TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2014 Een andere vraag die ik nog had, was waarom de WK-editie niet als DLC uitgebracht wordt (twee jaar geleden bij het EK was dit wel het geval). Ook hier had Prior een antwoord op. De hoeveelheid aan updates is zoveel groter dat het als disc beter tot zijn recht komt. Ho, stop. De EK DLC koste 15 euro, dus ik vind het letterlijk genaaid dat ze er nu 60 voor vragen. Dat is ook echt de enige reden waarom ze het doen, maar ze hebben gewoon geen lef en doen ze dit maar. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Deze uitbreiding zou ik graag kopen, aangezien ik FIFA 14 niet heb aangeschaft. Deze game kost voor de PS3 zo'n €64,98! Een beetje duur voor een uitbreiding. BRON: http://www.gamemania...87&gmgame=29971 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ze vragen er veel te veel voor bij Game Mania. Ik ga mijn games vaak halen bij Dreamland en daar ga ik hem hebben voor €45 of €50. Zeker voor een FIFA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik koop voornamelijk bij Game Mania. Maar Droomland is inderdaad zoals je zegt goedkoper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Hij kost overal 60 euro hoor?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Waarom zo duur? Ik heb 2 jaar geleden de uitbreiding van Fifa 12 namelijk EURO 2012 gekocht aan € 19,98! Raar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Jongens, de twee vallen niet te vergelijken. Deze game staat los van FIFA 14 en wordt dus eigenlijk een geheel nieuwe FIFA. Zie het als een vervroegde FIFA 15 aangezien ze toch al wat wijzigingen gaan doorbrengen aan de gameplay. Kijk naar de uitbreidingen van GTA IV. Die kwamen toch ook voor de volle prijs op disc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Jongens, de twee vallen niet te vergelijken. Deze game staat los van FIFA 14 en wordt dus eigenlijk een geheel nieuwe FIFA. Zie het als een vervroegde FIFA 15 aangezien ze toch al wat wijzigingen gaan doorbrengen aan de gameplay. Kijk naar de uitbreidingen van GTA IV. Die kwamen toch ook voor de volle prijs op disc? Per stuk waren ze eerst in de Xbox Marketplace voor 20 euro verkrijgbaar, later verkochten ze het volledige spel + 2 uitbreidingen voor minder geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik vind de prijs nog wel redelijk normaal als je kijkt hoeveel landen erin zitten, hoe mooi het spel is, dat de bondscoaches nagemaakt zijn en meer van dat soort features. Maar waar is hij voor 40 euro te koop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Jongens, de twee vallen niet te vergelijken. Deze game staat los van FIFA 14 en wordt dus eigenlijk een geheel nieuwe FIFA. Zie het als een vervroegde FIFA 15 aangezien ze toch al wat wijzigingen gaan doorbrengen aan de gameplay. Kijk naar de uitbreidingen van GTA IV. Die kwamen toch ook voor de volle prijs op disc? Per stuk waren ze eerst in de Xbox Marketplace voor 20 euro verkrijgbaar, later verkochten ze het volledige spel + 2 uitbreidingen voor minder geloof ik. Ja, dat is de Complete Edition, die kwam een jaar later denk ik. Ik had de uitbreidingen op disc gekocht toen ze net uitkwamen en daar heb ik volgens mij de volle pot voor betaald. Net als met FIFA Wereldbeker 2010 overigens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Jongens, de twee vallen niet te vergelijken. Deze game staat los van FIFA 14 en wordt dus eigenlijk een geheel nieuwe FIFA. Zie het als een vervroegde FIFA 15 aangezien ze toch al wat wijzigingen gaan doorbrengen aan de gameplay. Kijk naar de uitbreidingen van GTA IV. Die kwamen toch ook voor de volle prijs op disc? Per stuk waren ze eerst in de Xbox Marketplace voor 20 euro verkrijgbaar, later verkochten ze het volledige spel + 2 uitbreidingen voor minder geloof ik. Ja, dat is de Complete Edition, die kwam een jaar later denk ik. Ik had de uitbreidingen op disc gekocht toen ze net uitkwamen en daar heb ik volgens mij de volle pot voor betaald. Net als met FIFA Wereldbeker 2010 overigens.. De FIFA Wereldbeker 2010 was ook de volledige prijs, leuk spel was dat! De uitbreidingen van IV hebben nooit boven de €20-25 euro gezeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Jammer dat ik het ticket nietmeer heb. De losse uitbreidingen heb ik trouwens ook nietmeer, enkel de Complete Editions. Ja, FIFA WK 2010 was echt top, daarom kijk ik erg uit naar deze editie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik zou een Ultimate Team feature hier ook wel leuk in vinden eigenlijk. De uitwerking zal wat anders dan normaal zijn maar ik denk toch dat het wel zou kunnen werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Normaal juich ik Ultimate Team altijd wel toe maar hoe wil je dat in een WK-game krijgen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Normaal juich ik Ultimate Team altijd wel toe maar hoe wil je dat in een WK-game krijgen dan? De teamgeest dan omhoog gooien voor landgenoten, dus i.p.v. 1,5 gewoon 4/5. Het zal puzzelen zijn maar ik zou graag met Nederlands, Belgen en Fransen samen spelen bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.