Jump to content

Kleine mod - ideeën gezocht


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb vandaag enorm veel zin om een kleine coding modificatie voor GTA San Andreas te maken. Heb alleen vandaag tijd, dus het moet niet al te veel werk zijn.

Ben echter behoorlijk inspiratieloos. Wie heeft er een goed idee? Indien gewenst kunnen hem samen maken, dan geef ik jou uitleg over de code die ik (wij) maak (maken), waardoor je zelf wellicht met coding kunt beginnen of door kunt gaan.

Aan het einde van de dag hoop ik een resultaat in dit topic te showen - of niet. ;) Ligt er ook aan of jullie mij aan inspiratie kunnen helpen!

Wie oh wie heeft er een idee? Geef ook gelijk aan of je de mod samen wil maken of dat je daar de tijd en de moeite niet voor neemt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • 3L1077

    3

  • Twedeldie

    2

  • DarkViper_Brian

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een auto die je graag wilt hebben ofzo bijv een mercedes of je eigen auto.

Serieus? :7

Het modellen van een auto gaat echt zo enorm veel tijd in zitten, daar heb je op zijn minst een maand voor nodig.

Buiten dat kan ik het niet eens; heb mijn post verbeterd dat het coding mods moeten zijn. ^_^

Graag alleen serieuze reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ideeën:

- Je kunt er een snelle wagen insteken (Lamborghini, Ferrari, ...);

- Nieuwe wapens (uit GTA V bijvoorbeeld);

- Een nieuw Crosshair;

- Nieuwe loadscreens;

- Het logo van GTAGames op een shirt zetten;

- Een ramp voor een geweldige jump.

Ik weet niet hoelang dit zou kunnen duren want ik heb geen verstand van mods. :$

Dat waren mijn ideeën.

Ik hoop dat ik je wat kon helpen.

Als je een idee van mij goed vind, kan ik wel niet helpen omdat ik vanmiddag iets anders moet doen.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Ehmm dus je bedoelt soort cleo mod toch ? zoja dan is dit me idee :

soort mod met extra opties zoals :

coole dansmoves

eventueel freerunning moves

handshake met je homies ( je loopt op ze af drukt op bijv 9 en geeft elkaar box enz )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu eens totaal niets met mods, maar dan ook helemaal niets. Mijn voorstel kan dan ook helemaal onmogelijk of niet te doen zijn. :puh:

Misschien kun je een extra radiokanaal aanmaken die willekeurig liedjes (MP3?) afspeelt die jij in een bepaald mapje hebt gestoken?

Excuses als dit totaal nergens op slaat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me wel iets wat je kan coden (al kan ik het helaas zelf niet):

Je zou een soort met tower defender of survival kunnen maken. Dat je steeds in waves wordt aangevallen door bepaalde gangs (of steeds een andere/lastigere). Door die gangleden om te leggen zou je dan bijvoorbeeld nieuwe wapens/kogels krijgen waardoor je de volgende wave weer kan halen.

Als je dood gaat krijg je een highscore te zien die je dan bijvoorbeeld hier kan delen. Zo kan je een singleplayer spelletje toch een beetje competitief maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eliott, is dat niet het hele idee achter User Tracks? :v

Uhm, eventjes nadenken, je wilt wat scriptwerk, maar het moet snel gedaan zijn? Misschien wat aanpassen aan pedspawns? Ik weet niet in hoeverre dit makkelijk te doen is, maar je zou misschien enkele spawns kunnen aanpassen en dus samen laten gaan met een dynamische animatie. Voorbeeldjes:

-Peds die aan Regular Tom spawnen zitten neer/bidden/buigen

-Wat Hikers op Mount Chiliad laten spawnen die van het uitzicht genieten

-Cliffdivers op sommige plaatsen? Kan leuk zijn rond de Sherman Dam

Nu, ik weet niet hoeveel scripting werk zoiets is, maar dit leuken me leuke kleine dingetjes die de game wat levendiger maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me wel iets wat je kan coden:

Je zou een soort met tower defender of survival kunnen maken. Dat je steeds in waves wordt aangevallen door bepaalde gangs (of steeds een andere/lastigere). Door die gangleden om te leggen zou je dan bijvoorbeeld nieuwe wapens/kogels krijgen waardoor je de volgende wave weer kan halen.

Als je dood gaat krijg je een highscore te zien die je dan bijvoorbeeld hier kan delen. Zo kan je een singleplayer spelletje toch een beetje competitief maken.

Hey, hier ben ik toen eens mee begonnen, maar kreeg toen last van ongedisciplineerdheid :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Eliott, is dat niet het hele idee achter User Tracks? :v

Zou 't niet weten. Ik ken echt niks van heel de technische kant van GTA. :puh:

Klik. Niks technisch aan.. :7

Is 't niet wat om minigames uit andere GTA's over te zetten?

Ok, ik ken gewoon niks van SA. Nu goed!? :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...