Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. :7

Wat heeft deze wedstrijd nou weer met Blatter te maken? :7

Voor zover ik weet is hij de baas van FIFA en is het dus onrechtstreeks zijn schuld dat klotelanden als dit het WK bereiken.

Precies, onrechtstreeks. Het zijn nog altijd de spelers die moeten voetballen, niet Blatter. Als Nigeria het WK haalt en Zweden niet, is dat niet Blatter's schuld.

Je lijkt Jan Mulder wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die signature MegaPilot.. voel je je tekortgedaan? emo.gif

Jup.

Snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Lokale krant bij ons wensen de Belgen vandaag succes, de media berichten louter positief over de Rode Duivels en ik heb er zelf ook sympathie voor.

Het zal heus zijn dat er een groepje Nederlanders is die de Belgen niet steunt, maar dat heb je altijd hier. Niet overdrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee dat het voetbal is. Als je soms ziet wat er in de harde kern van sommige clubs zit :7 Zulke dingen gaan over en weer, niet alleen enkele Nederlanders richting Belgen, maar net zo goed andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee dat het voetbal is. Als je soms ziet wat er in de harde kern van sommige clubs zit :7 Zulke dingen gaan over en weer, niet alleen enkele Nederlanders richting Belgen, maar net zo goed andersom.
Ik heb het woord 'soms' maar even dikgedrukt, want dit zijn inderdaad net die mensen die het voor de rest verpesten. Net die mensen die bijvoorbeeld het vuurwerk op het veld gooiden tijdens de bekerfinale tussen Ajax en PEC, of net die mensen die oerwoudgeluiden lopen te maken in het stadion. Het is niet alsof iedereen in Nederland zo over België denkt (of andersom, België over Nederland). Integendeel zelfs, want om hoeveel procent zou het gaan? Eén procentje, misschien?Betekent natuurlijk niet dat je sig niet mag. Laat mensen zich maar aangesproken voelen, misschien veranderdt er dan wat in ze. Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ze aan de ene kant wel hoor; de Belgen hebben zich voor het eerst in een lange tijd voor een eindronde gekwalificeerd en ze menen meteen dat ze 't ver gaan schoppen.

Ze hebben op papier een kwalitatief uitstekend team. Echter is niets zeker bij een eindronde en kunnen ze natuurlijk ook door Algerije weg worden gespeeld. Wij zullen vanavond zien hoe ze het er vanaf brengen, alhoewel gezegd moet worden dat hun poule redelijk meezit. (klik)

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee dat het voetbal is. Als je soms ziet wat er in de harde kern van sommige clubs zit :7 Zulke dingen gaan over en weer, niet alleen enkele Nederlanders richting Belgen, maar net zo goed andersom.
Ik heb het woord 'soms' maar even dikgedrukt, want dit zijn inderdaad net die mensen die het voor de rest verpesten. Net die mensen die bijvoorbeeld het vuurwerk op het veld gooiden tijdens de bekerfinale tussen Ajax en PEC, of net die mensen die oerwoudgeluiden lopen te maken in het stadion. Het is niet alsof iedereen in Nederland zo over België denkt (of andersom, België over Nederland). Integendeel zelfs, want om hoeveel procent zou het gaan? Eén procentje, misschien?Betekent natuurlijk niet dat je sig niet mag. Laat mensen zich maar aangesproken voelen, misschien veranderdt er dan wat in ze.

Jup, daarom zei ik ook 'soms'. Die sig mag van mij, hoor. Wie ben ik om dat te gaan verbieden :puh: Maar ik vind het wel wat overdreven, en daarin mag ik mijn mening gewoon uiten.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de prestaties van België, en van mij mogen ze het ook ver schoppen. Qua spelers zitten ze in ieder geval wel snor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ze aan de ene kant wel hoor; de Belgen hebben zich voor het eerst in een lange tijd voor een eindronde gekwalificeerd en ze menen meteen dat ze 't ver gaan schoppen.

Omgekeerd geldt het anders ook hoor: de Nederlanders hebben zich weer eens gekwalificeerd voor een eindronde en ze menen meteen dat ze 't niet ver gaan schoppen. Winnen ze meteen met 5-1 van Spanje. frown.gif

Nee, even serieus. Ons team is gewoon vele malen beter dan vroeger, dus natuurlijk hebben we de verwachting het ver te schoppen. 'Ver schoppen' is voor ons namelijk al 1/8e finales, aangezien we al jaren geen eindtornooi meer hebben gespeeld. Voor jullie betekent 'ver schoppen' vast wel iets anders.

In de krant stond er vandaag een bericht van allemaal trainers van landen/teams die België als een gevaarlijke outsider voor de titel beschouwden of gewoon ver zagen komen in het tornooi. Dan was er natuurlijk weer Mourinho die als enige zei dat België tweede ging worden in de poule en dan uitgeschakeld ging worden door Duitsland, maar hij moet ook altijd tegendraads doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...