Jump to content

Rooftop Rumble probleem !


harry1985

Recommended Posts

Zoals velen waaronder ik mede. Zijn er achter gekomen dat rooftop rumble uit de missie lijst van rockstar is verdwenen. Geen nood rockstar heeft het volgende laten weten. ( Dacht laat het even via dit hier weten )

We werken momenteel aan de vaststelling van een probleem met Rooftop Rumble, en verwachten dat het weer beschikbaar in de komende week. Excuses voor het ongemak

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • YoyooNL

    11

  • ERRWINS

    10

  • UberBug

    6

  • FcUtreg4Life

    4

Zoals velen waaronder ik mede. Zijn er achter gekomen dat rooftop rumble uit de missie lijst van rockstar is verdwenen. Geen nood rockstar heeft het volgende laten weten. ( Dacht laat het even via dit hier weten )

We werken momenteel aan de vaststelling van een probleem met Rooftop Rumble, en verwachten dat het weer beschikbaar in de komende week. Excuses voor het ongemak

Fijn om te weten, we kwamen er gister inderdaad achter niemand kon rooftop rumble meer vinden alleen als je martin belt voor een mission is de kans aanwezig dat je hem krijgt :) ben benieuwd of die daadwerkelijk terug komt of dat ze hem eruit halen ivm easy money easy mission :):)

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat ie na de fix dan ook eindelijk bij mij te vinden is? Deze missie heb ik - ondanks dat ik wel boven rank 75 ben - nog nooit gehad!

Het is overigens wel te hopen dat de missie aangaande de moeilijkheidsgraad en het te verdienen $/RPs hetzelfde blijft en ze deze niet naar beneden bijstellen....!

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

gister nog gespeelt met rooftop rumble vanuit de lijst geselecteerd het leuke was het eindbedrag 37500.. terwijl ik de missie al honderden keren heb gespeeld;) geen problemen voor mij .. ik speel op xbox mischien dat dat et verschil is..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb 'm gisteren ook gewoon gespeeld maar weet niet of deze uit 'n lijst geselecteerd was of via Martin binnenkwam. Ik kreeg iig gewoon 'n uitnodiging van iemand om hem te spelen, heb deze geaccepteerd en kreeg gewoon de oude vertrouwde $18.750,-

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat ie na de fix dan ook eindelijk bij mij te vinden is? Deze missie heb ik - ondanks dat ik wel boven rank 75 ben - nog nooit gehad!

Het is overigens wel te hopen dat de missie aangaande de moeilijkheidsgraad en het te verdienen $/RPs hetzelfde blijft en ze deze niet naar beneden bijstellen....!

Al geprobeerd om Martin te bellen?

Goed om te weten, dus dat wordt Trash Talk ff doen met m'n Buzzard :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat ie na de fix dan ook eindelijk bij mij te vinden is? Deze missie heb ik - ondanks dat ik wel boven rank 75 ben - nog nooit gehad!

Het is overigens wel te hopen dat de missie aangaande de moeilijkheidsgraad en het te verdienen $/RPs hetzelfde blijft en ze deze niet naar beneden bijstellen....!

wel raar want ik ben lvl 40 en heb um al zovaak gespeeld! hopelijk kun je hem straks ook spelen!!

Link to comment
Delen op andere websites

nee maar hij zegt dat hij hem nog nooit gespeeld heeft , zeg alleen maar dat ik die uitnodigingen al vaak genoeg heb gekregen. en een vriend van me heeft hem er dus wel nog steeds tussen staan ! strange....

Link to comment
Delen op andere websites

@Insomniac & YoyooNL,

Ik bel me helemaal suf naar die Martin,maar krijg 'm niet... ook tussen de missies staat ie niet :@ Ik speel overigens op de PS3 wellicht ligt het daaraan... Gewoon maar ff afw888 en anders maar niet..zijn nog zat (leuke) missies waar ik mijn $ en RPs mee binnensmokkelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...