Jump to content

Hot Coffee Mod


Trax

Recommended Posts

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Ten eerste dizzee Quote even we weten nu niet waar je het over hebt?

Ten tweede eerst fouten maken en dan het allerbeste hebben laat me niet lachen ( het kan best, maar kan Patrickw engels? )

Hoe komen ze aan zij telefoon nummer?

Patrick is al ruim op leeftijd, heeft zijn eigen site (engels) etc. Patrick kan dus echt wel engels. Heb jij nog nooit van een telefoonboek gehoord?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jorge_F

    8

  • W3sl3y

    5

  • Grove St.

    5

  • Wauzie

    4

:?

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Ten eerste dizzee Quote even we weten nu niet waar je het over hebt?

Ten tweede eerst fouten maken en dan het allerbeste hebben laat me niet lachen ( het kan best, maar kan Patrickw engels? )

Hoe komen ze aan zij telefoon nummer?

Patrick is al ruim op leeftijd, heeft zijn eigen site (engels) etc. Patrick kan dus echt wel engels. Heb jij nog nooit van een telefoonboek gehoord?

Ja leuk hahah

Je moet een volle naam hebben Patrick w wat komt er na w walters wouter wilt iedereen kan patrick w heten misscjien is het zijn eigen naam niet.

@ die ander: sorry jullie signature zijnallebei blauw I believe?

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

:?

Wat is in godsnaam je bron?

Want al die punten heb je vast niet zelf bedacht.

Patrick komt heus niet in de problemen.

Rockstar moest die files er gewoon niet inzetten.

Ook dat met kleine kinderen is gelul want San Andreas is voor 16 jaar en ouder, dus kleine kinderen kunnen hem amper 'officieel' kopen.

Ten eerste dizzee Quote even we weten nu niet waar je het over hebt?

Ten tweede eerst fouten maken en dan het allerbeste hebben laat me niet lachen ( het kan best, maar kan Patrickw engels? )

Hoe komen ze aan zij telefoon nummer?

Patrick is al ruim op leeftijd, heeft zijn eigen site (engels) etc. Patrick kan dus echt wel engels. Heb jij nog nooit van een telefoonboek gehoord?

Ja leuk hahah

Je moet een volle naam hebben Patrick w wat komt er na w walters wouter wilt iedereen kan patrick w heten misscjien is het zijn eigen naam niet.

@ die ander: sorry jullie signature zijnallebei blauw I believe?

Zijn naam heeft groot in de krant gestaan. :{ Laten we er maar over ophouden we schieten er toch niets mee op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Kleine bump :cab:

Maar om toch nog even mijn menig te uiten: Ik vind het wél knap dat PatrickW dit zo heeft kunnen bereiken :puh: Totzelfs in de VS! En in het begin van dit topic met dat editie NL: Wat een onzin zeg! Volgens hun zorgt GTA: SA ervoor dat je moordende neigingen krijgt, omdat een of andere crimineel mensen heeft vermoord geven ze gelijk SA de schuld: belachelijk! Alsof een spel al dat gedrag beïnvloed. Die mensen die bij Editie NL ter sprake komen weten zelf niet eens volgens mij hoe het nou precies zit! En dan die seksbeelden, wat stellen die nou voor!? Ook in Editie NL zei iemand dat volgens hem dat dat geweld erger is dan die seksscènes! Nou, daar ben ik het roerend mee eens! En dan vind ik het ook belachelijk dat ze PatrickW een hacker noemen! Hij is gewoon een modder, en da's toch heel iets anders dan een hacker! Hij heeft GTA: SA toch geen schade aangedaan ofzo? Gewoon wat verborgen bestanden achterhaald. Achja, die Amerikanen moeten nou eenmaal zo moeilijk doen.

Zo nu heb ik mijn mening ook weer kwijt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oud nieuws jah :cab:,

maar blijft knap wat PatrickW voor elkaar heeft gebokst.

Is een topic "Beste GTA Modder" niet een idee? :puh:

En die Amerikanen zeuren er maar over door.

SA adult only etc :bonk:

Alleen voor die minigame.

In San Andreas zie je amper wat, alleen de geluiden zijn realistisch :bonk:

Girlfriend Michelle ziet er helemaal niet uit, die heeft haar ogen op haarreet[/font] zitten. :clown:

De Sims2 No-Censor Patch is dan wel iets ruiger.

Daar zie je boobs[/font] en vagina's[/font] :clown:

En wordt daar over gezeurd?

Neej, want ouders kijken fijn mee terwijl zoonlief of dochter Sims speelt, Sims valt dus bij ouders in goede aarde.

Maar San Andreas is een taboe, "oh GTA, dat gewelddadige spel", sexscenes?

Jij gaat maar weer fijn Sims spelen.

En vervolgens wordt je Sim weer opgehaald met een heli en is ie in een paar dagen bejaard. :clown:

Greetz,

GTA Vice VIP

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sims is het geval dat het echt een mod is, waarbij modders hetzelf gemaakt hebben

Hier is het zo dat een modder het alleen 'open' gezet heeft maar dat de maker, (Rockstart Games) het gemaakt heeft

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Misschien een domme vraag, maar hoe speel je die hot coffee mod eingelijk?

De hot coffee mod is uit respect voor R* van veel sites afgehaald door patrickW.

Als je hem nog weet te vinden, kan je hem downloaden en dan kan je gewoon instellen of je de gewonen versie wilt of de "hot coffee" versie.

Bewerkt: door DMWTM30
Link to comment
Delen op andere websites

damn, dat hoertjes zelfs in opstand komen door gta

(hmm hoer en jack thampson die allebij boos zijn over een speletje... zeg uh brengt jack soms ook wel is een bezoekje aan de wallen??)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...