Jump to content

Kwalificatie EK 2016

BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Volgende week zaterdag is er weer een kwalificatiewedstrijd van Nederland, ditmaal tegen Turkije. :Y

En het viel me op dat in dit schema staat dat Nederland de kwalificatiewedstrijd tegen IJsland met 3-2 heeft gewonnen, ik meen me toch een andere uitslag te herinneren?

Delen op andere websites

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...

De scheids was niet slecht, hij was gewoon miserabel en verschrikkelijk partijdig. De kaarten voor Kompany waren verschrikkelijk licht. Daarnaast een hele resem fouten gefloten voor Israël die geen fouten waren en fouten werden voor België amper gefloten en gele kaarten werden amper voor Israël uitgedeeld. Als je Kompany eruit stuurt 2 lichte kaarten, dan moet je aan de overkant even streng fluiten. Nee scheids, jij kan er gewoon geen zak van.

Dat België gewonnen heeft is een wonder. Tevens lekker ironisch dat er 11 joden op het veld staan en er een moslim het enige doelpunt maakt.

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Allereerst: België speelde uitermate zwak.

Maar: de vrije trap die vooraf ging aan de goal van Wales was echt belachelijk. Die kerel zat te trekken aan het truitje van Denayer en hij krijgt de fout tegen...

Beetje zoals de strafschop die Lombaerts tegen kreeg tegen Frankrijk. Giroud trekt aan z'n truitje en het is penalty voor Frankrijk. Man man man. Deze scheids was gewoon om te huilen. 2 keer zware fout op Hazard niet bestraft met geel, Bale maakt een schwalbe = geel voor Lombaerts. Prachtig, echt.

Dat dit type scheidsrechters nog mag fluiten is echt een schande. Hoog tijd dat er eens kaarten worden uitgedeeld aan die thuisfluiters.

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Volgens mij net niet, MP. 6 wedstrijden verlies van de 37 wedstrijden onder Wilmots (voor de mierenneukers onder ons :7).

Ik vind niet dat je mag klagen met zulke statistieken. Ter vergelijking: van de 10 wedstrijden van het Nederlands elftal onder Hiddink (huidige periode) verloor het er 5.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...