Jump to content

Vrijdag 7 Maart 2014 15:00 heel Nederland plat

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

waarschijnlijk is het gewoon zoals een paar jaar geleden, gewoon zachter gaan rijden, alle banen gevuld.

Dan is alle ellende snel weg.

(Sorry :engel: )

Oh ja, ik had nog geen antwoord gegeven op de vraag van dit topic volgens mij: Nederland slaapt niet.

Bewerkt: door SpacyColours
  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA-LCS-Maverick

24

• Dutchy3010

14

• SpacyColours

13

• Sir_Ballas

12

Geplaatst:

De werkende mens zal blij zijn dat z'n weekend enkele uren later zal beginnen. Het enige wat met zo'n actie gedaan wordt, is het volk waarvoor ze zogezegd opkomen een loer draaien. Nu ik begrijp het wel om het niet op een andere, verfijndere, manier willen aanvechten. Dit is iets dat in de media komt, en je moet er niets voor doen. Heel leuk voor de truckchauffeurs en sympathisanten dat ze enkele uren niets hoeven te doen buiten daar staan, wat maffe liedjes zingen, paletten in brand steken en koffie drinken. Maar ik zou er niet mee kunnen lachen moest ik erachter staan. Ik vind het dan ook een actie voor domme mensen.

Geplaatst:

Word wakker uit je illusie, Maverick. Nederland is niets beu. Er gaat morgen niets gebeuren.

Alles dat je hier hebt opgesomd zijn niet meer dan stereotypes en meerdere populistische lege termen en uitspraken, die je vervolgens als waarheid presenteert. Zet je eens even neer en kijk om je heen. Komen de muren naar beneden? Staat de straat in brand? Is je job plots verdwenen? Nee? Wel "Keep Calm and Carry On".

Daarom moeten we morgen ook durven op te komen voor ons zelf maar ook voor ons land.

De politie zal het morgen ook in de gaten gaan houden.

http://www.transport...ed-in-de-gaten/

Ook de truckers zullen morgen meedoen.

https://www.burgerfo...s-snelwegen-af/

Eindelijk nederland word wakker static.gifstatic.gifstatic.gifstatic.gifstatic.gif

gaan gebeurree

Mag ik vragen waarom je zelf dan niet aan de actie gaat meedoen? emo.gif

Tja dat gaat een beetje moeilijk als je in de supermarkt werkt he, want die willen helaas niet dicht gaan. Ik voel me dan ook echt als een landverrader die ze eigen land in de steek heeft gelaten.
Geplaatst:

Ik zou mijn filliaal niet willen sluiten voor zo'n dag. Als jij in een supermarkt werkt, dan weet je toch dat er elke dag geld wordt verdiend en dat wanneer er een dag de winkel is gesloten voor zulke bullshit, dat ze dan ook gewoon beter het geld door de toilet kunnen spoelen? Je bent geen landverrader, maar een vervelende man die steeds zijn eigen mening door alles forceert.

Geplaatst:

Wat willen de mensen hiermee eigenlijk bereiken? Als het al zou lukken dan zouden alsnog de enigen die er (echt) last van hebben de ondernemers zijn. Best wel tegenstrijdig als je voor je eigen volk op wil komen lijkt mij?

Geplaatst:

Tja dat gaat een beetje moeilijk als je in de supermarkt werkt he, want die willen helaas niet dicht gaan. Ik voel me dan ook echt als een landverrader die ze eigen land in de steek heeft gelaten.

Je kan midden in het winkelpad gaan staan, en alle winkelende mensen tegenhouden. Of barricadeer de ingang van de winkel met winkelwagentjes. Het zal je in dank worden afgenomen :7

Ik vraag me heel erg af of hier iets van doorgang gaat vinden. Ik denk dat de meeste, zo niet alle verkeersdeelnemers op vrijdagmiddag vooral snel naar huis willen om weekend te gaan vieren. Zoals velen voor mij ook al zeiden, het gros van de Nederlanders dat commentaar heeft op Den Haag, zal als puntje bij paaltje komt niet tot actie over gaan.

Geplaatst:

En dit is dus precies wat ik bij het begin van dit topic bedoelde met "Dit wordt weer hetzelfde kansloze gejammer als met Occupy en vele andere demonstraties in Nederland: klagen omdat het kan, niet omdat je iets te klagen hebt." Je kan hier op een forumpje heel makkelijk populistische uitspraken repeteren, filmpjes posten, politici afkraken en oproepen tot demonstreren, maar jezelf een middagje ziekmelden voor de supermarkt om voor je belangen te strijden is te veel gevraagd. Niet dat ik zeg dat je dat moet doen, maar het is wel lekker goedkoop om anderen tot iets aan te sporen waar je zelf te lui voor bent. Dat is alsof je met een collecte langs de deuren loopt voor een goed doel maar je er zelf geen 5 euro biljet in wilt stoppen.

