Jump to content

FIFA Wereldbeker 2014 Brazilië


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    23

  • Crazy-Ghost

    12

  • BelgiumRedDevils

    7

  • Venzio

    6

Ik vind de demo eerlijk gezegd niet zo spetterend. Ik ga de game zelf daarentegen wel zeker halen, dusja..

Demo's zijn altijd anders, zo vond ik de demo van FIFA 14 ook niks, maar de uiteindelijke versie vind ik tof :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoppa! Eerste wedstrijd met 7-0 gewonnen. Hij leafde na 60 minuten. Vins het echt leuk spel. Goed gemaakt en grote voortgang op Fifa 13. Ik snap allewn helemaal niks van penaltys heb er die wedstrijd 2 gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem sinds gisteren aangeschaft en moet eerlijk toegeven dat het wel een top game is! Zoals C-G al zij is het inderdaad een hele vooruitgang op FIFA 13 waardoor het wel de eerste 2 matchen aanpassen is. Al bij al viel dat zeer goed mee en heb ik de eerste match gewonnen met 3 doelpunten tegen Azerbeidzjan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb FIFA 14 nog niet gespeeld maar op gebied van bal aannames is het inderdaad moeilijk! Je verliest al snel je balbezit :)

Da's niet best..

Ik heb hem gisteren zien liggen in Dreamland maar de prijs schrikte me enorm af: €61.99. Dit zijn dan wel de leukste FIFA's (vind ik) maar ik geef niet meer zo graag m'n geld uit aan games, en al zeker niet zo veel. Ik ga hem dus wel halen maar pas als hij sterk is afgeprijsd, binnen een maand of twee/drie.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is het wel een leuk spel, maar de gameplay is wel weer even wennen. Balaannames gaan wel wat beter hoor.

Overigens is in FIFA 14 de fouten bij balaannames ook aan te passen hè. Gewoon op 20% zetten in plaats van 50%. Dit ook bij de tegenstander, anders is de lol er gauw af natuurlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Net gelezen dat op 29 mei FUT voor World Cup uitkomt! Wat verwachten jullie hiervan? Het lijkt mij een fantastische toevoeging. Echter is het wel jammer dat je waarschijnlijk geen spelers kunt verhandelen. Je kan ze alleen via pakjes krijgen. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Net gelezen dat op 29 mei FUT voor World Cup uitkomt! Wat verwachten jullie hiervan? Het lijkt mij een fantastische toevoeging. Echter is het wel jammer dat je waarschijnlijk geen spelers kunt verhandelen. Je kan ze alleen via pakjes krijgen. Jammer.

FUT komt niet naar de WK-game, maar het wordt toegevoegd aan FIFA 14. Ik weet dus eigenlijk niet echt ik welk topic we hierover moeten discussiëren (FIFA 14/World Cup/Ultimate Team) :puh:

Het lijkt me een zeer leuke toevoeging. Ik hoop dat ik snel topspelers uit mijn pakjes krijg :D

Link to comment
Delen op andere websites

FUT komt niet naar de WK-game, maar het wordt toegevoegd aan FIFA 14. Ik weet dus eigenlijk niet echt ik welk topic we hierover moeten discussiëren (FIFA 14/World Cup/Ultimate Team) :puh:

Het lijkt me een zeer leuke toevoeging. Ik hoop dat ik snel topspelers uit mijn pakjes krijg :D

Meen je niet. Dat vind ik nou weer een domme zet van EA. Ze verkopen toch veel meer World Cup-editions als ze daar een nieuwe FUT in verwerken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...