Jump to content

Hot Coffee Mod


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jorge_F

    8

  • W3sl3y

    5

  • Grove St.

    5

  • Wauzie

    4

jeetje ben ik content dat ik ps2 versie en pc versie gekocht heb als het net binnenkwam dan kan ik nog alles doen wat ik wil. ik vind dat ook erg. Ik vind niet dat patrickw moet gestraft worden. wedde dat er is GTA3 en VC ook zo van die scenes kunnen ontdenkt worden. Want als ze bij gta vc daar gans dat stuk gedelete hebben die luchthave en moomapper zie het nog. Dat wil zeggen dat er nog dinges moeten inzitten dat niet pluis zijn. Maar ik ga er alleszins niet achter zoeken. Ik heb de allereerste versie van de hot coffee ooit geinstalleert. Maar hij heeft er niet lang in gezeten. Was te lui om nieuw game te doen. Ik vond het geen erge mod. Maarja het is nu 1maal zo...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

mischien een beetje een bump maarja :puh:

Dit schreef de PU in zijn blad deze maand:

- De Hot Coffee-mod discussie is volgens ons nu al dé giller van het jaar. Heel de VS staat op zijn kop nu blijkt dat er in Gta San Andreas geneukt word! Hoehoe!

- Wat is de deal? Rockstar is vergeten bij de ratingcommissie aan te geven dat er seks in het spel zat. Hadden ze dat wel gedaan, dan had de game een 18+ rating gehad en geen 17+ zoals nu het geval is.

- En dit snappen we nu niet. De Amerikanen vinden het dus minder erg dat hun kids een crackhoer in elkaar rammen met een honkbalknuppel dat ze CJ even kunnen laten bouncen op een dame. Seks is dus erger dan geweld?

- Hilary Clinton is een van de woordvoerders van het anti-GTA front. Maar dat is logisch, die is gewoon jaloers omdat ze zelf al jarenlang geen seks meer heeft gehad met haar Bill (en iemand anders wel). Die zou zich eigelijk best wel even door CJ willen laten uitwonen. Helemaal als ze hem zelf mag vormgeven.

- Overigens was het een Nederlander die de 'neukscenes' die verstopt zaten in de code, naar boven wist te halen. Waar een klein land groot in kan zijn.

- De beladen Hot Coffee mod doet de verkopen van GTA: San Andreas geen kwaad. De Xbox versie (zonder mod) staat opeens weer op 1 in de VS en de PC versie (met mod) vliegt de deur uit. Dat 'succes' kan Rockstar wel gebruiken want men loopt naar verluidt 50 miljoen dollar mis doordat de game nu 18+ is.

- We dachten dat de VS toch wel het toppunt van zieligheid was, maar Australie gaat daar nu dik overheen. Naar aanleiding van de Hot Coffee mod hebben zij GTA: San Andreas op de PC verboden.

-Bij deze verbieden wij Australie.

Bron: Power Unlimited

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, die PU schrijft vet lollig:

- Hilary Clinton is een van de woordvoerders van het anti-GTA front. Maar dat is logisch, die is gewoon jaloers omdat ze zelf al jarenlang geen seks meer heeft gehad met haar Bill (en iemand anders wel). Die zou zich eigelijk best wel even door CJ willen laten uitwonen. Helemaal als ze hem zelf mag vormgeven.

Ze hebben echt dik gelijk!

- We dachten dat de VS toch wel het toppunt van zieligheid was, maar Australie gaat daar nu dik overheen. Naar aanleiding van de Hot Coffee mod hebben zij GTA: San Andreas op de PC verboden.

-Bij deze verbieden wij Australie.

Dat wist ik niet eens van Australie, dat krijg je ervan als je zo afgelegen van de bewoonde wereld ligt :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Haha, die PU schrijft vet lollig:
- Hilary Clinton is een van de woordvoerders van het anti-GTA front. Maar dat is logisch, die is gewoon jaloers omdat ze zelf al jarenlang geen seks meer heeft gehad met haar Bill (en iemand anders wel). Die zou zich eigelijk best wel even door CJ willen laten uitwonen. Helemaal als ze hem zelf mag vormgeven.

Ze hebben echt dik gelijk!

- We dachten dat de VS toch wel het toppunt van zieligheid was, maar Australie gaat daar nu dik overheen. Naar aanleiding van de Hot Coffee mod hebben zij GTA: San Andreas op de PC verboden.

-Bij deze verbieden wij Australie.

