Jump to content

Hot Coffee Mod


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jorge_F

    8

  • W3sl3y

    5

  • Grove St.

    5

  • Wauzie

    4

wat heeft dat te betekenen met 2x dezelfde topics te openen? :)

Hij wil alleen voorkomen dat er straks 20 hot coffee mod topics geopend worden, nu kan iedereen zijn vragen hier posten.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Wie zijn fout is het nu eigenlijk?

PatrickW's fout of die van R*? :huh:

2. Zal die dan een boete ofzo krijgen?

3. Waarom komen mensen in protest?

Ze moeten toch altijd eerst die mod zelf downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een boete komt (al hoewel, het is Amerika).

Omdat Rockstar die code heeft 'disabled'.

PatrickW is daar denk niet strafbaar voor omdat hij niet zoals R* een groot bedrijf is.

Je krijg hoogstens dat GTA voor 18+ word.

Dat is geen ramp want dan kom je toch wel aan een GTA, niet veel winkels houden zich daar echt aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal even de vragen van Gertjeu zo goed mogelijk beantwoorden:

1. Er is niemand echt fout. Rockstar heeft iets gemaakt. Of het niet weggehaald is doordat het vergeten is of expres verstopt is is niet zeker. Patrick heeft slechts wat code's omgezet, niets mis mee dus.

2. Hier doen wij geen uitspraken over.

3. That's the United States Style ...

Voor degenen die nú SA al hebben, of SA deze week en volgende week nog halen zal je de Hot Coffee Mod vast nog kunnen installeren, mócht je hem al gedownload hebben.

Bij ons is hij inmiddels uit de Download Database, evenals bij die van GTAGarage. Ik verwacht dat de patch die bepaalde problemen gaat verhelpen die binnenkort wel uitkomt, ook gelijk een beveiliging tegen de Hot Coffee Mod zal bevatten, dan kun je hem dus niet meer installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister bij edie NL dit artikel over de hot coffee mod:

Artikel

Klink op "untitled" om het stuk in de nieuwsuitzending te zien.

Ik heb het even gekeken, en wat die ene gast zegt:

Het is veel schadelijker voor kinderen dat ze zien hoe je iemand overrijdt of neerschiet, dan een seksscene

Daar ben ik het helemaal mee eens! :mellow:

Link to comment
Delen op andere websites

maar zal PatrickW, nu de meeste gehate modder in Nederland zijn. Want ik had een vriend verteld over de hot coffee mod, en zijn eerste antwoord was "ik vind die PatrickW maar een vieze vent". Maar ik denk het niet

in die uitzending staat ook"waarom doet ie dat", ik wist niet dat zoiets uit de hand kon lopen, je kan alleen maar geslachtorganen zienvan de vrouw, en als je goed kijkt lijkt het meer op vrijven dan seks

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...