YoyooNL Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Ze zijn inderdaad actief. De laatste tijd kom ik regelmatig spelers tegen met level 1000. Iets wat in mijn ogen nog niet mogelijk is. ja inderdaad, level 1000 vanmiddag nodig en die had shooting nog niet eens vol! vervolgens gooide die een bounty op mijn hoofd van 19000000 en ik kon hem niet killen hij mij wel! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Zulke mensen bederven het spel lust, zo jammer! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Gewoon uit de sessie/missie kicken, ben je er (tijdelijk) vanaf. Reageren
UberBug Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Inmiddels heb ik eindelijk (spontaan) de missie van Martin ontvangen! Ze hebben hem echter wel moeilijker gemaakt....tenminste...dat was van R* de bedoeling... onderstaand YT filmpje bewijst het tegendeel Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 (bewerkt) Nooit geweten dat het zo kon. Nice! Edit: Dit hebben ze dus bewerkt, zojuist getest. Bewerkt: 1 april 2014 door ERRWINS Reageren
UberBug Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Dan zijn ze er heel snel bij....gisteren kon dit namelijk nog... (stel je dan ook voor dat je met missies snel en wat makkelijke geld kan verdienen en het dan niet nodig is om Shark cash cards te kopen ) Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik had net ook nog een probleem met Rooftop Rumble; er stond 'kill the professionals' en toen ik hun doodde kreeg ik de melding te zien dat de missie was Failed omdat 'The professional was killed' Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Misschien heb je per ongeluk het dossier vernietigd? Reageren
harry1985 Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Inmiddels is dit probleem ook weer heel snel door ze gerepareerd Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Goeie mensen van Rockstar weer! Reageren
UberBug Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 (bewerkt) en weer weg... de missie Ik heb er welgeteld 2 dagen van mogen genieten... Is de missie bij meerdere (tijdelijk) verdwenen of zijn ze er weer mee bezig? Bewerkt: 4 april 2014 door sssjakie Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Op welk platform speel je? Op de PS3 staat ie namelijk nog gewoon tussen. Als je PS3 hebt, add me dan ff. Dan nodig ik je ff uit zodat ie weer in je lijst staat Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Ik heb gistur nog een invité er voor gehad! Reageren
UberBug Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 En hij is weer terug ....het lijkt wel een flipperkast/toverbal en nu is ie weer groen met die missie.. Eerst kreeg ik 'm niet ondanks dat ik allang boven rank 75 was...toen gingen ze hem aanpassen omdat ie te makkelijk was en kreeg ik 'm daarna wel....toen waren er weer slimmeriken (zie YT filmpje boven) die een andere manier gevonden hadden en ik was 'm weer kwijt... en sinds gisteren is ie er weer... ik speel overigens met de PS3 dus voor een volgende keer kan ik je aanbod aannemen @ERRWINS...thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.