Dat wist ik niet eens van Australie, dat krijg je ervan als je zo afgelegen van de bewoonde wereld ligt :puh:.

Wuhahahahahahaha ik kom niet meer bij:P :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als je juridische stappen kunen nemen gaat er dit waarschijnlijk gebeuren:

- Wordt een regel aan gepast dat de winkels een fikse boete krijgen als ze het verkopen ( ook andere games ) Dus als het slecht af loopt zijn we dankzij hem de lul. Geen games meer voor ons!

- Patrickw krijgt een boete

- Patrickw krijgt nog meer juridische stappen aan zijn laars en wordt de gehaatste modder.

- patrickw Als het echt slecht, maar dan ook heel slecht afloopt, dan krijgt hij een kleine aantekening op zijn leuke naam op de computer in het politie bureau. ( Geen strafblad, maar wel een aantekening )

Hij zit dus in de problemen kort gezegt.

( ik vindt hem zelf NIET strafbaar, ik geef alleen de conceqenties.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je juridische stappen kunen nemen gaat er dit waarschijnlijk gebeuren:

- Wordt een regel aan gepast dat de winkels een fikse boete krijgen als ze het verkopen ( ook andere games ) Dus als het slecht af loopt zijn we dankzij hem de lul. Geen games meer voor ons!

- Patrickw krijgt een boete

- Patrickw krijgt nog meer juridische stappen aan zijn laars en wordt de gehaatste modder.

- patrickw Als het echt slecht, maar dan ook heel slecht afloopt, dan krijgt hij een kleine aantekening op zijn leuke naam op de computer in het politie bureau. ( Geen strafblad, maar wel een aantekening )

Hij zit dus in de problemen kort gezegt.

( ik vindt hem zelf NIET strafbaar, ik geef alleen de conceqenties.

Bull Shit.

Wat voor aanklacht zouden ze moeten indienen? Wie zou die moeten indienen? Btw als het zover komt gaat Patrick natuurlijk in hoger beroep, en neem hij mij :duh: als advocaat dus. :puh:

[EDIT] Nog nooit van een datum gehoord? :sst:

Bewerkt: door M-92
Link to comment
Delen op andere websites

Als je juridische stappen kunen nemen gaat er dit waarschijnlijk gebeuren:

- Wordt een regel aan gepast dat de winkels een fikse boete krijgen als ze het verkopen ( ook andere games ) Dus als het slecht af loopt zijn we dankzij hem de lul. Geen games meer voor ons!

- Patrickw krijgt een boete

- Patrickw krijgt nog meer juridische stappen aan zijn laars en wordt de gehaatste modder.

- patrickw Als het echt slecht, maar dan ook heel slecht afloopt, dan krijgt hij een kleine aantekening op zijn leuke naam op de computer in het politie bureau. ( Geen strafblad, maar wel een aantekening )

Hij zit dus in de problemen kort gezegt.

( ik vindt hem zelf NIET strafbaar, ik geef alleen de conceqenties.

Bull Shit.

Wat voor aanklacht zouden ze moeten indienen? Wie zou die moeten indienen? Btw als het zover komt gaat Patrick natuurlijk in hoger beroep, en neem hij mij :duh: als advocaat dus. :puh:

[EDIT] Nog nooit van een datum gehoord? :sst:

De vraagjes op een rijtje:

- R* neemt juridische stappen.

- Wat kan je patrickw in mooie smeris taal aan smeren :D : Patrickw, heeft zonder toelating van R* en het beleid van de andere organistaties, misbruik gemaakt van de game. en hem zo heeft verandert dat verboden informatie en bruikbare attriebutten vrij werden gelaten, die schadelijk zouden zijn voor kinderen.

Geld eis: 30.000 Euro ( reken om in dollar )

Ik heb wel gevoel voor advocaat, ik weet duizend dingen die ik hem zou kunnen aansmeren :Y

( ik sta natuurlijk aan Patrickw kant ) ook al heeft hij een criminele naam Patrick W. :D

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Het lijkt me sterk dat ze hem aan klagen.
  • Nog iets gta is niet voor minderjarige al hoewel veel het wel spelen(ik zelf ook)
  • En de meerder jarige moeten toch wel tegen sex kunnen.
  • We kunnen als het zo ver komt mischien helpen met een steunings actie.

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

  • Het lijkt me sterk dat ze hem aan klagen.
  • Nog iets gta is niet voor minderjarige al hoewel veel het wel spelen(ik zelf ook)
  • En de meerder jarige moeten toch wel tegen sex kunnen.
  • We kunnen als het zo ver komt mischien helpen met een steunings actie.

