Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Ben niet nieuw op het forum, maar ik vroeg me af of iemand mij kan helpen aan een Sultan RS?

Als je een auto wilt hebben, is hij nergens te vinden, gta logica :puh:

maar het beste is, om bij de noordelijkste LS customs rond te rijden, eventueel een paar keer dood te gaan, en dan rijd hij vanzelf een keer voor je neus.

houdt er wel rekening mee dat het soms uren kan duren, of zelfs dagen! is ook een kwestie van geluk! ik deed er ook een hele tijd over.

Ik zag m zelf toevallig bij de benzinepomp staan terwijl er langs reed, Ik was er niet eens naar op zoek maar toen ik m zag heb ik die sultan toch maar snel naar m'n garage gereden. Mijn Sultan stond bij de benzinepomp voor LSC in het noorden bij Sandy Shores.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Ben niet nieuw op het forum, maar ik vroeg me af of iemand mij kan helpen aan een Sultan RS?

Als je een auto wilt hebben, is hij nergens te vinden, gta logica :puh:

maar het beste is, om bij de noordelijkste LS customs rond te rijden, eventueel een paar keer dood te gaan, en dan rijd hij vanzelf een keer voor je neus.

houdt er wel rekening mee dat het soms uren kan duren, of zelfs dagen! is ook een kwestie van geluk! ik deed er ook een hele tijd over.

Ik zag m zelf toevallig bij de benzinepomp staan terwijl er langs reed, Ik was er niet eens naar op zoek maar toen ik m zag heb ik die sultan toch maar snel naar m'n garage gereden. Mijn Sultan stond bij de benzinepomp voor LSC in het noorden bij Sandy Shores.

Ik vond die van mij op de parkeerplaats van de gevangenis. Stel spawn location in op 'last location' en als hij er dan niet staat ga je naar een nieuwe lobby, en dat herhalen totdat je er een hebt of je geen zin meer hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet nieuw op het forum, maar ik vroeg me af of iemand mij kan helpen aan een Sultan RS?

Als je een auto wilt hebben, is hij nergens te vinden, gta logica :puh:

maar het beste is, om bij de noordelijkste LS customs rond te rijden, eventueel een paar keer dood te gaan, en dan rijd hij vanzelf een keer voor je neus.

houdt er wel rekening mee dat het soms uren kan duren, of zelfs dagen! is ook een kwestie van geluk! ik deed er ook een hele tijd over.

Ik zag m zelf toevallig bij de benzinepomp staan terwijl er langs reed, Ik was er niet eens naar op zoek maar toen ik m zag heb ik die sultan toch maar snel naar m'n garage gereden. Mijn Sultan stond bij de benzinepomp voor LSC in het noorden bij Sandy Shores.

ik kwam hem ook per toeval tegen toen ik mijn straaljager in een berg crashte. mooi moment toen, wat was ik blij dat ik hem eindelijk tegen kwam :puh:

nu nog die michaels-auto, is ook een lastige, ondanks al die tips op youtube..

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een nieuwe duplicate trick die echt werkt.

klopt, maar waarschijnlijk blijven ze dit elke patch weer patchen zodat je bij elke patch je gedupliceerde auto weer kwijt raakt. Neem aan dat mensen hier dus ook mee stoppen, puur omdat het dan nutteloos wordt. money glitch wordt vast een keer eruit gehaald, en dan verwacht ik ook dat space docker etc. ook eruit gehaald worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Obey tailgater eindelijk gevonden!! Hij stond in het oude zwembad bij de filmset. Ik had een SMS staan van Simeon, maar daar stond deze auto niet tussen, dus het is enkel gebasseerd op geluk volgens mij. Ik reed overigens in mijn croquette, en ik Wilde nieuwe masks kopen dus ik reed er even langs & toen stond hij er, mijn naam stond er al bijna op :)

dit is alle nuttige info volgens mij voor degene die deze auto nog zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hier een flimpje geplaatst van de nieuwe dupe trick alleen hebben de mods die weg gehaald.

Beetje vaag, want dan zouden ze dit hele topic weg moeten halen.

Kijk maar ff op youtube, manier is in iedergeval anders als voorheen, zelf nog niet geprobeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Die towtruck moet je niet meer dupe, die laat iemands sessie helemaal freeze. dat is ook de reden dat ze hem er uit gehaald hebben.

Voor jou is het vast heel leuk alleen de ander kan zijn hele console opnieuw opstarten :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Obey tailgater eindelijk gevonden!! Hij stond in het oude zwembad bij de filmset. Ik had een SMS staan van Simeon, maar daar stond deze auto niet tussen, dus het is enkel gebasseerd op geluk volgens mij. Ik reed overigens in mijn croquette, en ik Wilde nieuwe masks kopen dus ik reed er even langs & toen stond hij er, mijn naam stond er al bijna op :)

dit is alle nuttige info volgens mij voor degene die deze auto nog zoeken.

Ik heb hem gevonden bij de parkeerplaats op Vespucci Beach bij de tennisbanen(wel met het sms'je van Siem(:7)) Ik was heel blij toen ik hem eindelijk had :)

Oh, trouwens nog over die masks, hebben ze het gepatched dat je kaal word als je ze opzet?

(Of: Hebben ze de luizen eruit gehaald?):D

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Die towtruck moet je niet meer dupe, die laat iemands sessie helemaal freeze. dat is ook de reden dat ze hem er uit gehaald hebben.

Voor jou is het vast heel leuk alleen de ander kan zijn hele console opnieuw opstarten :-)

Oh,helemaal nix van gemerkt van anderen die deze in bezit hadden..

Waarom fixen ze dit dan niet inplaats van weg te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die een Obey Tailgater aan het zoeken zijn. Onderstaande op het internet gevonden.

If you have a car list with the obey tailgater on it, here are some places to search

1-parking lot behind the tennis courts in vespucci beach

2-golf course parking lot in Richman. It spawns in the golf club parking lot all the time. If it doesn't then just drive around a bit and go back

3-helicopter tour parking lot in LA puerta

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...