Liquid8 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Entinity xf met chrome en rode wielen met dollartekens ik vind hem super bruut! Reageren
R3ne Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 op het moment de rat loader maar het verschilt toch per sessie die ik speel! Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Entity of m'n Vacca, heerlijke auto's. Soms ook m'n Coquette of Examplar Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 (bewerkt) Nu rijdt ik voornamelijk in me Grotti Carbonizzare en Truffade Adder. En soms ook nog de Bati 808 en de BMX, die op de muur hangt. Bewerkt: 1 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Comet en m'n lieve Roosevelt Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Tegenwoordig veel in mn futo Reageren
SiggiDeSmedt Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Turismo R! Snel, geweldig geluid en goede wegligging. Echt een aanrader! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 M'n Jester en m'n Bati 801 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Al een tijdje Adder verkocht voor een Turismo R, slechte keus! Ik rij echt bagger slecht met een Turismo R, terwijl ik het niet echt had met de Adder en de Entity XF (die ik ook had verkocht, maar dan voor de Roosevelt). Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. btw: Mijn Turismo is volledig getuned. Bewerkt: 16 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
HA5H Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren
TryX Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. btw: Mijn Turismo is volledig getuned. Ik heb laatst een recht stuk gereden met diverse super cars. (een race) Alle super cars kwamen rondom 24:00 sec uit, ligt eraan hoe recht je reed etc.. ook de adder haalde dit resultaat. Sommige trekken wel sneller op in het begin, meer niet. Auto's waren volledig getuned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.