Ja goed idee! alleen ze klagen hem wel aan. Het is zo'n chaos overal door Patrickw mod kunsten. dit laten ze niet als een foutje bedankt bekeuring zitten. Trouwens R* heeft geld voor een advocaat, patrickw waarschijnlijk niet veel. Nog iets: Als het uitloopt op een boete is dat van zo'n rond de 20.000 a 25.000 eurie dat heeft patrickw niet een 23 jarige zelfs niet dan moet je wel gulle ouders hebben of een goed advocaat.

Nee Patrickw zit in de nesten, wij kunnen een actie houden, maar toch is de kans klein.

Voor behoud het bos kan je een actie houden. Tegen een rechtzaak niet. Dit kan niet: Patrickw is onschuldig, doordat R* zo slordig met bestanden omging. Ja dacht het niet! Boete komt er of in ieder geval een uitspraak.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je juridische stappen kunen nemen gaat er dit waarschijnlijk gebeuren:

- Wordt een regel aan gepast dat de winkels een fikse boete krijgen als ze het verkopen ( ook andere games ) Dus als het slecht af loopt zijn we dankzij hem de lul. Geen games meer voor ons!

- Patrickw krijgt een boete

- Patrickw krijgt nog meer juridische stappen aan zijn laars en wordt de gehaatste modder.

- patrickw Als het echt slecht, maar dan ook heel slecht afloopt, dan krijgt hij een kleine aantekening op zijn leuke naam op de computer in het politie bureau. ( Geen strafblad, maar wel een aantekening )

Hij zit dus in de problemen kort gezegt.

( ik vindt hem zelf NIET strafbaar, ik geef alleen de conceqenties.

Bull Shit.

Wat voor aanklacht zouden ze moeten indienen? Wie zou die moeten indienen? Btw als het zover komt gaat Patrick natuurlijk in hoger beroep, en neem hij mij :duh: als advocaat dus. :puh:

[EDIT] Nog nooit van een datum gehoord? :sst:

De vraagjes op een rijtje:

- R* neemt juridische stappen.

- Wat kan je patrickw in mooie smeris taal aan smeren :D : Patrickw, heeft zonder toelating van R* en het beleid van de andere organistaties, misbruik gemaakt van de game. en hem zo heeft verandert dat verboden informatie en bruikbare attriebutten vrij werden gelaten, die schadelijk zouden zijn voor kinderen.

Geld eis: 30.000 Euro ( reken om in dollar )

Ik heb wel gevoel voor advocaat, ik weet duizend dingen die ik hem zou kunnen aansmeren :Y

( ik sta natuurlijk aan Patrickw kant ) ook al heeft hij een criminele naam Patrick W. :D

Ik spreek zeer regelmatig met Patrick, toen we het er een keer over hadden heeft hij mij verteld dat r* hem gewoon opbelde. En het allerbeste met hem voorhadden.

Tevens is modden nooit illegaal, het is gewoon een schoonheids foutje van r* dat ze vergeten zijn sommige info te verwijderen. Wie zou hem dan een aanklacht tegen hem in moeten dienen?

r*? :puh: Stuur Patrick een pm, en vraag hem naar het telefoontje dan weet je genoeg. (r*, Patrick aanklagen? :schater: )

Bewerkt: door M-92
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Ten eerste dizzee Quote even we weten nu niet waar je het over hebt?

Ten tweede eerst fouten maken en dan het allerbeste hebben laat me niet lachen ( het kan best, maar kan Patrickw engels? )

Hoe komen ze aan zij telefoon nummer?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Ten eerste dizzee Quote even we weten nu niet waar je het over hebt?

Ten tweede eerst fouten maken en dan het allerbeste hebben laat me niet lachen ( het kan best, maar kan Patrickw engels? )

Hoe komen ze aan zij telefoon nummer?

Hahaha, ik ben W3sl3y :puh:

Nou gewoon al jou punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet aan mij, maar het lijkt er sterk op dat Grove St. geen flauw, en dan bedoel ik ook echt, geen flauw benul heeft waar het over gaat. Je bumpt een topic van 3 maanden oud, degene die PatrickW kennen weten dat er niets aan de hand is (oh, hij is ouder dan 23 en kent wel engels denk ik) en juridisch kan ik je in vertrouwen mededelen dat er geen zaak is. Klaar, einde verhaal en wat mij betreft ook einde discussie. Wilde dit trouwens vanmiddag al typen als 2e post maar kon me beheersen. Nu niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...