Casperster18 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 ik heb buffalo en wil hem best wel duplicaten Wanneer spreken we af? (Ik ben nu Online) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 ik heb buffalo en wil hem best wel duplicaten Wanneer spreken we af? (Ik ben nu Online) rond half 9 Reageren
muller295 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Wie helpt mij aan de Canis Mesa van Merryweather en de Canis Bodhi (kan die missie zelf nog niet spelen). Canis Bodhi kan je gewoon kopen Waar dan? Reageren
JelleFCT Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Wie helpt mij aan de Canis Mesa van Merryweather en de Canis Bodhi (kan die missie zelf nog niet spelen). Canis Bodhi kan je gewoon kopen Waar dan? Via internet Reageren
jaaaano Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 ik wil ook wel de buffelo, maar ik heb daar totaal geen verstand van... iemand die hem heb en wil geven of dublicaten ... met uitleg.. en iets er voor terug ? Reageren
Casperster18 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Is er iemand in het bezit van een Slijm-raar groenigachtige Vader? (Motor) Dan zou ik die graag willen kopen/hebben. Ik had de mijne per ongeluk in het water gereden :S Toevoeging: Ze spawnen meestal ook gewoon kant-en-klaar in Online.. Bewerkt: 4 januari 2014 door Casperster18 Reageren
Ton1NL Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb Albany manana hardtop Sultan rs Lijkwagen Picador Rancher xl Tailgater Franklins Buffalo Prenumbra Schafter Entity xf Wil ruilen voor. Takelwagen Space auto Crossmotor met wegbanden Grasmaaier Takelwagen Politie auto Of iets anders naar wel zeldzaam anders niet. Xbox gt is Ton 1 NL. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) ik wil ook takelwagen psn tjarda1999 :3 Bewerkt: 4 januari 2014 door Bassieboy35 Quote verwijderd Reageren
JelleFCT Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Iemand die voor mij de Buffalo heeft? Xbox Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 volgens mij is de takelwagen uit online gehaald door R* omdat hij voor problemen zou zorgen bij andere spelers. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 volgens mij is de takelwagen uit online gehaald door R* omdat hij voor problemen zou zorgen bij andere spelers. Ja iedereen binnen een bepaalde straal zou worden gefreezed en uit online worden gegooid... Reageren
PrutserNL Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Hey ton ik heb je ff toegevoegd heb wel interesse in de lijkwagen. Iemand de intruder op de xbox? Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Heeft iemand een obey tailgater of een sabre turbo voor me? Reageren
Ton1NL Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Geen probleem prutsernl Hey ton ik heb je ff toegevoegd heb wel interesse in de lijkwagen. Iemand de intruder op de xbox? Die zoek ik ook heb de spawnlocatie! Maar is moeilijk te vinden. Zoeken er wel na. >>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'bewerk-knop'. <<< Reageren
bricone Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 gister een ocelot 620 gevonden eindelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.