Jump to content

Kleine mod - ideeën gezocht


Dutchy3010

Recommended Posts

Maak een werkende telefoon die dan ook tussen wapens staat ofzo,

met snake erop, uiteraard wel android, of verschillende lay outs.

en dat je dan kan bellen met al die personages van alle gta's xD

Geen idee wat je eraan heb, maar dan heb jij iets te doen :puh:

Bewerkt: door Recruut
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • 3L1077

    3

  • Twedeldie

    2

  • DarkViper_Brian

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maak een soort van Content Creator zoals in GTA5 zit. Dat is meer coding dan wat dan ook :puh:

Dat is DYOM al geloof ik..

Wat dacht je van... extra mogelijkheden toevoegen? zoals op de achterkant van een firetruck gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een hoop leuke ideeën!

Een mod voor tikkertje! Alhoewel ik niet weet hoe realistisch dat is, zou er wel een variant op te bedenken zijn, waarbij de spelregels wat anders zijn.

Super grappig. Moet ik eens even over nadenken hoe we dit zouden kunnen inkleden, is best wel lastig ben ik bang.

Dit lijkt me wel iets wat je kan coden (al kan ik het helaas zelf niet):

Je zou een soort met tower defender of survival kunnen maken. Dat je steeds in waves wordt aangevallen door bepaalde gangs (of steeds een andere/lastigere). Door die gangleden om te leggen zou je dan bijvoorbeeld nieuwe wapens/kogels krijgen waardoor je de volgende wave weer kan halen.

Als je dood gaat krijg je een highscore te zien die je dan bijvoorbeeld hier kan delen. Zo kan je een singleplayer spelletje toch een beetje competitief maken.

Zeker te doen. Die "waves" kan je natuurlijk kopiëren van het veroveren van gang gebieden. Dit kost echter wel veel tijd, het is een soort van "missie" scripten.

-Peds die aan Regular Tom spawnen zitten neer/bidden/buigen

-Wat Hikers op Mount Chiliad laten spawnen die van het uitzicht genieten

-Cliffdivers op sommige plaatsen? Kan leuk zijn rond de Sherman Dam

Ook zeker mogelijk, mits de animaties in SA zitten.

Is 't niet wat om minigames uit andere GTA's over te zetten?

Welke bedoel je bijvoorbeeld? Want voor veel heb je aparte animaties nodig, zoals bowling? En dingen als bijvoorbeeld jagen kan niet, omdat er geen dieren in het spel zitten (of althans; niet de juiste dieren).

Link to comment
Delen op andere websites

Een optiemenu zoals in Vice City om een skin te kiezen mis ik wel in SA. Oke, je kan via cleo mods ook wel van skin veranderen, maar dat menutje van in VC is toch handiger vind ik. Dat je dan eerst een voorbeeldje kan zien etc... En ook dat je ook gewoon een mapje 'skins' hebt op je pc waarin je dan je eigen skins kan plaatsen zo leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje een idee zoals Joriz had. Maar dan een Zombie survival. Net zoals de '

' in Saints row 2.

Het idee is simpel.

Je begint op een redelijk afgesloten locatie. (Bijvoorbeeld een van de stadions, een park, een van je huizen).

Dan heb je 3 verschillende soorten zombies.

-Standaard zombie: Weinig HP, is makkelijk uit te schakelen met 2 a 3 klappen van een baseball bat.

-XL zombie, Heeft wat meer HP en is iets sterker in zijn aanvallen.

-Flaming Zombie, Heeft net zo weinig HP als de standaard zombie, nadeel alleen is als hij je aanraakt sta je zelf in de brand.

Aan een stuk door worden er constant zombies gespawned, En een paar wapens, waarvan de meeste melee's, Pistols of een tec-9 zullen zijn. (niet te veel, want het moet immers een survival blijven).

Elke ronde heb je een bepaald aantal zombies nodig om naar het volgende 'level' te gaan.

Level 1: 10

L2 :20

l3: 40

l4: 60

l5: 120

l6: 240

etc. etc.

Ga je dood, dan krijg je een beloning aan de laatste level die je gehaald hebt.

l1: $100

l2: $250

l3: $500

l4: $1000

l5: $2000

l6: $4000

etc. etc.

Natuurlijk zijn de zombies ook te vervangen voor andere 'personages' Zoals Hippies, Hillbillies, Enzovoorts.

Bijvoorbeeld ook leuk om dit te doen veranderen per locatie.

Hippies in San fierro, hillbillies in de boeren stadjes, Agenten in een politiebureau.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn strijdveld is gekozen! 20 (nu nog hetzelfde type) actors zijn op random plekken gespawnd in het stadium, tijd voor de rest van mijn (of eigenlijk Faenty.'s) plan om de oorlog der oorlogen te creëren: tikkertje! :D

post-33831-0-82493700-1394979302.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een idee waar ik wel eens aan gedacht heb is om bijvoorbeeld een mayhem mod te maken; een hardcore versie van het hebben van 6 Wanted sterren. Als je deze "mayhem" triggered, dan komen er heel veel vijanden met sterke wapens en voertuigen zoals Hydra's, Hunters en Rhino's achter je aan. En dan is het een kwestie van zo lang mogelijk overleven. ^_^

Edit: Of voertuigen kapen à la Highjack en Freefall, maar dan niet missie-gebonden. Of voertuigen op een truck zetten à la Cop Wheels. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien hoe je al zo snel resultaat hebt nadat er een aantal ideeen langs kwamen!

Zelf ben ik wel voor een soort Crazy Taxi idee

*Laat een countdown clock lopen

*wanneer een customer snel genoeg is afgedropt krijg je er klein beetje tijd bij (balans=the key)

*Weet niet in hoeverre het mogelijk is om te werken met Custom Vehicle models, anders kan je ook nog eens ervoor zorgen dat met genoeg geld de player zijn auto kan upgraden.

*Je kan het tijd/countdown idee ook toepassen op hoeveelheid pedestrians die worden aangereden, zeg maar als je snel genoeg bent kan je een hogere score halen (maakt het een uitdaging)

*Voor het oppikken kan je mischien custom animatie`s maken (maar dat lijkt me vrij pittig)

*Ambient audio speech af laten spelen van de ped die je in de taxi hebt.

*Je kan er denk ik power-ups in gooien?

*Voorbeeld" van powerup: if.player hits ped then game.display pickup at vector 3 End if game.display.pickup= true then Game.Gravity = false

Bewerkt: door EnergyCorse
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...