Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch, vandaar stap ik altijd snel over naar een andere zender (België of BBC meestal). Maar misschien ben ik wel te serieus :puh:

Hoe van Gelder reageerde, zo reageerde bijna heel Nederland denk ik :puh:

EDIT: 7.1 miljoen mensen hebben gisteren gekeken.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij bijvoorbeeld de Champions League heb ik het nooit zo op fanboy-commentaar, maar bij iets als het WK kunnen Jack en co me niet chauvinistisch genoeg zijn. Vind het prachtig en het draagt ook enorm bij aan de beleving. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch, vandaar stap ik altijd snel over naar een andere zender (België of BBC meestal). Maar misschien ben ik wel te serieus :puh:

Hoe van Gelder reageerde, zo reageerde bijna heel Nederland denk ik :puh:

EDIT: 7.1 miljoen mensen hebben gisteren gekeken.

Ik reageerde een beetje zoals van Gaal; blij bij elke goal, maar doorgaan XD

Een commentator hoort daar imo boven te staan (neutraal de wedstrijd te verslaan), vandaar kijk ik niet op een Nederlandse zender het WK.

PS. dit soort beelden doen me goed:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch

Jack van Gelder kan zelfs een damwedstrijd spannend maken. Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten, zo fanatiek als hij is.

Haha, ja je leeft wel met hem mee inderdaad. Maar ik vind ook wel dingen jammer, zoals dat ie uren lang gaat zeuren over het revenge van het vorige WK. Tja het is maar wat je uiteindelijk wilt van een commentator :puh: Ik luister persoonlijk nog het allerliefst naar het stadiongeluid, maar goed dat krijg je toch niet zo mee als je achter de buis zit XD

Mij lijkt het geweldig als ze eens Van Marwijk (of andere oud-bondscoach) laten commentariëren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren werd voor de wedstrijd ook de hele tijd beelden van 2010 getoond. De twee grote kansen van Robben. De goal van Iniesta. Nog steeds alsof iemand mij in mijn hart steekt. :-( Ok, dat is overdreven, maar ik vond dat ook echt nergens voor nodig...

Woensdag weer in hartje Rotterdam kijken, het was zo'n enorm groot feest gisteren... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...