ERRWINS Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 (bewerkt) Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch, vandaar stap ik altijd snel over naar een andere zender (België of BBC meestal). Maar misschien ben ik wel te serieus Hoe van Gelder reageerde, zo reageerde bijna heel Nederland denk ik EDIT: 7.1 miljoen mensen hebben gisteren gekeken. Bewerkt: 14 juni 2014 door ERRWINS Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Bij bijvoorbeeld de Champions League heb ik het nooit zo op fanboy-commentaar, maar bij iets als het WK kunnen Jack en co me niet chauvinistisch genoeg zijn. Vind het prachtig en het draagt ook enorm bij aan de beleving. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 (bewerkt) Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch, vandaar stap ik altijd snel over naar een andere zender (België of BBC meestal). Maar misschien ben ik wel te serieus Hoe van Gelder reageerde, zo reageerde bijna heel Nederland denk ik EDIT: 7.1 miljoen mensen hebben gisteren gekeken. Ik reageerde een beetje zoals van Gaal; blij bij elke goal, maar doorgaan XD Een commentator hoort daar imo boven te staan (neutraal de wedstrijd te verslaan), vandaar kijk ik niet op een Nederlandse zender het WK. PS. dit soort beelden doen me goed: Bewerkt: 14 juni 2014 door NicolaB Reageren
Venzio Geplaatst: 14 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 In de allerlaatste minuut toch mijn gelijk gekregen! Ik sta nu eerste in mijn poule! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch Jack van Gelder kan zelfs een damwedstrijd spannend maken. Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten, zo fanatiek als hij is. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Allemachtig Hij heeft zojuist een luis gespot Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch Jack van Gelder kan zelfs een damwedstrijd spannend maken. Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten, zo fanatiek als hij is. Haha, ja je leeft wel met hem mee inderdaad. Maar ik vind ook wel dingen jammer, zoals dat ie uren lang gaat zeuren over het revenge van het vorige WK. Tja het is maar wat je uiteindelijk wilt van een commentator Ik luister persoonlijk nog het allerliefst naar het stadiongeluid, maar goed dat krijg je toch niet zo mee als je achter de buis zit XD Mij lijkt het geweldig als ze eens Van Marwijk (of andere oud-bondscoach) laten commentariëren Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Gisteren werd voor de wedstrijd ook de hele tijd beelden van 2010 getoond. De twee grote kansen van Robben. De goal van Iniesta. Nog steeds alsof iemand mij in mijn hart steekt. Ok, dat is overdreven, maar ik vond dat ook echt nergens voor nodig... Woensdag weer in hartje Rotterdam kijken, het was zo'n enorm groot feest gisteren... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Allemachtig Hij heeft zojuist een luis gespot Niet fucken met Bruno Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140615_01141074 wat Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Wow, dat is echt ziek! Dat haal ik op mijn fiets nog niet. (Ok, ligt ook beetje aan kwaliteit fiets, maar daar gaat het niet om...) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ja ach, echt verbazen doet het me ook niet, was een weergaloze sprint hé. Maar dat het zo snel was, dat had ik nu ook niet gedacht. xD Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Hoe meten ze dat op het veld dan? Dit is echt ziek namelijk! Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Strandvolleybal + groot scherm met SPA-NED + een monster uitslag = ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.