NicolaB Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) Mooie eerste helft. Vooral 2-5 minuut vond ik heerlijk, omdat toen eindelijk dat geblèr van de NOS uit ging. Daarna ging het weer verder en ik vind het zo'n partijdig geleut, dat ik eigenlijk altijd na een paar minuten naar België overschakel Qua commentaar is dat van beter niveau. Het potje zelf vind ik tot nu toe lekker fel aan beide kanten ^^ Bewerkt: 12 juni 2014 door NicolaB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Die Nederlander op Sporza moet eruit, wat een ongelofelijke mongool is dat. Kent er duidelijk niets van en wordt gepakt op z'n eigen woorden. Ik heb het dan natuurlijk niet over Johan Boskamp, maar over die mongool met z'n bril. Reageren
thebig Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Jan Mulder? Wel ja, ik kijk niet echt naar de voorbeschouwingen en analyses, dus ik weet niet in hoeverre hij foute dingen zegt. Hij wordt best wel veel gevraagd voor zo'n dingen, dus hij zal er wel niet zomaar zitten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ja, Jan Mulder. Verheyen en Boskamp hebben overduidelijk gelijk als ze zeggen dat de backs te ver komen(zie actie Dani Alves waarna goal Kroatië valt) en toch blijft ie doordrammen. Dan zegt ie dat Neymar geen rood verdient, ze bekijken de beelden nog eens en dan is het plots wel rood? Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Even iets anders: iedereen de reclame van Nike al gezien? https://www.youtube.com/watch?v=Iy1rumvo9xc Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Het lijkt bijna een film joh XD (shortmovie) Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Dat is juist de bedoeling ook, vind het wel mooi gemaakt. Het moment van Ronaldo op 4:50 is echt prachtig Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ja inderdaad Het enige wat ik mis is een accent, dat van dat toch de hele wereld een afvaardiging in het WK heeft. Weet jij toevallig het WK nummer van dit jaar thebig? Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ik weet dat het met Jeniffer Lopez, Pitbull en een Braziliaanse schoonheid was, maar ik zou de naam niet zomaar kunnen zeggen, nee. Het was iets van 'We are one', toch? Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) eventjes zoeken dan... https://www.youtube.com/watch?v=kWgpYMCe548 hier staat bij beide "official world cup song" op. Dankjewel iig Bewerkt: 13 juni 2014 door NicolaB Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Het is het eerste lied. Kijk eens aan, blijkbaar is het toch beter in m'n hoofd blijven steken dan ik dacht, de naam herinnerde ik me toch nog. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 (bewerkt) Ik vind die van de Vengaboys beter, ook al is ie geript. (Toch maar niet de borsten video gepost, aangezien ik geen waarschuwing wil) Bewerkt: 14 juni 2014 door ERRWINS Reageren
Venzio Geplaatst: 14 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Het commentaar van Jack blijft natuurlijk geweldig, helaas dat hij het niet meer op TV doet. Ik wil jullie het commentaar van gisteravond ook zeker niet onthouden: https://www.youtube.com/watch?v=HG7WoNI4uQY Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch, vandaar stap ik altijd snel over naar een andere zender (België of BBC meestal). Maar misschien ben ik wel te serieus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.