Geplaatst:

Ik zou mijn filliaal niet willen sluiten voor zo'n dag. Als jij in een supermarkt werkt, dan weet je toch dat er elke dag geld wordt verdiend en dat wanneer er een dag de winkel is gesloten voor zulke bullshit, dat ze dan ook gewoon beter het geld door de toilet kunnen spoelen? Je bent geen landverrader, maar een vervelende man die steeds zijn eigen mening door alles forceert.

Oo maar ze zijn hebben miljarden zat hoor, want ze gebruiken gewoon hulpkrachten als weg werp personeel. Kijk je moet niet alleen aan jezelf en aan de rijke mensen denken, maar ook aan de mensen die het niet zo goed hebben als jou,
Geplaatst:

Oo maar ze zijn hebben miljarden zat hoor, want ze gebruiken gewoon hulpkrachten als weg werp personeel. Kijk je moet niet alleen aan jezelf en aan de rijke mensen denken, maar ook aan de mensen die het niet zo goed hebben als jou,

De wereld bestaat niet alleen uit jou en rijke mensen. Veel eigenaren van winkels en dergelijke hebben het ook niet heel breed.
Geplaatst:

waaronder een groot deel van de allochtonen.

Geplaatst:

Wat willen de mensen hiermee eigenlijk bereiken? Als het al zou lukken dan zouden alsnog de enigen die er (echt) last van hebben de ondernemers zijn. Best wel tegenstrijdig als je voor je eigen volk op wil komen lijkt mij?

Dit dus

Krijg nog steeds vragen waar deze actie voor staat en wat we willen bereiken. Dus bij deze zal ik dat nog even uitleggen.

De algemene kosten zijn veel te hoog geworden ten opzichte van het loon wat wij ontvangen.

Terwijl de overheid het met miljarden tegelijk de balk over gooit.

De zorg is gigantisch achteruit gegaan. Zelf zo erg dat ouderen nu gescheiden worden omdat er gewoonweg geen geld is om ze samen in een verzorgingshuis te plaatsen.

De werkloosheid is zover opgelopen dat mensen in de schuldsanering zitten en nu bij de voedselbanken lopen. Dat is onacceptabel als je ziet hoe de regering daar mee omgaat.

De accijns op brandstof is ook onacceptabel. Wij betalen de hoofdprijs voor onze brandstof. Terwijl veel mensen daar min of meer tegenwoordig toch afhankelijk van zijn. Plus het feit dat de staat hier juist geld mee verliest. Dus niet ten goede komt van het land.

Het belastingstelsel in Nederland loopt ook de spuigaten uit. We betalen nu al 21%. Terwijl 19% al eigenlijk te gek was.

Nederland moet de macht weer terug krijgen. En niet meer onder Brussel functioneren.

Nou zijn er waarschijnlijk nog talloze redenen op te noemen. Maar dit zijn de meeste redenen waarom

Mensen het zat zijn in Nederland.

Geplaatst:

Dit dus

Krijg nog steeds vragen waar deze actie voor staat en wat we willen bereiken. Dus bij deze zal ik dat nog even uitleggen.

De algemene kosten zijn veel te hoog geworden ten opzichte van het loon wat wij ontvangen.

Terwijl de overheid het met miljarden tegelijk de balk over gooit.

De zorg is gigantisch achteruit gegaan. Zelf zo erg dat ouderen nu gescheiden worden omdat er gewoonweg geen geld is om ze samen in een verzorgingshuis te plaatsen.

De werkloosheid is zover opgelopen dat mensen in de schuldsanering zitten en nu bij de voedselbanken lopen. Dat is onacceptabel als je ziet hoe de regering daar mee omgaat.

De accijns op brandstof is ook onacceptabel. Wij betalen de hoofdprijs voor onze brandstof. Terwijl veel mensen daar min of meer tegenwoordig toch afhankelijk van zijn. Plus het feit dat de staat hier juist geld mee verliest. Dus niet ten goede komt van het land.

Het belastingstelsel in Nederland loopt ook de spuigaten uit. We betalen nu al 21%. Terwijl 19% al eigenlijk te gek was.

Nederland moet de macht weer terug krijgen. En niet meer onder Brussel functioneren.

Nou zijn er waarschijnlijk nog talloze redenen op te noemen. Maar dit zijn de meeste redenen waarom

Mensen het zat zijn in Nederland.

Het probleem dat ik met deze actie heb is niet dat de redenen verkeerd zijn (alhoewel ik wel hier en daar vraagtekens bij zet), maar dat het verstoren van het openbare leven niet hoort in een democratische samenleving. Je hebt natuurlijk het recht om te protesteren, maar dit moet gebeuren op een verantwoordelijke en ordelijke manier, en dat is hier absoluut niet het geval.
Geplaatst:

Dus als ik het zo lees wil je aan de ene kant de zorg beter(lees: duurder) maken, maar aan de andere kant de belastingen verlagen? En de overheid gooit miljarden over de balk? Ze bezuinigen op dit moment juist gigantisch.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...