stad rijden Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Net de Jester gekocht! Reageren
--Simon-- Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Bmw (oracle) Samen met een vriend zelfde auto achter de bounty's aan !!! Deze auto is te relaxt om mee te werken waar vind je deze wagen (oracle) Is niet echt een zeldzame wagen, je ziet m overal wel in de stad rijden De Oracle is zelfs te koop op het in-game internet voor 80.000$ Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) Bmw (oracle) Samen met een vriend zelfde auto achter de bounty's aan !!! Deze auto is te relaxt om mee te werken waar vind je deze wagen (oracle) Is niet echt een zeldzame wagen, je ziet m overal wel in de stad rijden De Oracle is zelfs te koop op het in-game internet voor 80.000$ Lester bellen marker uit en onopvallend met verkeer mee rijden en uiteindelijk in aanval. Bewerkt: 20 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Ik wil graag mijn foto van mijn nieuwe auto bij mijn vorige bericht plaatsen maar niet mogelijk. Mijn excuses voor dubbelpost. Ik wil het niet baasjeboy maar niet mogelijk. Bij deze mijn nieuwe oude waggie Reageren
--Simon-- Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Zó, die heeft een poetsbeurt nodig Reageren
Niked Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Bmw (oracle) Samen met een vriend zelfde auto achter de bounty's aan !!! Deze auto is te relaxt om mee te werken waar vind je deze wagen (oracle) Is niet echt een zeldzame wagen, je ziet m overal wel in de stad rijden De Oracle is zelfs te koop op het in-game internet voor 80.000$ heb de wagen gevonden is niet zo een goede wagen Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Mijn wagenpark: Pegassi, Vacca Truffade, z-type Dinka, Jester Grotti, Turismo R Grotti, Cheetah Benefactor, Feltzer Grotti, Stinger GT Overflod, Entity XF Annis, Elegy RH8 Truffade, Adder Bmx Sorcher Triplex Race bike Alles is maxed out en getuned naar persoonlijke voorkeur. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Bmw (oracle) Samen met een vriend zelfde auto achter de bounty's aan !!! Deze auto is te relaxt om mee te werken waar vind je deze wagen (oracle) Is niet echt een zeldzame wagen, je ziet m overal wel in de stad rijden De Oracle is zelfs te koop op het in-game internet voor 80.000$ heb de wagen gevonden is niet zo een goede wagen Ik vind van wel. Is zwaar, sterk, rwd, hoge top, turbo erop en ook snel. Een auto waar ik lekker mee kan toeren door free roam Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Het was ooit mijn startersauto en ik vond het ook altijd wel 'n fijne bak. Tenminste ... degene die ik had, degene die ook te koop is. Er is namelijk ook nog 'n andere (oudere*) versie, en dat vond ik idd 'n waardeloos geval. *gezien het model, denk ik dat het 'n oudere versie betreft Bewerkt: 22 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 De minder vloeiende/gestroomlijnde is de nieuwst Oracle? Verrassend! Hoe dan ook, dat vind ik wel 'n K U T auto! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.