Jump to content

Kwalificatie EK 2016

Recommended Posts

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het was een slaande beweging... Maar in mijn optiek meer een "zetje", als "waar ben jij in godsnaam mee bezig". Maar ja, zwaar gegeven.

Geplaatst:

Wat een gek, die bondscoach. Je zet Narsingh erin voor de voorzetten en haalt je spits eraf om daar Depay te zetten die amper iets kan met zijn hoofd. Een verdediger voor je spits terwijl je MOET scoren... pfff.

Geplaatst:

En Lukaku, Hazard en De Bruyne dan met drieën in doel? :7

Nou met Lukaku in de goal zal het al best lastig zijn voor de tegenstander.

Ondertussen 2-1.

Geplaatst:

aan de andere kant hebben wij ook al zovaak laten zien dat wij de makkelijkste wedstrijden gewoon verliezen of gelijk spelen.

Drama..

Maar dan zat ook wel alles tegen..

Geplaatst: (bewerkt)

IJsland gaat waarschijnlijk wel naar het EK in Frankrijk.

Nederland zal het nog zwaar gaan krijgen om zich te kwalificeren.

Bewerkt: door Noretz

Ik zei vanmiddag al op Skype dat Nederland vanavond niet zou winnen. Dat ze verloren hebben maakt het er alleen maar mooier op :)

Zondag tegen Turkije zullen ze het ook knap lastig krijgen.

Mijn voorspelling voor de kwalificatiekansen: Geen EK voor Nederland volgend jaar.

Heb de wedstrijd overigens niet gezien.

Bewerkt: door Dippie
Geplaatst:

Ik denk het ook en gek genoeg kan het me weinig schelen. Alleen de beste presterende landen uit een groep verdienen het om aan een EK/WK deel te nemen. Is Nederland dat dan niet, tja so be it. Ze hebben hier zelf voor gezorgd.

Geplaatst:

Mooi, 3-1 gewonnen. Heb de wedstrijd niet gezien, dus zou niet weten of we goed gespeeld hebben, maar die drie punten zijn altijd welkom.

Nederland verloren? Meh, zou toch niet mogen tegen Ijsland. Ik zie hier iets van een rode kaart. Opnieuw: wedstrijd niet gezien, dus geen idee of de einduitslag de wedstrijd representeerde. Hopelijk zien we Nederland toch nog terug op het EK, zou zonde zijn. Zeker voor de wat oudere spelers in het nationale elftal, die het volgende WK misschien niet meer gaan halen.

Die afwerking van Dzeko was wel pure klasse zeg, vanuit die plek zo'n kopbal geven en Courtois tegenvoets pakken, Courtois stond erbij en keek ernaar. De goals van België waren toch wel domme fouten van Bosnië. Corner, Fellaini niet genoeg onder druk gezet => goal. Daarna goal van KDB die een goede keeper toch moet hebben imo, het schot was toch te pakken. Keeper werd natuurlijk verrast door het schot uit stand van KDB én het schot had een lelijke bots, maar dan nog(Courtois had 'm gehad denk ik dan). :puh: En dan die derde goal is al helemaal een lachertje. Bruggetje/panna van Hazard en dan schoppen ze gewoon tegen z'n knieën aan, kan je op een nog dommere wijze een penalty weggeven? Laat Hazard gaan en hij had misschien 40% kans op scoren met de verdedigers voor 'm, haal 'm neer en dan geef je'm een 100% kans op scoren(met zijn penaltystats is het eerder 95% als we gaan mierenneuken ;) ).

Heb de samenvatting van Nederland - Ysland gezien, toch een oerdomme rode kaart van BMI. :7 Tuurlijk, het is geen horrortackle oid, maar voor die beweging geven scheidsrechters makkelijk rood en dat weet iedere profvoetballer maar al te goed. Die tackle van van der Wiel was overigens ook wel redelijk dom en onnodig.

Opvallende statistiek: van de 9 goals van Wales zijn er 6 van Bale en van de overige 3 goals werden er 2 gemaakt door een assist van Bale(!).

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Nederland was weer huilen met de pet op, Indi is echt een kneus, net als Blind(coach) Klaas-Jan eraf halen, terwijl je moeten winnen :L

Geplaatst:

Lekker voor Danny Blind. Eigen schuld met zijn belachelijk keuzes. Volgende keer misschien toch spelers van andere clubs dan Ajax selecteren? :7 Fantastisch dit. Hopen dat ze zondag lekker tegen Turkije verliezen en dan kan Danny mooi weer oprotten. Kwal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...