xCrazyShotgun Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) Ik zoek nu al zo lang naar die Obey Tailgater Kan iemand me helpen met tips of misschien dupelicaten? Je moet wachten op een berichtje van Simeon om cars te gaan stelen, in het berichtje staan een aantal auto's in , en waarbij soms ook de Tailgater bij zit. Als je het berichtje heb moet je Hier, Hier en soms Hier heen om de tailgater te vinden. Bewerkt: 12 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 ik weet niet of duplicaten nog werkt Reageren
Ton1NL Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Als je een sms hebt van Simeon waar hij vraagt na die auto. Rij dan op en neer van golfclub naar de parkeerplaats op de tennisbaan bij het strand. Hij spawnt daar regelmatig Reageren
desdo Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Duplicate werkt nog wel! Reageren
LolCake Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Ik zoek nu al zo lang naar die Obey Tailgater Kan iemand me helpen met tips of misschien dupelicaten? Je moet wachten op een berichtje van Simeon om cars te gaan stelen, in het berichtje staan een aantal auto's in , en waarbij soms ook de Tailgater bij zit. Als je het berichtje heb moet je Hier, Hier en soms Hier heen om de tailgater te vinden. Dankje dat zou wel moeten helpen denk ik. Maar weet je ook wanneer je dat berichtje krijgt, ik bedoel hiermee: Moet je al een paar auto's hebben gegeven aan Simeon of is het totaal willekeurig? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Het is totaal willekeurig. Reageren
LolCake Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Het is totaal willekeurig. Oke dankje Reageren
TheMemph Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik heb vandaag eindelijk de tailgater gevonden Reageren
Ton1NL Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Op het moment heb ik: Franklins Buffalo Lijkwagen Chrome paradise bus Buggy zonder panelen en andere velgen + banden Trevors truck met beer Chrome Sánchez Mariachi auto Kalahari zonder dak En 2 getunde quads!! Kan ze allemaal dupliceren! Maar quad is wel ruk om te dupliceren. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Hey Ton. Welke Quads heb je? op wel slot staat die truck? Ben hard opzoek naar wat speciale auto's alleen lukt het niet echt. Nu is het helemaal in om van die aparte kleur blauw te hebben en van die apparte kentekenplaten Reageren
Ton1NL Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Chrome met paars en dollar velgen En zwart met geel erin en gele velgen. Allebij te verzekeren met een glitch. Reageren
desdo Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Chrome met paars en dollar velgen En zwart met geel erin en gele velgen. Allebij te verzekeren met een glitch. Wat is je psn? Want een vriend van mij wil wel gepimpte quad! Reageren
Dulgerm Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Wie gunt mij franklins Buffalo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.