Jump to content

Hot Coffee Mod


Trax

Recommended Posts

in de GVA stond WEER een artikel van Gta: San Andreas, genaamd:

Gta: San Andreas nu ook gebannen in australië.

Het gaat erover dat Gta: SA nu in Australië uit de rekken wordt gehaald en er staat

ook een zin in dat R* Onderzoekt of er jurdische stappen kunnen worden gezet naar

PatrickW... :{

Ik wou het wel scannen maar het lukt niet zo goed, ik zal het nog eens proberen en

als het nog lukt edit ik dit bericht wel.

EDIT: :Y Het is me gelukt!!!! (Heb ff gemarkeert wat over PatrickW gaat. ;))

scannen3ot.th.jpg

Bewerkt: door gertjeu
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jorge_F

    8

  • W3sl3y

    5

  • Grove St.

    5

  • Wauzie

    4

in de GVA stond WEER een artikel van Gta: San Andreas, genaamd:

Gta: San Andreas nu ook gebannen in australië.

Het gaat erover dat Gta: SA nu in Australië uit de rekken wordt gehaald en er staat

ook een zin in dat R* Onderzoekt of er jurdische stappen kunnen worden gezet naar

PatrickW... :{

Ik wou het wel scannen maar het lukt niet zo goed, ik zal het nog eens proberen en

als het nog lukt edit ik dit bericht wel.

EDIT: :Y Het is me gelukt!!!! (Heb ff gemarkeert wat over PatrickW gaat. ;))

scannen3ot.th.jpg

Hopelijk kunnen er geen juridische stappen worden ondernomen tegen PatrickW of het bedrijf dat die software maakt.

Straks kan ik nooit meer modden :-( .

Ik denk trouwens dat het toch niet lukt omdat ze zo en zo niet schuldig zijn :'D

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel dom al die heisa maar ik denk niet dat dat joch van 14is geschokt omdat ie een sex scene heeft gezien dan kunnen de sims ook aangeklaagd worden als iemand

onder de douche gaat zie je van de blokjes dus ik vind het maar dom patrickw ga zo door!!! :Y_O_:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil die mod hebben kan iemand die hem heeft me pm'en of link geven waar je kan downloaden

dan moet ge nog eventjes wachte tot ge 18 zijt :Y:Y

Volgens mij maakt dat echt niet uit hoor. De Hot Coffee Mod is volgens mij nu illegaal (weet het niet zeker) . Je mag em dus helemaal niet meer downloaden. Hij is niet voor niks uit de Donload Database uitgehaald ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had um al maar ik wil graag weten hoe ik er weer af kom want ik zal wel zo'n nerd zijn die niet weet hoe die een meid moet plezieren :puh: maar daarmee kan ik dus ook een opdracht niet halen. Key to her hart namelijk.

Ik wou ff kijken door het op nieuw te downloaden welke files ik heb moeten overschrijven. Weet iemand hoe ik er weer afkom?

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen de sims ook aangeklaagd worden als iemand

onder de douche gaat zie je van de blokjes

dan kun je het beter over de sims 2 hebben, daar isset nog erger met echte seks in bed enzo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ze echt juristische stappen doen richting PatrickW zou hij dan echt een boete kunne krijgen of worden opgepakt. Maar eigenlijk is het zo dat PartickW geen boete hoort te krijgen ofzo het is de schuld van R* die heeft dat sex niet 100% uit het spel gehaalt. Dus als dan toevallig een modder dat tegenkomt is dat niet zijn schuld. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zeuren die amerikanen eigenlijk patrick w heeft hot coffee gemaakt programmetja voor ongeveeer 18+ maar gta sa was trog al 18+ en dus is het tog niet verkeerd er staat zelfs 18+ op de doos ik vind dat patrick w geen straf verdient

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zeuren die amerikanen eigenlijk patrick w heeft hot coffee gemaakt programmetja voor ongeveeer 18+ maar gta sa was trog al 18+ en dus is het tog niet verkeerd er staat zelfs 18+ op de doos ik vind dat patrick w geen straf verdient

ik geef je 99.9% gelijk, had R* die scenes mar ni gemaakt dan ade ze nu die problemen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal maar onzin hoor, patrickW had het gewoon ontdekt,

en maakte er een mod van voor een game die hier tog al 18+ is.

Volgens mij is Hillary Clinton gewoon heisa aan het veroorzaken zodat ze weer wat Pubilciteit krijgt.

:t

Link to comment
Delen op andere websites

die hot coffee mod doet het niet bij mij maar ik heb sa ook op 24 juli gekocht en het is toch niet de schuld van patrickw had R* maar geen sex spel er verborgen in moeten zetten het is hun eigen schuld want ze konden hem ook meteen al helemaal wegdoen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las deze tekst op een forum :puh:.

Hilary is just jealous because Bill can't make coffee

Haha, die is echt goed :Y.

Nou ik vind dat die Hillary Clinton zich niet met die mod moet bemoeien.

Ze wil gewoon nog wat publiciteit maar in het geheim speelt Bill ook gewoon San Andreas volgens mij ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...