Jump to content

Vrijdag 7 Maart 2014 15:00 heel Nederland plat

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooie worden allemaal maar als je zelf op straat komt te staan dan denk je er wel anders over, of je moet een buitenlander zijn dan heb je nog een uitkering en wat voordelen

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA-LCS-Maverick

24

• Dutchy3010

14

• SpacyColours

13

• Sir_Ballas

12

Geplaatst:

En als Nederlander heb je dan een uitkering en wat vooroordelen.

Ja, dat is sowieso een zichzelf ondersteunend argument. Je komt ook immers niet op straat als je niet achter hetgene staat waarvoor je op straat komt, dus het is logisch dat je dan "anders" denkt. De vraag is vooral of hetgene waarvoor je op straat wilt komen eigenlijk niet te dom is en zijn moeite wel waard...?

Geplaatst:

Waar heb jij het nou weer over ?? Als je geen baan hebt krijg je geen geld en kom je op straat te staan.

Geplaatst:

Nee hoor. Als je geen baan hebt en voldoet aan de (zeer vreedzame) vereisten, dan krijg jij gewoon een levensloon. De meeste individuen die op straat terecht komen zijn hen die het zelf hebben gezocht of zelf een groot aandeel hebben in hun toestand. Ik ben de afgelopen 2 jaar vrij frequent in contact gekomen met personen die dus op straat leven en ik kan enkel zeggen dat ik met elke ontmoeting minder sympathie krijg voor die mensen. Heel vaak hetzelfde verhaal en veel eigen schuld.

Kortgezegd: Ik denk niet dat er iets is om over te klagen. Je krijgt als mens hier genoeg kansen om een gewoon leven te leiden of om het zelf op te starten of heropstarten.

Geplaatst: (bewerkt)

En als Nederlander heb je dan een uitkering en wat vooroordelen.

Ja, dat is sowieso een zichzelf ondersteunend argument. Je komt ook immers niet op straat als je niet achter hetgene staat waarvoor je op straat komt, dus het is logisch dat je dan "anders" denkt. De vraag is vooral of hetgene waarvoor je op straat wilt komen eigenlijk niet te dom is en zijn moeite wel waard...?

Waar heb jij het nou weer over ?? Als je geen baan hebt krijg je geen geld en kom je op staat te staan,

...behalve als je een uitkering aanvraagt. en die ook krijgt.

Ja maar dat is toch maar voor een paar jaar en minder dan je verdient ?? kom je nog op straat te staan. Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Geplaatst:

mijn moeder zei het altijd zo: een uitkering is genoeg om te overleven maar te weinig om te leven. (en elk jaar een nieuwe telefoon is niet nodig, net als dat extra bord friet :7)

Geplaatst:

Die van mij heb ik sinds 2008, maar goed telefoons boeit me ook niet zo.

Geplaatst:

Mooie worden allemaal maar als je zelf op straat komt te staan dan denk je er wel anders over, of je moet een buitenlander zijn dan heb je nog een uitkering en wat voordelen

Gewoon doorgaan, ook al kom je op straat. Voor mijn part is het heel simpel, kom je op straat, dan bied je te weinig. Al die uitkeringen hebben ook weer een negatieve drempel waarde. Gewoon het systeem van de VS invoeren. Werken zal je, krijgen zal je. Niet werken, is niets krijgen. Stelletje zwakkelingen en profiteurs van de samenleving tegenwoordig.

Geplaatst:

dus wanneer ging nederland ook weer plat? want tot nu toe heb ik weinig gemerkt :7

Geplaatst:

Gewoon doorgaan, ook al kom je op straat. Voor mijn part is het heel simpel, kom je op straat, dan bied je te weinig. Al die uitkeringen hebben ook weer een negatieve drempel waarde. Gewoon het systeem van de VS invoeren. Werken zal je, krijgen zal je. Niet werken, is niets krijgen. Stelletje zwakkelingen en profiteurs van de samenleving tegenwoordig.

Ik mag hopen dat hier een gezonde dosis sarcasme in zit, en dat je hier niet werkelijk van overtuigd bent?

Geplaatst:

Niet helemaal. Als ik reacties hier soms lees, dan denk ik echt van "die denken zeker dat het allemaal komt aanvliegen. Die zijn een beetje van plan om te protesteren, over iets waar de helft van de wereld over droomt om zo'n luxeleven te krijgen." en tuurlijk, ieder systeem heeft zo z'n flaws en het systeem van de VS wil ik ook niet klakkenloos overnemen. Maar ik vind wel dat men er niet zo maar van uit kan gaan dat men klakkeloos krijgt wat men nu heeft of had.

Geplaatst:

Ja sorry maar je bent te oud en te duur, want we hebben liever GOEDKOOP personeel. Ja dan bied je inderdaad te weinig aan. Dus wat kun je daaraan doen ???
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...