ERRWINS Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Bij de eerste minuut zit ik al compleet onder de kippenvel. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Dat record is echt ziek. Nog sneller dan die sprint van Gareth Bale :o. Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Da's echt damn snel... Het snelste wat ik ooit heb gerend (gemeten, maar sneller dan dat kan/kon ik echt niet ) was 31 km/h op een renbaan, dan is sprinten ook een beetje het enige wat ik kan. Na 5 min rennen loop ik te hijgen (niet rennen op die snelheid ofc XD). Kan je nagaan dat die gozer dus en kan voetballen, en een paardenconditie heeft, en dan ook nog eens rent met de snelheid van een paard. Bewerkt: 15 juni 2014 door NicolaB Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Hoe meten ze dat op het veld dan? Iets met afstand en tijd Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Hoe meten ze dat op het veld dan? Iets met afstand en tijd Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Helaas niet waar. Volgens de officiële FIFA-data lag zijn hoogste snelheid op zo'n 31 km/h. Het is ook schier onmogelijk dat een voetballer binnen 50-60 meter een dergelijke snelheid behaald. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Volgens de NOS is het wel degelijk 37 km/h geweest. Ramos liep op dat moment 31 km/h. Robben vertrok op 8,5m achterstand op Ramos en liep hem alsnog voorbij. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 En nog een mooie flipbook animation van de goal van Van Persie Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Volgens de NOS is het wel degelijk 37 km/h geweest. Ramos liep op dat moment 31 km/h. Robben vertrok op 8,5m achterstand op Ramos en liep hem alsnog voorbij. Alleen geeft de NOS geen bron. Daarnaast heeft Ramos volgens de data(p6) nergens de 31 km/h gehaald. Als Robben daadwerkelijk de 37 km/h gehaald zou hebben heeft hij bijna de versnelling van vrouwelijke 100 meter sprinters. Dit lijkt mij gezien de gras ondergrond en zijn slechte sprinttechniek niet erg waarschijnlijk. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch Jack van Gelder kan zelfs een damwedstrijd spannend maken. Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten, zo fanatiek als hij is. Moet je eens horen hoe ze dat hier doen als er gescoord wordt, al weet ik niet van welk Spaans-klinkend land dit komt: http://www.youtube.com/watch?v=2ZdKCQaFVIc Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Moet je eens horen hoe ze dat hier doen als er gescoord wordt, al weet ik niet van welk Spaans-klinkend land dit komt: Ik vind het wel mooi aan de BBC, dat ze zelf het Italiaanse goal "a wonderful goal" noemen en ook hoorde ik wel eens "good playing by italy". Dat soort dingen zal je nooit over de tegenstander horen van Van Gelder. Brazilië zelf is natuurlijk ook van dat 'Góóóóóóóáááal' XD Het heeft wel wat, maar ik houd liever van een ietwat serieuzere analyse Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Er moest 1 doelpunt vallen in de wedstrijd voor m'n bet, slagen ze erin dat zelfs te verneuken. Ik ruik matchfixing, Nigeria speelde met 0,0 inzet en kon vaak zelfs niet eens een bal op het middenveld vasthouden. Ik ga slapen, heb geen zin in nog een kakpartij die Ghana-VS waarschijnlijk wel zal worden. Fuck deze wedstrijd gewoon, echt helemaal NIKS aan. En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. Wat heeft deze wedstrijd nou weer met Blatter te maken? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 (bewerkt) En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. Wat heeft deze wedstrijd nou weer met Blatter te maken? Voor zover ik weet is hij de baas van FIFA en is het dus onrechtstreeks zijn schuld dat klotelanden als dit het WK bereiken. Bewerkt: 16 juni 2014 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Sorry, ik heb genoten. Matchfixing Leuk geprobeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.