Jump to content

FIFA Wereldbeker 2014 Brazilië


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    23

  • Crazy-Ghost

    12

  • BelgiumRedDevils

    7

  • Venzio

    6

Het kan ook met werelddelen/buurtlanden.

Dat kan ook maar het kan ook flink tegenstrijdig zijn. De grootste rivaliteiten in het internationale voetbal zijn vaak tussen buurlanden, kijk maar naar Nederland: Duitsland en België zijn onze grootste rivalen en dat moet dan 'teamgeest' opleveren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde hem bestellen maar zie nu wel 2 punten die ik niet helemaal snap. Misschien weet iemand van jullie het antwoord.

1) Als ik hem wil bestellen staat bijna overal special edition, deze kost 60 euro. Maar ik vind nergens de normale versie. Wat denken jullie zal deze nog komen en is deze dan iets goedkoper? Of is de normale er al maar kan ik hem gewoon niet vinden?

2) Het aantal spelers per land lijkt heel erg tegen te vallen.

  • Teams – 203 officiële teams van FIFA.
  • Spelers – 7469 spelers in de game.

Dat lijkt heel wat maar komt er dus op neer dat elk land maar 37 spelers heeft. Ik had eigenlijk wel verwacht dat je als bondscoach ook de selectie zou kunnen samenstellen afhankelijk van wat voor spelers je houdt. Ik heb bijvoorbeeld geen zin in Bruma en Rekik in mijn selectie. Ook met landen als Spanje vind ik dat je wel uit 100 spelers moet kunnen kiezen. Is dit gewoon veel te weinig of zie ik wat over het hoofd?

Voor de rest lijkt het mij een topgame te worden! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de bondscoaches (in het echte voetbal, dus los van de games) maar iets van een twintigtal spelers mag selecteren voor het WK. Correct me if I'm wrong maar ik denk dat het er in de twintig zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de bondscoaches (in het echte voetbal, dus los van de games) maar iets van een twintigtal spelers mag selecteren voor het WK. Correct me if I'm wrong maar ik denk dat het er in de twintig zijn..

23 tal spelers om correct te zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je FIFA Wereldbeker 2010 hebt gespeeld weet je dat dit gewoon de betere FIFA's zijn. De sfeer, stadia, teams, etc. zijn allemaal veel beter hierop.

Dan zouden ze beter eens in één game alle goede aspecten moeten stoppen, in plaats van iets achter de hand te houden zodat ze een exacte kopie kunnen maken, maar het toch kunnen laten verkopen

Niet alleen op vlak van sfeer, maar ook op andere vlakken. Ik citeer:

Daarnaast kun je tijdens corners en vrije trappen in 2014 FIFA World Cup Brazil allerlei tactieken aanpassen, is de manier waarop je strafschoppen neemt op de schop gegaan en kan een verdediger via de rug van een aanvaller de bal wegwerken.

Dit is daar ook een goed voorbeeld van. Waarom zou er alleen tactiek bij een corner of een vrije trap kunnen zijn op een WK? In een gewone match moet dit toch ook kunnen? Of hebben ze dat nu pas beseft, na zo'n twintig titels, net als ze een aparte game willen uitgeven?

Zelfs als dit allemaal niet het geval zou zijn, is er nog altijd een groot verschil tussen een simpele DLC en een volwaardige game. Voor (de meeste) DLC's zijn niet even duur als een volwaardig spel, wat dit apart spel betreft denk ik niet dat het voor minder dan 50 euro over de toonbank gaat gaan.

Een tactiek bij vrije trappen en corners kun je volgens mij gewoon instellen in FIFA 14. Een vriend van me zorgde er altijd voor dat er bij een corner drie van zijn spelers op de doellijn stonden en deze vervolgens naar de middenstip kwamen lopen. Dit heb ik zelf ook wel eens geprobeerd, dat kan volgens mij in het trainingscentrum van FIFA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...