GTAbubba Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Tommy doe je de Intruder ruilen ? ik heb hem nog steeds niet gevonden heb je ps3 of xdoos ? Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 bekijk het topic van simon even over zeldzame wagens daar staat hoe je oa aan trevor z'n jeep kan komen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Tommy doe je de Intruder ruilen ? ik heb hem nog steeds niet gevonden heb je ps3 of xdoos ? Xdoos. Ja ik wil hem wel duplicaten of ruilen voor een Sadler. Reageren
GTAbubba Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Tommy doe je de Intruder ruilen ? ik heb hem nog steeds niet gevonden heb je ps3 of xdoos ? Xdoos. Ja ik wil hem wel duplicaten of ruilen voor een Sadler. ik heb ps3 iemand anders met een Intruder te ruil dan wel voor ps3 ik heb de stickerbomb Aveo de BF Surfer eventueel te ruil Reageren
ricovs Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Ik vroeg mij af of iemand op dit forum Franklin's Buffalo heeft in GTA:Online op PS3, zo ja, zou diegene dan mij willen helpen er ook een te bemachtigen? alvast bedankt, Ricorvs P.S. telt dit als hacken? EDIT: Ik doelde meer op het dupliceren zelf, de auto vanuit Singleplayer naar Online is dmv. hacks gedaan, dat weet ik. >>> Door Bassieboy35: Topic samengevoegd, met het algemene topic.<<< Bewerkt: 7 november 2013 door Bassieboy35 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Het telt als hacken aangezien hij er door een maar modded mensen in kwam Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Nee, dit telt niet als hacken. Aangezien je geen mods/trainer gebruikt. EDIT: Het is gewoon legaal om hem te bemachtigen hoor. Bewerkt: 4 november 2013 door Ezra24rct3 Reageren
TGODJdh Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Wie op PS3 wil binnenkort met mij zijn garage uitbreiden? De Asea en de Merryweather Jeep kun je makkelijk krijgen, daarna kunnen we ook de tank proberen te halen! PM me Reageren
KnwoajlapNL Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ik zoek ook nog een Intruder... Speel op de xdoos. GT : Knwoajlap NL Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik zoek ook nog een Intruder... Speel op de xdoos. GT : Knwoajlap NL Spijtig dat ik mijn Intruder heb weggedaan voor een Youga. Maar ik weet wel waar je Intruders kan vinden. Ik stuur je een Friend Request en dan zoeken we hem binnenkort samen op. Reageren
kevingouda Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb de allien auto Michael franklin en trevor zijn auto, een politie suv, en de sultan rs Reageren
Hmmpff Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb de allien auto Michael franklin en trevor zijn auto, een politie suv, en de sultan rs die auto van michael kun je krijgen zodra simeon vraagt naar zijn auto toch? dan rijd hij ergens rond bij die golf-club? Reageren
Together Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Ik heb de allien auto Michael franklin en trevor zijn auto, een politie suv, en de sultan rs die auto van michael kun je krijgen zodra simeon vraagt naar zijn auto toch? dan rijd hij ergens rond bij die golf-club? Ja dat klopt Reageren
Hmmpff Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Helaas heb ik geen plek meer in mijn garage, anders had ik hem graag gehad, mooie auto. Reageren
Michael Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ik zoek Franklin's Bufalo (de zeldzame). Ik vind hem zeer leuk, en lijkt me dan ook geweldig om hem dan te hebben, wie hem heeft op PS3, en hem wilt duplicaten voor mij. Voeg me even toe op PSN (Mitchiem), en stuur me even een PM! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.