Jump to content

FIFA Wereldbeker 2014 Brazilië


TekaLoca

Recommended Posts

Meen je niet. Dat vind ik nou weer een domme zet van EA. Ze verkopen toch veel meer World Cup-editions als ze daar een nieuwe FUT in verwerken?

Ik meen het wel :puh: :

Details van de update (in het Engels. Als een vertaling nodig is kan je dat gerust vragen :) ):

fut-wc-reasons-squadshot.jpg

FUT World Cup has now been officially announced to the masses, but besides being free and shiny what's actually changing?

Here's a full rundown of every new feature we know about so far:

  • FUT World Cup is a free update to FIFA 14 coming May 29th
  • FUT World Cup will be available on Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, and PC
  • The standalone FIFA World Cup 2014 game is not required to play FUT World Cup
  • All players will receive a Starter Pack to kickstart FUT World Cup
  • You can build squads made up of players from all 32 nations attending this summers tournament
  • FUT World Cup features all 32 National Team crests and National Team kits
  • FUT World Cup will feature the official adidas Brazuca match ball, and the Estadio do Maracana
  • FUT World Cup features a brand new look and feel to the games presentation
  • Player Packs can be purchased from the FUT World Cup store
  • FUT World Cup Players are untradable
  • Every FUT World Cup Pack includes a free Gold Pack available for use in the traditional FUT mode
  • Online and Single Player tournament modes will be available
  • Players can compete through the group stages and knockout phases in order to win the FIFA World Cup
  • By winning matches, players will earn in-game coins (like normal FUT)
  • A new chemistry system links players by their Nationality and Governing Confederation
  • FUT 14 coins and FIFA Points can be used in FUT World Cup
  • In FUT World Cup you manage a single squad, you cannot have multiple squads
  • Club players from the main FUT 14 mode will not be available in FUT World Cup
  • Players from FUT World Cup will not be available in the main FUT 14 mode
  • Some players in FUT World Cup will feature different ratings than FUT 14
  • World Cup based Man of the Match items will exist in FUT 14, any stat boosts will also apply in FUT World Cup
  • Play-a-Friend mode is not available in FUT World Cup
  • FUT World Cup can only be accessed from your retail copy of FIFA 14, not via the web or mobile app.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    23

  • Crazy-Ghost

    12

  • BelgiumRedDevils

    7

  • Venzio

    6

Ik heb er zin in, weer eens iets anders! Ik vind het een vooruitgang om echt 'kaartjes' te sparen in plaats van ze te kopen. Het is alleen heel erg jammer dat play-a-friend er niet in zit, ik had graag met de nieuwe tenues en een wat minder 'goed' team tegen mijn vrienden gespeeld.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me zeker een fantastische toevoeging. Zeker omdat je de spelers in pakjes krijgt en niet van de transfermarkt af kan plukken. Zo heeft iedereen een eerlijke kans op een goed team. Wel jammer dat je de coins die je kreeg in FIFA 14, hiervoor kan gebruiken. Sommigen hebben miljoenen aan coins. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Ultimate Team feature hier ook wel leuk in vinden eigenlijk. De uitwerking zal wat anders dan normaal zijn maar ik denk toch dat het wel zou kunnen werken.
Mwah, ja.. Lijkt me nog wel wat. Krijg er al zin in om eerlijk te zijn :puh:

Kan niet wachten tot woensdag. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik hier heel misschien FIFA 14 voor gaat kopen, omdat het er best leuk en grappig uit ziet.

En ja... ik heb FIFA 14 gekocht. Eerst even snel wat munten verdienen bij de normale FUT, zodat dat ik ze kan gebruiken voor allebei.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hm, dit spel valt me een beetje tegen. Er zijn veel mogelijkheden, maar de sfeer in-game is niet dezelfde als met de WK-game van 2010. Dat maakt het voor mij minder aantrekkelijk :{

Snel weer verkopen, dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...