jobator Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Alle twee al gehad Mitch... Ik ben mij horizon aan het vebreden. Ik neem nu auto's die ik al heel lang niet heb gehad, of auto's die ik nog nooit heb gehad. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Fathom FQ2 Cavalcade, Rocoto, Baller Baller Sport. Habanero. Granger. Zeg het maar J, keuze genoeg. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Ik rijd het meest met de Buffalo of Tailgater in de freemode. In missies rijdt ik standaard met de Sultan RS Reageren
ole23 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ik zou ook voor een patriot gaan. die bak is echt beautiful. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ik zou ook voor een patriot gaan. die bak is echt beautiful. Een ander alternatief is dan een sadler, die zijn net wat groter. Reageren
jobator Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ik zou ook voor een patriot gaan. die bak is echt beautiful. Een ander alternatief is dan een sadler, die zijn net wat groter. Tenzij je vooruit wilt komen, dan kan je beter de patriot nemen. De Sadler is een mooie grote bak, alleen als je gas geeft duurt het even voor je daadwerkelijk gaat rijden, wel een perfecte bak om powerslides mee te trekken. Dit was mijn Patriot: Mitch zijn Cavalcade erachter. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Jammer dat ik die niet meer heb trouwens, ik heb nu juist een Sadler op die plek staan Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Sabre GT Heerlijke wagen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Ik rijd nu vooral in een Cavalcade (nieuwste model). Rijdt in mijn ogen heerlijk. Heb zelf ook tien auto's, waarvan een Vacca, maar de Cavalcade vind ik dan toch fijner rijden. Reageren
Niked Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 ik zit in een groepje dus meestal sandking xl Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Vuur rode Carbonizzare, een perfecte wagen! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Grotti Cheetah, beste auto die ik heb gereden vooralsnog in GTA 5 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 (bewerkt) Mijn Bati 800 en mijn Entity XF. Bewerkt: 8 februari 2014 door GTAKevin023 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Kheb men adder verruilt voor een Entity XF, weet alleen niet zeker of het de juiste keuze was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.