Djmaddox Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2012 Drukke rijen bij een kassa of zo. Elke keer als ik dan voor dring zegt er z'n wijsneus dat ik achteraan moet staan. Dan zeg ik heel beleefd ''Ja, maar daar staan al mensen''. Maar hoe beleefder ik het zeg, ze accepteren het nooit en sturen mij dan weer achter naar de rij. Moet je ook niet voordringen, sukkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2012 Onverlaat! Wat denk je wel niet dat er zou gebeuren als iederéén zou voordringen!? Wacht.. dat is best wel een mindfuck.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2012 Bejaarden mensen die gevaarlijk doen op de weg, rijden in een nieuwe auto en zijn zo sukkelig dat ze door rood rijden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wooods Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2012 Bejaarden mensen die gevaarlijk doen op de weg, rijden in een nieuwe auto en zijn zo sukkelig dat ze door rood rijden.. Oppakken en vergassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 (bewerkt) Zondagsfietsers die stug op de weg blijven fietsen als ik er langs moet met de tractor en kar. Tering hekel daaraan. Bewerkt: 26 juli 2012 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Mensen die denken dat hashtags buiten twitter ook werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Mensen die denken dat hashtags buiten twitter ook werken. hashtags werken gewoon buiten twitter? #### Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Sowieso heb ik weinig met Twitter. Ik heb vorige week voor het eerst een account aangemaakt, en m'n idool Jean Grae toegevoegd. Gewoon om te proberen, om te kijken wat m'n idool zoal doet op zo'n dag. Nou, de hele dag op Twitter zitten dus. Kijk, dat mensen de noodzaak voelen om elk wissewasje wat ze doen op Twitter te zetten, dat snap ik. Dat zit in de aard van de mens om een beetje de ster uit te hangen en je speciaal te voelen omdat je veel volgers hebt die zich allemaal interesseren in wat jij denkt en doet. Maar mensen die andere mensen constant volgen en elk wissewasje moeten weten van ze, die snap ik juist niet. Dan denk ik al snel aan dezelfde mensen die roddelbladen doorspitten om weer de zoveelste leugen van de pers te lezen over een onzinnig nieuwtje van Justin Bieber of zo, of een derderangs acteur die gaat trouwen. En dan kan ik ook nog even de pessimist uithangen, in dat dit perfect bij de tl;dr-generatie past. Ik kan niet zeggen wat ik wil in zo'n klein tweetje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Mensen die denken dat hashtags buiten twitter ook werken. hashtags werken gewoon buiten twitter? #### Correctie: Geen nut hebben, toch niet hier op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2012 Muggen!!!! Steek me en ga weg! Ik wil slapen! xD Gelukkig heb ik nu een een hor voor mn raam. Muggen: WHAHAHA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2012 Bejaarden mensen die gevaarlijk doen op de weg, rijden in een nieuwe auto en zijn zo sukkelig dat ze door rood rijden.. Oppakken en vergassen Nou, oppakken lijkt me meer als genoeg.. maar vergassen is dat niet een beetje hard man? Dat deden ze in de WO II ook al, waarom nu nog een keer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2012 Mensen die beoordelen op uiterlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2012 Hardcore 9Gaggers. Geen manier om tegen ze praten of het antwoord is.. "Nice try <topic> fan." Mensen die niet tegen hun verlies kunnen van een meisje.. Pooiers/Geile jongens op straat/Verkrachters >_> Die mensen irriteren mij het meeste nu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2012 Mensen die onnodig veel plaatjes in hun berichten zetten, welke 9/10 niks bijzonders toevoegen aan hun post of topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) Mensen die steeds in en uit loggen op msn... Aim, wall, no recoil hackers op cod... Bewerkt: 27 juli 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.