Jump to content

Kwalificatie EK 2016

Recommended Posts

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als ik goed zie kan Nederland nog strijden voor de eerste plaats, correct me if it's wrong.

Geplaatst:

Met nog 7 wedstrijden te gaan kunnen ze dat zeker nog. Als ze nog in dezelfde situatie zitten binnen enkele maanden, dan zou het een probleem worden.

Geplaatst:

De spelers moeten hun houding tegen over elkaar veranderen, RVP en Huntelaar moeten niet zo snel geiriteerd raken. Wat een afgang tegen ijsland ook hoe krijgen ze het voor elkaar.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Het niet hebben van echte(goede) backs zal zich morgen wreken vrees ik(met alle respect voor Vertonghen, maar hij is gewoon veel te traag om iemand als Bale op te vangen). Als we een beetje kans willen maken zullen de backs geen aanvallende gedachten mogen hebben, Bale loopt ze er gewoon doodleuk af met 2 vingers in z'n neus.

Ik zit overigens in het stadion morgen, spot meeee! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Rust, 3-0. Mooi goaltje van Robben. Nederland speelt goed maar 't is en blijft natuurlijk Letland. Blijven gelukkig wel druk zetten.

Geplaatst:

2500 man dat luid staat te applaudiseren nadat ze een speler van de tegenstander in het ziekenhuis hebben gekregen, proficiat. Respectloze mongolen, geen woorden voor die kutsupporters van Wales.

Geplaatst:

Nederland schiet er zes in, lekker degelijk. Hopelijk is dit de opmars naar betere wedstrijden tegen tegenstanders die stukken beter zijn dan de tegenstander van gisteravond.

Geplaatst:

2500 man dat luid staat te applaudiseren nadat ze een speler van de tegenstander in het ziekenhuis hebben gekregen, proficiat. Respectloze mongolen, geen woorden voor die kutsupporters van Wales.

Ach ja, gelukkig kan Fellaini er namens België ook wat van. Had een rode kaart moeten zijn, maar werd nog niet eens een vrije trap voor gegeven...

https://www.youtube.com/watch?v=VZ2BQscDALo

Ach ja, gelukkig kan Fellaini er namens België ook wat van. Had een rode kaart moeten zijn, maar werd nog niet eens een vrije trap voor gegeven...*filmpje*
His arm is bent, at his side, he is not moving toward Joe Allen. He is not looking at Joe Allen. Joe Allen, basically, runs INTO Fellaini. Not in any way Fellaini's fault.
Kom op zeg, Fellaini duwt z'n elleboog echt niet in het gezicht van Allen, Allen loopt er tegenaan. :7

Het is niet eens de elleboog...

8nGSBq3.jpg

Als je na dit beeld nog steeds roept om een rode kaart, dan ben je gewoon 1 van de vele Fellainihaters. :7

Geplaatst:

Aan de andere kant weet Fellaini dat Allen er ook snel aan komt lopen, en houdt 'ie in dat geval zijn elleboog wel op een bepaalde hoogte in de lucht en houdt hem daar ook terwijl Allen inkomt. Dan kun je zeggen dat Allen er tegenaan loopt (zit ergens ook wel wat in hoor), maar ik vind niet dat je Fellaini hier vrij kunt spreken.

Overigens hoef je niet meteen te spreken over "typische Fellainihaat", daar is van mijn kant in ieder geval zeker geen sprake van.

Geplaatst:

Aan de andere kant weet Fellaini dat Allen er ook snel aan komt lopen, en houdt 'ie in dat geval zijn elleboog wel op een bepaalde hoogte in de lucht en houdt hem daar ook terwijl Allen inkomt. Dan kun je zeggen dat Allen er tegenaan loopt (zit ergens ook wel wat in hoor), maar ik vind niet dat je Fellaini hier vrij kunt spreken.

Fellaini is maar liefst 26(!) cm groter dan Allen, nogal wiedes dat z'n arm(en daardoor ook z'n elleboog) op die hoogte komt als ie in duel gaat hé?

Overigens hoef je niet meteen te spreken over "typische Fellainihaat", daar is van mijn kant in ieder geval zeker geen sprake van.

Dan kan je even goed de slachter van Mertens rood geven, koppen terwijl je tegenstander hoger springt..:kots: En dat doet men dan af als een "normaal kopduel"...

Wales moest het overigens vooral hebben van smerige fouten, 't is dat de scheids z'n werk niet deed, of er was veel meer geel gevallen. Hazard was weer kind van de rekening met 3-5 duidelijke fouten(waarvan 1/2 in aanmerking kwamen voor geel) die zelfs niet gefloten werden...

Toppunt was de fout op Hazard na de uitworp van Courtois(counter na corner van Wales), Hazard wordt foutief afgestopt(altijd geel dus, slim geel noem ik dat) en er wordt niet eens voor fout gefloten. :7

UEFA heeft beslist Fellaini niet te vervolgen.

Allen zei zelf dat er buiten die bloedneus niets aan de hand was. Maar jullie waren erbij zeker? ;) Dat mijn screencap hier wordt tegengesproken vind ik op zich best wel komisch, of gaan jullie beweren dat ik zulke Photoshopskills heb om zoiets ineen te flansen? Ik voel me gevleid. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...