Jump to content

Algemeen Linux topic


linux-or-unix

Gebruik jij Linux?  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. JA? of NEE?

    • JA, ECHT WEL!
      24
    • NEE, HELAAS NIET!
      20


Recommended Posts

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • linux-or-unix

    40

  • Golf_MK1

    22

  • Megadreams

    13

  • GolfG60

    13

Heel goede keuze!

Ik gebruik ook sinds een paar maanden geen windows meer. Eerst had ik ubuntu geïnstalleerd en nu werk ik met Jolicloud (gebaseerd op ubuntu) omdat dit sneller werkt op een relatief klein scherm.

Windows heb ik dus enkel nog af en toe nodig om te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt heel heel veel dank!!! Het is gelukt.

Gebruik jij dan ook Jolicloud? En wat vind je ervan?

Dit is ook zo op Windows, [trouwens volgens mij oom op Mac OS X en Linux, bijvoorbeeld Ubuntu] en je hebt trouwens een reactie in het Opera-topic.

timo

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ze nu met 1.2 wel ondersteuning voor Acer en Samsung netbooks?

Ik kon zo gauw niks vinden op de zoekterm "jolicloud 1.2 supports acersamsung netbooks", later verbeterd naar "jolicloud 1.2 supports acer and samsung netbooks", en toen vond ik nog steeds niks

EDIT: in de supported device list stond wel ACER en SAMSUNG, ik weet niet of jouw netbook ertussen staat.

timo

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook zo op Windows, [trouwens volgens mij oom op Mac OS X en Linux, bijvoorbeeld Ubuntu] en je hebt trouwens een reactie in het Opera-topic.

timo

Ik snap niet goed wat je wilt zeggen. Ik geef toch alleen aan dat TomFurga me heel goed heeft geholpen en ik vraag of hij ook Jolicloud gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook zo op Windows, [trouwens volgens mij oom op Mac OS X en Linux, bijvoorbeeld Ubuntu] en je hebt trouwens een reactie in het Opera-topic.

timo

Ik snap niet goed wat je wilt zeggen. Ik geef toch alleen aan dat TomFurga me heel goed heeft geholpen en ik vraag of hij ook Jolicloud gebruikt.

Eigenlijk wou ik alleen maar zeggen dat die Adobe Flash Player-instellingenscherm, volgens mij, hetzelfde is op Mac OS X en Windows. Meer niet eigenlijk... icon_mrgreen.gif

timo

BUMP: Vandaag heb ik eventje Gentoo Linux vanaf Live DVD geboot, kon rond de 100x OpenOffice 3.0 Writer openen, en dan gebruikte hij 370MiB/2000MiB RAM, dat is dus zeker niet slecht.

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Even een kleine bump. Dit vanwege het aanpassen van de openingspost. Daar staat momenteel alleen infomatie over Linux Mint, wat momenteel de populairste Linuxdistributie is volgens http://distrowatch.com/

Binnenkort komt daar ook informatie te staan over andere Linux distro´s.

PS: excuses voor de dubbelpost.

>>> Door Megadreams: Geen probleem.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me nog herinneren dat we altijd Kubuntu hadden. Geweldig ding, jammer dat de PC zo sloom was. Ik ga nu even een virtuele Machine aanmaken van Kubuntu ofzo, even herinneringen ophalen :7

Het is mooi om te zien dat er dus nog mensen zijn op dit forum die Linux gebruiken/gebruikten. Tegenwoordig hebben ze ook het Trinity Desktop project, dat lijkt sterk op KDE 3.5, dat is ook de bedoeling, want het is een fork daarvan. Hier wat screenshots: http://www.trinitydesktop.org/screenshots.php

Met vriendelijke groeten,

linux-or-unix

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...