SpacyColours Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2015 Volgende week zaterdag is er weer een kwalificatiewedstrijd van Nederland, ditmaal tegen Turkije. En het viel me op dat in dit schema staat dat Nederland de kwalificatiewedstrijd tegen IJsland met 3-2 heeft gewonnen, ik meen me toch een andere uitslag te herinneren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2015 ik meen me toch een andere uitslag te herinneren? Dat weet ik wel zeker, IJsland won met 2-0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2015 Go België! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2015 Wat speelt Nederland slecht en die goal mag helemaal niet vallen, slecht verdedigd. Hopelijk haalt hij Affelay eraf. Clasie er sowieso in doen dan is het al een stuk beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2015 Fellaini en Hazard met een beauty! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2015 (bewerkt) De scheids was niet slecht, hij was gewoon miserabel en verschrikkelijk partijdig. De kaarten voor Kompany waren verschrikkelijk licht. Daarnaast een hele resem fouten gefloten voor Israël die geen fouten waren en fouten werden voor België amper gefloten en gele kaarten werden amper voor Israël uitgedeeld. Als je Kompany eruit stuurt 2 lichte kaarten, dan moet je aan de overkant even streng fluiten. Nee scheids, jij kan er gewoon geen zak van. Dat België gewonnen heeft is een wonder. Tevens lekker ironisch dat er 11 joden op het veld staan en er een moslim het enige doelpunt maakt. Bewerkt: 31 maart 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 Radja, wat doe je Inschattingsfout, maar als je het aan Bale geeft op een gouden plaatje moet die geen twee keer nadenken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 Nederland is weer eens superslecht bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 Tot nu toe is het ronduit drama, ik zie Nederland nog wel gelijkspelen of verliezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 Verliezen van zulk een zwakke ploeg is wel schijt, maar het is zo. Degelijk verdedigd door Wales, dat wel, maar het is zo jammer dat de wedstrijd zo wordt beslist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 1-0. Pfff. Dit was te winnen en moest ook gewonnen worden eigenlijk. Tja, het draait bij voetbal om wie de meeste keren scoort en dan mag je het geen enkel moment weggeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 (bewerkt) Allereerst: België speelde uitermate zwak. Maar: de vrije trap die vooraf ging aan de goal van Wales was echt belachelijk. Die kerel zat te trekken aan het truitje van Denayer en hij krijgt de fout tegen... Beetje zoals de strafschop die Lombaerts tegen kreeg tegen Frankrijk. Giroud trekt aan z'n truitje en het is penalty voor Frankrijk. Man man man. Deze scheids was gewoon om te huilen. 2 keer zware fout op Hazard niet bestraft met geel, Bale maakt een schwalbe = geel voor Lombaerts. Prachtig, echt. Dat dit type scheidsrechters nog mag fluiten is echt een schande. Hoog tijd dat er eens kaarten worden uitgedeeld aan die thuisfluiters. Bewerkt: 12 juni 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2015 Wilmots koning. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2015 Wat een gebleir. Het aantal matchen dat Wilmots sinds z'n aanstelling tot coach verloren heeft kan je op 1 hand tellen. Misschien niet de beste coach, maar de statistieken spreken in zijn voordeel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2015 Volgens mij net niet, MP. 6 wedstrijden verlies van de 37 wedstrijden onder Wilmots (voor de mierenneukers onder ons ). Ik vind niet dat je mag klagen met zulke statistieken. Ter vergelijking: van de 10 wedstrijden van het Nederlands elftal onder Hiddink (huidige periode) verloor het er 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.