Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie eerste helft. Vooral 2-5 minuut vond ik heerlijk, omdat toen eindelijk dat geblèr van de NOS uit ging. Daarna ging het weer verder en ik vind het zo'n partijdig geleut, dat ik eigenlijk altijd na een paar minuten naar België overschakel :puh:

Qua commentaar is dat van beter niveau.

Het potje zelf vind ik tot nu toe lekker fel aan beide kanten ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Die Nederlander op Sporza moet eruit, wat een ongelofelijke mongool is dat. Kent er duidelijk niets van en wordt gepakt op z'n eigen woorden.

Ik heb het dan natuurlijk niet over Johan Boskamp, maar over die mongool met z'n bril.

Link to comment
Delen op andere websites

Jan Mulder? Wel ja, ik kijk niet echt naar de voorbeschouwingen en analyses, dus ik weet niet in hoeverre hij foute dingen zegt. Hij wordt best wel veel gevraagd voor zo'n dingen, dus hij zal er wel niet zomaar zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Jan Mulder. Verheyen en Boskamp hebben overduidelijk gelijk als ze zeggen dat de backs te ver komen(zie actie Dani Alves waarna goal Kroatië valt) en toch blijft ie doordrammen. Dan zegt ie dat Neymar geen rood verdient, ze bekijken de beelden nog eens en dan is het plots wel rood? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...